Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    @JudithA,
    gefeliciteerd en welkom!
    je staat op de lijst (vorige pagina)

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Angel het doorgeven van op welke pagina de lijst staat werkt niet;) tenzij we allemaal dezelfde instellingen hebben kwa hoeveelheid berichten op pagina. bij mij staat die bijvoorbeeld nog steeds op de pagina en zijn er in totaal 15 paginas ;)

overigens kunnen we hem toch ook allemaal gewoon quoten?
    en straks als we iets verder zijn een aparte site maken met de lijsten enz erop? teminste dat deden we in andere bevaltopics altijd..

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Oh heb jij andere instellingen? Haha.
    Lijkt mij handiger zo, want ik zag in andere topics al vaak dat het quoten fout ging of dat niet de laatste lijst gepakt werd...
    Trouwens op welke pagina ie staat in mijn handtekening is voor mijzelf zodat ik m snel kan terugvinden en aanpassen ;)

4. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat was schrikken met de mvmtest! was amper zichtbaar! gauw een kruidvat test gedaan en daar was mijn streepje weer...

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    meiden, ik meld mij tijdelijk af hier... heb sinds 2,5 dag bloedverlies..is inmiddels bijna gestopt.
    Vanmiddag bij de gyn geweest..op basis van mijn gegevens denkt ze dat het een vmk is en dat de miskraam nog op gang moet komen, maar dan is het wel raar dat het bloeden bijna gestopt is.
    Of ik ben minder ver.. ze zag namelijk wel mooi verdikt baarmoederslijmvlies.. afwachten dus maar!

6. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah, ik hoop dat je wat minder ver bent ik duim met je mee voor een goede afloop

7. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    isis.. wat vervelend die onzekerheid hopelijk weet je gauw meer.. sterkte en knuff

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @isis Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan!! En anders heel veel sterkte!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @isis, sterkte!!! Wat vervelend die onzekerheid!
    @Angel, je zou 't kolven kunnen proberen. Kv is er altijd nog wel ;)

Ik ga danique even wakker maken, die slaapt nog. Zal 't eten en voorbereiden en nog even langs de winkels.

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Isis: Jeetje wat schrikken! Ik duim voor je dat je gewoon minder ver bent dan gedacht.
    Heb je ook buikpijn en/of stolsels verloren?
    Toen ik zoveel bloedverlies had zeiden ze namelijk dat zolang je geen stolsels verloor het een goed teken is!

Nath86: Niet schrikken hoor, MvM is veeeeel minder gevoelig hoorde ik. Die hebben veel meer HCG nodig voor een dikke streep.
    Is MvM al bij jou geweest of had je deze test nog? Bij mij komen ze donderdagavond, ik vind het wel spannend hoor!

Nieuwe dames: Welkom!! Gezellig :D
    Het wordt hier steeds drukker.

11. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    yummy nee ze is vanmiddag geweest. en ze komt maandag weer.. die kv had ik nog.. midden op de dag terwijl ik net naar de wc was geweest wel een mooie streep.. Wel een leuke vrouw! heel aardig en erg duidelijk...

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ah op die manier. Ik was in de war met iemand anders geloof ik, las afgelopen week ook een keer iets over iemand die nog een MvM test in huis had liggen.

Vanaf wanneer kun je eigenlijk je urine inleveren, moet de test dan echt knal zijn?

13. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd alle juli mama's
    Ook wij krijgen ons 1e kindje in Juli. rond 9 juli uitgeteld
    Net positief getest en nog helemaal verbaasd!

14. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanaf week 6.. volgens mij hoeft het geen knal te zijn hoor.. want ik krijg zoizo maandag de flessen en het kratje..

15. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    manon gefeliciteerd! lekker genieten van dit moment!

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Alle nieuwe mama's: Gefeliciteerd en welkom!

Nu even de rest terug gaan lezen.

@Griepprik Ben ik ook niet echt een voorstander van. Bij de eerste zat ik in de 'risicogroep' van de zwangeren tijdens de mexicaanse griep maar heb hem mooi niet gehaald. Lijkt me toch niet zo gezond voor zo'n klein frummeltje.

