Ik ben 22 juni uitgerekend, en volgens mij nog geen echo nee eerst ff een intake. en dan hopelijk heel snel een echo.
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje) AFSPRAKENLIJST 21 oktober - Clauzoe intake VK 10 november - Princess86 1e echo 14 november - princess86 intake VK 15 november - Angel 19:50 1e echo en intake VK
He angel helemaal leuk oje hier weer tegenn te komen dat er nog maar gauw meer meiden bij mogen komen van onze lijst.... Wat hebben jullie al snel afspraken en echo,s zeg...ik word vanmiddag teruggebeld maar zal niet voor begin december zijn dat ik een afspraK heb.... Wachten grrr. Las wat over mk, ja als je dat hebt meegemaakt duren die weken gruwelijk lang..ik ken het helaas ok..ik geloof pas echt dat ik zwanger ben als ik eenn hartje op de echo heb horen kloppen en iets heb zien bewegen haha
hey meiden. Nou kids wakker en gebadderd. @clauzoe welkom Nou k heb de vk gebeld en heb 3 nov me 1ste echo en 4 nov me intake.. dagen aan het aftellen... nog precies 14
Ok net de verloskundige aann de tel gehad... 16 november 16.30 intake vk. 7 december 19.30 de eerste echo. Spannend!! Nog weinig kwaaltjes, alleen moe, gerommel in de buik gevoelige tpels!! En gruwelijke lage rugpijn!
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje) AFSPRAKENLIJST 21 okt - Clauzoe intake VK 03 nov - Tamaramama 1e echo 04 nov - Tamaramama Intake VK 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 07 dec - Lefbekkie 19:301e echo
Hier ook erg pijn in mijn onderrug zeg..... Hoe gaan jullie bevallen? ik MOET in het ZKH ivm geplande KS bij de vorige...
ik moet ook in het ziekenhuis bevallen nou ja ik krijg zo en zo een keizersnede heb ik te horen gekregen na de laatste bevalling
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen ivm met spoedkeizersnede bij de vorige.. Daarnaast mag je hier met een hoger bmi zowieso niet thuis bevallen.....
Wil zeker weten wat het is. Met 16 weken willen we dat. k heb het een paar mensen verteld, maar mijn ouders bijv nog niet.
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) AFSPRAKENLIJST 20 okt - Clauzoe 16:00 MvM 21 okt - Clauzoe intake VK 03 nov - Tamaramama 1e echo 04 nov - Tamaramama Intake VK 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 07 dec - Lefbekkie 19:301e echo
had net telefoon van mvm morgen hebben we gesprek om 4 uur moet ook ff ochtendurine bewaren voor een test. is het nou heel erg gek dat ik evengoed gewoon bang ben dat ie spontaan negatief is.......
je afspraak staat op de lijst! haha dat ben ik nog elke ochtend als ik test...stom gedoe he hihi meiden, hoe vinden jullie de lijst zo??
ik vind de lijst helemaal top... en wie ik het verteld heb... nou me mannetje en de buuf ff denken verder eigenlijk nog niemand. ik wil dit x echt wachten tot ik een goede echo in me handen heb met een kloppend hartje
hey meiden. @ angel lijst is mooi zo lekker overzichtelijk kunnen wqe met elkaar mee leven op de betreffende dagen. Ik moet ook in zk bevallen heb vorige x keizersnede gehad. Ik heb t me mannetje verteld, en de buuf. me zwager en schoonzus weten het ook omdat manlief een bedrijf heeft samen met zwager, dus dan kunnen de afspraken in principe gewoon overdag... heb echt iri last van me darmen....:xwel of niet ene uiterste of juist het andere uiterste... Ik denk nu dat ik het niet wil weten als t er 1 is tenminste.