Ben ik ook weer eens.... Heb niet alles terug gelezen... hoop nu weer wat meer mee te kunnen kletsen... gister naar de VK geweest... en de kleine ligt al lekker met z'n koppie naar beneden... en de VK denkt niet dat daar nog veel verandering in zal komen omdat hij ook al erg laag ligt... nu is dat al een poos zo... dus iedereen zegt tegen mij, nou dat zal je ook wel eerder bevallen... nou daar gaan we maar niet vanuit... fijn weekend allemaal
Allemaal nog gefeliciteerd met het weekje erbij meiden ... En voor iedereen een hele fijne moederdag!!!!! Knuffffff
Hoi meiden hebben jullie een fijne moederdag gehad? Mijn man had een lekker luchtje en kleertjes voor onze kleine man gekocht...zo lief! Vandaag groeiecho gehad, en hoofdje en buikje liggen iets voor, beentjes normaal...maar hij weegt al bijna 5 pond Ze zei dat dit normaal is, maar vind het best veel... Liefs
Nee is prima, ietsje boven gemiddeld geloof ik? Kom je nou ook nog op facenbook doos, want daar zitten we allemaal en hier zowat niet meer zoals je kunt zien..
Dames jullie topic heeft inmiddels meer dan 500 pagina's, tijd om een nieuwe aan te maken Ik zal deze sluiten, als er een nieuw topic is aangemaakt zal ik hier een link plaatsen.