zal ik me eerst even voorstellen aan jullie? alsa eerste bedankt voor het welkom heten. ik ben 29 en heb een lieve man van bijna 31 en een zoontje van juli 2009. dit wordt dus ons 2de juli kindje. ik werk in het speciaal onderwijs en vind het super gaaf. doe op het moment een opleiding als instructeur in het onderwijs zodat ik binnen onze school het vak beeldende vorming kan geven. dit doe ik nu op de vrijdag al en vind het super gaaf. gelukkig duurt de opleiding tot eind mei dus hopelijk gaat het allemaal goed komen. verder niet echt heel veel bijzonder. geen huisdieren of zo. oh ja over 2 weken komt de dakkapel dus gaan we groot verbouwen. moet lukken allemaal. hoop ik want ik het een hekel aan verbouwen. zo ben begonnen met lezen maar gezien hoeveel al geschreven is heb ik mezelf maar beperkt tot vandaag @ poemi: ik weet niet wat er percies gebeurt is tijdens je telefoongesprek vorige week maar denk dat het iets te maken heeft met je vorige zwangerschap. ik zou inderdaad de kwaliteits adviseur bellen het is natuurlijk niet de bedoeling dat je op zo'n wijze wordt behandel dat je niet meer durft te bellen. en anders misschien via je zorg verzekeraar misschien dat zij je kunnen helpen. sterkte meid. * je temp ziet er mooi en goed uit hoor. mijn schommelde ook heel erg afgelopen week en ineens bleef hij hoog. ** lees nu dat je gebeld heb fijn hoor. @ angel: verslavend he dat testen? ik heb me testen door gegeven aan een vriendin die ook bezig is. we weten het van elkaar. ze snapte hem eerst niet maar na een paar seconde viel het kwartje. haha alleen voor haar gezicht zou ik het nog wel een keer willen vertellen. * mooie test hoor. blank nagellakje erover heen en hij kan nog jaren mee. @ 20 weken echo: heb dit wel gedaan bij de eerste moet heel eerlijk zijn dat ik het nu niet zeker weet of ik dat wel wil. lijkt me ook wel spannend om het bij de bevalling pas te weten. maar het is wel veel makkelijk met vanalles das waar. @ nat: ooh wat lief van je mama dat ze sokjes breid. echt super lief. @ Joyce: ooh ja kan me voorstellen dat je eerste je examen wilt doen. ik heb me examen pas in mij en ergens in april inderdaad me 20 weken dus helaas moeilijk om die dan uit te stellen. @ lefbekkie: wat leuk nog iemand in het speciaal onderwijs. welke cluster werk je? ik zit in 3/4. dus zml met mytyl. nou ben weer bij. ga maar niet lezen van Guusje vind het heel naar voor haar en familie. maar wil nu niet emo worden. heb zelf een leerling in de klas die afgelopen jaar leukemie heeft gekregen. gelukkig een "goede" vorm en hij is goed geholpen. keuren sloegen goed aan en zo. maar het gata nog zeker 3 jaar duren voor hij helemaal klaar is met de behandelingen. nu lekker voor de tv hangen. heb onwijs trek in pepernoten. maar ben ook weer misselijk 1tje maar even proberen.
hej meiden! Zo super lange dag vandaag.. maar vanmorgen de vk gebeld! 7 december eerste echo! 13 december intake..
Ik sla 't lezen ook even over, moet zo slapen, ben kapot. Misschien morgen even, lijkt me nu niet zo'n goed idee. @joyce, ja krijg een collega bij de bevalling en in de kraamweek. Had er de vorige keer zelfs 2 bij de bevalling haha. Kies ze wel zelf uit hoor! Wil niet iedereen naast m'n bed. Hier trouwens een hondje en hadden 2 konijnen. Waren ons verkocht als 2 mannetjes maar we hebben er inmiddels 6 haha. Hopelijk raken we die over een paar weekjes kwijt.