@Isis Nee toch!? We zouden hier samen blijven tot het einde :( Vervelend dat je ook nog eens geen duidelijkheid hebt. Wanneer mag je weer terug komen? Sterkte met afwachten een een dikke knuffel.

@Ratatosk Ik had ook bloed in m'n buikholte, maar nog geen geknapte eileider. Dus het kan wel.

@Kleinduimpje Wat leuk dat jullie ook nog een bruiloft in het vooruitzicht hebben!

@Yummy Zo, jij had ook een behoorlijke knaltest!

@Angel Ook zo'n knaltest, ben jaloers!! Kwam trouwens nog iets tegen over alleen kolven. Ik heb dat ook gedaan want hij wilde niet aan de borst, wat een drama was dat zeg! Het kwam totaal niet op gang, elke 3 uur een kwartier kolven met bijna niets als resultaat, en daarna je kind alsnog bijvoeden omdat er niet genoeg was, niet leuk! Na één week er mee gestopt. Bv schijnt echt beter op gang te komen als je kindje zelf aan de borst gaat.

@Djonna Jammer dat je vriend niet mee kan met de eerste echo. Fijn dat je beste vriendin wel mee kan.

@Nath Das zeker schrikken als een test ineens veel lichter is. Gelukkig kruidvat nog steeds mooi donker.

Het begint aardig druk te worden op 7 juli, geluksdatum ofzo? :D

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @isis heeeeel veel sterkte meis

mvm komt volgende week dinsdag..vorige zwangerschap ook gedaan ..vind t een kleine moeite

alle nieuwe dames...welkom!!!

@angel vind t wel fijn als jij de lijst bij houdt

18. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Pfff ben 1 dag er niet geweest gelijk 6 pagina`s erbij hahahha.

@ poemi Dankje wel kijk er zeker naar uit!
    @ angel Zo je hebt mij ook flink laten schrikken zeg gelukkig dat toch alles goed blijkt te zijn.
    @ isis ik duim ook mee voor je dat je minder ver ben dan verwacht. Pfff wat een onzeker heid allemaal zeg!
    @ nath dat zou zeker schrikken geweest zijn zeg! Hoorde hier al van alles over lichte testen dus heb zelf ook weer wat nieuwe besteld om te kijken of ze bij mij ook mooi donker zijn..

Heb trouwens vandaag al de hele dag last van pijn in mijn liezen nog iemand hier last van of gehad??

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

#599 Djonna, 1 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2011
    Hey meiden,

Allereerst Isis meis ik duim voor je dat je minder ver bent en dat frummel gewoon netjes bij je blijft!!
    Angel meis google is funest voor je stresslevel, op google kan je inderdaad alles vinden maar ook veel onzekerheid, niet meer doen dus luister maar naar tante Djonna ;)

Nieuwe zwangere gefeliciteerd....

Vandaag MVM hier geweest en een mooi boek gekregen.. daarna naar de verloskundige geweest en ook daar was alles goed... dus nu maar hopen dat morgen de echo ook goed is dan ben ik weer een beetje gerustgesteld.

14 november GYN
    6 december verloskundige

nou dat zijn weer mijn nieuwe afspraken...

20. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Isis sterkte, Angel hoest bij jou?
    Mvm hier geweest vandaag, derde keer zelfde vrouw, heb haar zoon ooit in de klas gehad en zijn roepnaam is mijn achternaam dus we hadden een leuke klik daarmee. KNAL test trouwen, dus haarlak erover en bewaren maar!

7 juli is inderdaad een leuke datum...is mijn trouwdag haha nou ja paar jaartjes geleden dan haha

Djonna sterkte bij de pop hou je rustig!

Ik ben jaloers op die mama;s die nog even kunnen liggen overdag....zou ik ook wel heel lekker vinden ben kapot en ga nu ook mijn mandje in!
    morgen werken dus lees denk later pas weer!

mafze

Deel Deze Pagina