Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Isis, meisje....wat naar om te lezen zeg :(
    Hou ons op de hoogte!
    Knuffel en ik duim voor je.

@All, ik zal morgenochtend weer de lijst bijwerken/aanvullen!

Fijne avond!

2. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ Poemi: nou een duidelijke zwanger naar mijn mening. sorry maar in de aankomende 9 maanden wordt uw buik gegarandeerd dikker. :p
    * lekker nog maar een weekje wachten voor je echo. fijn dat de verpleegkundige begripvoller was.
    @ Ymuuy: oh ook leuk rechten studeren. hopelijk wilt het vlotten en kun je het gewoon afronden voor je bevalling.

@ kleinduimpje: gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk. en dat met jullie kleintje in je buik. bijzonder hoor.
    heel veel plezier en succes met de voorbereidingen.

@ angel; de pepernoten waren heerlijk. en zijn er gelukkig ingebleven. heb nog een beetje bewaard voor straks mmm.
    * bedoelde met de 20 weken natuurlijk dat we of het geslacht willen weten. was lekker duidelijk van mij maar niet heus.
    de 3d gaan we niet doen. heb het wel gedaan bij Logan maar doe er nu niks mee en vind het eigelijk zonde van het geld.
    koop ik liever iets leuks voor de kleine voor.
    ** oei dat klinkt heftig. hopelijk is het niet zo. *duim*
    ***gelukkig dat het niks is. of iig wat anders.

@ lefbekkie: ooh heerlijk een hele autiklas. zit zelf nu 2 dagen emg iq onder de 20. lekkere downers en autisten.
    ze hebben vandaag lekker geknalt met ze alle. 1 dag doe ik beelende vorming en heb dan alle bruggroepen van het vso.
    ook bijzonder.
    * slaap lekker alvast.

@ alle nieuwe zwangere: welkom en gefeliciteerd.

@nat: oei dat was zeker schrikken. gelukkig met een kv wel een streep.

@ isis: heel veel sterkte meid. hopelijk krijg je snel positieve duidelijkheid.

hier:
    een super drukke dag geweest. ben ook helemaal kapot maar vroeg me bedje in gaan denk ik.
    heb erg veel last van me buik rond me schaambot. lijkt op bandenpijn maar dat kan toch niet zo vroeg?
    misselijkheid gaat op en af.
    heb wel steeds een ontzettende droge mond.
    verder niet echt veel bijzonder. kan de vk pas rond 7 weken bellen. vind het wel wat laat dus denk dat ik dat volgende
    week al wel ga doen.
    ga weer bij dezelfde als we eerst ook hadden. lekker vertrouwd en goed.
    alvast een fijne avond dames, niet te veel kletsen hoor.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zo ook lekker op bed. Morgen alweer m'n laatste vrije dag :(
    O ja, over bv en kolven, bedenk me hier dat Danique pas op de 3e dag aan de borst dronk. Daarvoor wilde ze niet.
    Ben de 2e dag gaan kolven, heb toen 's avonds en 's nachts wat moeten bijvoeden maar 's morgens was mn productie goed op gang.
    Bij een 2e als 't weer zo gaat, begin ik gelijk met kolven en omdat Danique nog bij mij drinkt, heb ik waarschijnlijk gelijk redelijk wat melk. Wil niet dat er kv gegeven wordt.
    Danique heeft ook koemelkallergie en soja-allergie.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik ga ook weer gewoon bv geven. Zoon heeft 15 maanden bv gehad en ik vond het echt een heel mooi en natuurlijk iets. Geen kv voor mij dus.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Leuk! Ben ik niet de enige langvoedster ;) Hoop hier te tandemen eigenlijk. Heb voor Danique ook geen vervanging qua melkproducten dus ga anders voor haar kolven na de bevalling.

@ratatosk, hoe gaat met jou met de bv? Liep erg terug toch door 't stoppen met domperidon?