@Nath, super zeg!! Ik ga volgende week vrijdag de vk wel even bellen. Ben ik 6 weken en ben dan weer vrij. Moet vanaf donderdag weer een week werken. Zie wel op tegen de nachten, moet vanaf 0.00u op wacht en kan dan gebeld worden voor een bevalling. 's avonds ervoor ook nog scholing. Wordt er nu al moe van als ik er aan denk. Naja als 't niet lukt 's nachts, trek ik weer snel aan de bel. Vanaf 12 weken hoef ik sowieso niet meer 's nachts geloof ik. Las nog iemand over nachtdiensten, sorry weet jullie namen nog niet zo goed. Hoe doe je dat dan met slapen? Mijn man werkte in 3 ploegen maar tijdens zijn nachtdiensten was Danique gewoon bij de oppas en sliep hij. Lijkt mij overigens niks, ik slaap liever 's nachts
@gyino Leuk dat je straks het vak kunt geven wat je zo gaaf vind. Wel prettig dat de opleiding afgerond is voor de 2e komt. Wij hebben de pepernoten ook al in huis gehad, slecht idee!!! @Nath Jeh! Ook de 1e echo en intake ingepland. @Red Moet gelijk aan die reclame denken: Maar het zijn echt 2 mannetjes hoor! Mijn man werkt ook nachtdiensten, maar die slaapt idd ook overdag dan. Kleine gaat 2 vaste dagen naar de crĆØche, dus ook als manlief vrij is. Als hij uit de nacht komt is ie rond 06.30 thuis, brengt ie wel eerst de kleine naar de crĆØche en kan ie zelf rond 07.30 - 08.00 z'n bed in. Zou ook niks voor mij zijn hoor! Nou, dit is mijn test van vanmorgen. Wat vinden jullie? Heb de foto trouwens wel een half uurtje na testen gemaakt. Was om 05.00 al wakker en moest zo nodig plassen. Probeerde het nog te rekken maar om 05.15 toch maar getest. Hopelijk maakt dat niet al te veel uit.
Poemi: Super mooie test toch? Gefeliciteerd meid! Leg anders je testen eens onder elkaar, dan kun je goed zien of het hcg toeneemt. Nath: Je eerste echo staat gepland, gefeliciteerd! Gyino: Welkom Jij bent dus ook nog met een opleiding bezig, ik ook! Ik studeer (als het goed is ) eind mei af. En als het niet goed is, dan neem ik even rust en dan ga ik na de bevalling weer verder. Ik studeer rechten en start begin januari met mijn afstudeeronderzoek. Als het allemaal een beetje opschiet ben ik dan in mei klaar en heb ik eind mei mijn verantwoordingsgesprek. Ik reageer vanavond even uitgebreider hoor! Moet nu een beetje opschieten, moet over 20 minuten in de auto zitten (en ik zit nog in mijn pyjama ) Fijne dag allemaal! Oja en hier mijn test van vanochtend (de onderste) de bovensten zijn van afgelopen week!
Goedemorgen meiden! Sjonge wat kunnen jullie kletsen zeg hahaha gezellig hoor. Alleen lees ik niet alles terug dus alvast sorry als ik een keer iets vraag wat al een keer eerder is verteld. Maar wij hebben een pup van 6 maanden, een golden retriever die Simba heet. Hij is echt zo'n schatje. Ik zal wel een keer een foto posten. Hier gaat het redelijk goed, nog steeds een beetje angst maar ik denk dat dat pas weg is als we een goede echo hebben gehad. Ik ga volgende week maandag pas bellen. Vandaag nog even naar kruidvat en morgen nog een keer een test doen. Deze zou moeten knallen volgens mij. Nou ik ga zo even 4 uurtjes werken en daarna lunchen met mijn lieve collega. Fijne dag allemaal en tot vanavond
Oja misschien nog wel een leuk iets voor jullie om te weten, Wij gaan namelijk op 30-03-2012 trouwen Ik ben op 20-08-2011 gevraagd en vanaf toen zijn we dus ook begonnen met het stoppen van de pil. Eerst wilde we de bruiloft nog vervroegen maar nu laten we hem gewoon op deze dag staan.
ja ja vanmorgen toch nog even een KV testje gedaan, want die heb ik gefilmd....zo leuk Maar hier mijn rijtje! De bovenste (18/10) is van 3 dagen voor nod)
Morgen meiden! Hoe gaat het met iedereen? Afspraken voor vandaag: 01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo 01 nov - Djonna 1e afspraak VK 01 nov - Nath afspraak MvM Suc6 meiden en have fun! @Poemie, nog wat gehoord? je test is mooi! Ze worden steeds donkerder he!! @Lefbekkie, tweeling ja? jee...ben benieuwd hoor. @Djonna, ik hoef mijn mond ook niet te houden, want iedereen mag het geslacht weten hoor.. @Red88, kan het hier ook wel vragen. Ik wil BV geven, maar wil dus niet dat ik continue de baby aan mijn tiet heb hangen, ik ben daar geen mens voor. Kan ik ook afkolven en het zo gaan doen? Of is dat teveel werk zeg maar? @ukkie, staat in de lijst @Joyce, haha ja sorry en weer een test....maar dan heb ik er nog 1 en die doe ik over een weekje hihi en dan ist echt klaar Zo dan 4600 gr met hoeveel weken? Ennuh je man overhalen? Moet je kijken wat jij allemaal moet doen voor de zwangerschap etc, denk dat jij het wel mag bepalen hoor of jullie dat doen of niet.. @Gyino, 20 wk echo is nu meer voor de gezondheid van het kindje he, dan gaan ze het helemaal nachecken. Hoe ging het met de pepernoten?? @nath, je afspraken staan erop! @Yummy, mooie testen!! @kleinduimpje, wat leuk een pup! awwwww hihi Romantisch trouwen met je kindje in je buik!