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    red:
    Ja best wel, voorheen kon Ratababy bij me drinken en kon ik daarnaast nog genoeg kolven om én een papje te maken én een extra avondfles te geven (dat was hij gewend ivm fulltime kolven) maar nu heb ik alleen nog maar genoeg voor de fles.
    Ach ja, in zijn pap krijgt hij nu opvolgmelk en dat lust hij ook. Het mag hè, na bijna elf maanden :)

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Jammer maar zo kan 't ook toch! Je hebt super je best gedaan!
    Blijf je in principe doorvoeden zolang het lukt, van welke kant dan ook?

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Jazeker, zo lang hij wil drinken mag dat van mij. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem te weigeren.

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Net thuis van mijn werk! Truste iedereen!

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi lieverd, MvM is héél mooi. Ik mag dit weekend weer Pregnyl injecteren wat gemaakt wordt van jullie urine. :)

En ik hoop natuurlijk dat ik nog eind juli op de lijst mag, maar dan moet deze IUI wel slagen en hoop ik dat je weer mijn buddy wil zijn. ;)

XXX, je dinnetje.

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Weet niet of ik er straks nog aan toe kom, dus nu maar even snel:

@Djonna Veel succes bij de echo vandaag! Hoe laat mag je?

Verder geen afspraken vandaag als ik het goed gezien heb.

Vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk, moest echt even wat eten voordat het zakte. Maar kan ook misschien door het slechte slapen komen, van 01.30 - 03.30 uur wakker gelegen door de kleine man. Pff.... vermoeiend hoor.

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @djonna succes vandaag!

13. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Djonna succes vandaag hopelijk heb je een top echo.

Hier straks weer te werk, ik heb zo geen zin ben zo moe.
    gisteravond weze zwemen maar daarna had ik vet last onderin bah was niet fijn.

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Ik zit alweer fris en fruitig achter mijn bureautje. Heb er alleen helemaal geen zin in vandaag.

Djonna: Heel veel succes vandaag, hopelijk heb je een topecho!

Clazoe: Ik wil vanaf aanstaande vrijdag ook lekker 1 of 2 dagen per week gaan zwemmen. Wat vervelend dat je last had onderin, denk dat het je bekken zijn of niet?

Fijne dag allemaal!

15. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! ik heb net een kruidvat test nogmaals gedaan en deze bleef spierwit! muv controle streep! terwijl gisteren middag en duidelijke streep stond.. als het mis gegaan is dan kan dat toch niet zo snel stoppen?? bah..

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Nath Dat lijkt me wel vreemd hoor, zeker als je geen bloedverlies hebt gehad. Volgens mij kan dat niet. Heb je nog een test in huis? Misschien was de test gewoon niet goed. Zou er nog eentje proberen.

Ik heb ook geen zin om te werken. Gelukkig zo te lezen niet de enige dus. ;)

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    UPDATE VAN INKIE !!!!!!!!!!! (dit stuurde ze me gister)

Inkie ligt sinds de dag van haar positieve test al in het ziekenhuis.
    smiddags kreeg ze ineens hevige pijn in haar buik.. ze zijn bang voor een bbz.... ze kan ook geen eten binnen houden en is erg misselijk.
    Ze zit ook aan het infuus.. op de echo was.alles heel onduidelijk.. vergroote kieste met waarschijnlijk een bloeding of dus toch een bbz... net weer bloed geprikt voor hcg dus het is afwachten.. ze is echt doodsbang.

DUIMEN DRAAIEN LIEVERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel

whaaaat?
    Dat meen je niet he, wat vreemd!!

19. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Djonna, suc6 vandaag! Hoe laat mag je voor de echo?

Ik ga zo even de oudste naar school brengen en dan boodschappen doen met de jongste, daarna even wat eten en dan kom ik de lijst doen.

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Had het van Inkie ook al bij de NOD lijst gelezen :(. Bij mij dachten ze eerst ook aan een cyste maar was dus toch een bbz. Als ik het zo lees kan het volgens mij bij haar alleen maar een bbz zijn.. :(

@Inkie Als je dit leest, heel veel sterkte meid! Dikke knuffel

Deel Deze Pagina