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 14 juni - Helma85 (1e kindje) 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Isis857 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - kleinduimpje (1e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) ***vlindertjes*** 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) AFSPRAKENLIJST 01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo 01 nov - Djonna 1e afspraak VK 01 nov - Nath afspraak MvM 02 nov - Djonna 1e echo 03 nov - Tamaramama 1e echo 03 nov - Yummy afspraak MvM 04 nov - Tamaramama Intake VK 08 nov - Nat86 VK bellen voor intake 08 nov - Alaye afspraak MvM 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 17 nov - Clauzoe 1e echo 17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo 17 nov - Poemi 09:45 1e echo 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 07 dec - Nath86 1e echo 13 dec - Nath86 intake 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***
@Isis Vanmorgen nog vergeten: Succes met de echo vandaag! En de andere meiden natuurlijk ook met de 1e afspraken.
@gyino, ik zit in het sbo bovenbouw groep, vorig jaar een complete autiklas gehad, geweldig. Nu een zwakke leergroep, mlk niveau met een paar zmok ers die niet of nog niet doorverwezen zijn... Wel geweldig! Wil in de toekomst nog een keer de overstap maken naar vso. Gard weken maar gaaf. Angel hoe zit het nou met die zouttest heb i er overheen gelezen? Bizar trouwens het verschil in echo.s krijgen en zo. Mijn kids waren ook 3940 bij 37 weken en 3 dagen en 4150 bij 40 weken... Niets gehoord over extra groeiecho... Wel extra 20 weken echo in het vu ook 3d! Ivm het ontbreken van een nier bij mijn oudst zoon. Verder niet hoor. Wij hebben trouwens een gigantische hond thuis, een bordeauxdog, erg leuk en hij reageert zo heftig op de zs, ,elke ochtend wordt mijn buik afgesnuffeld en kom vooral niet in mijn buurt! Zijn er trouwens nog die voor een nekplooimeting of vlokkentest gaan? Wij niet in ieder geval, het kind komt zoals het is en bedoelt is voor ons, bij de eerste was met twintig weken alles goed en kwam met dertig weken het bericht dat hij zwaar gehandicapt zou zijn, na onwijs vrel onderzoeken, bevestiging vanuit mri en nog veel van die onderzoeken is hij geboren en kerngezond min een nier... Ach medische wereld staat ook nog wel eens voor verrassingen... Ben benieuwd naar de eerste echo.s....
goede morgen dames!! wat een fanatieken zijn jullie!! hahah hou het niet bij!! moet morgen weer werken. 2,5 dag..en dan weer weekend!! de dames die vandaag de 1e echo en afspraak hebben!! succes!!!!!
@isis succes met de echo! Ben benieuwd. Mijn dochter woog dus 4600 met 42 weken! En uiteindelijk ook de bevalling geƫindigd in ks. Zo weer terug aan t werk! Fijne dag iedereen
Goedemorgen meiden, Hier lekker een beetje uitgeslapen en zometeen mag ik urine gaan opvangen want dan dan komt MVM langs... en dan daarna naar de verloskundige. Ben benieuwd!! Morgen heb ik de echo maar helaas kan mijn vriend niet mee dus heb ik mijn beste vriendin gevraagd om mee te gaan met mij... mijn mams kon ook niet mee.... Dus gaat nu mijn beste vriendin mee... ook leuk!!!!
hmm nou ja, ik kreeg ze wel Zouttest: Doe 2 eetlepels zout in een glas, daarop giet je je ochtendurine tot iets over de helft en als je dan sliertjes erin krijgt is een meisje, troebel en belletjes aan de bovenkant is jongen. Ik ga de combinatietest doen. heb ik bij alle kids gedaan.