ze doen helemaal niets... ze bood haar excuses aan maar aangezien het zo pril is moet ik een week wachten. he was onverklaarbaar... maar ze praate wel zo dat ik me maar moest voorbereiden op. "je kan het niet voor wezen"... bah meiden... ik ga een jank film opzoeken.. ff zelfmedelijden hebben.. thnx voor het duimen...
Oh nee, wat ontzetten k*t! Ga je over een paar dagen nog een testje proberen? Veel sterkte en een dikke knuffel
jeetje dat is ook balen, nog n week wachten is toch wel heel lang. nou ik ga voor je duimen. ga je nog x test doen?
omdat die dan zoizo nog in het bloed zou zitten dus positief zou zijn.. terwijl het misschien aan het afstoten is.. En daar moest ik het dan maar mee doen.. vk doet niets die denkt aan een schommeling in hcg maar de assistente van de arts praate echt zo dat het mis was/zou gaan..
vk weer gebeld.. en die zegt echt een week wachten.. ze gaan en mogen niets eerder doen. mocht het dinsdag volgende week nog zo zijn krijg ik een spoed echo.
ik denk dat ik vrijdag nog een keer bel.. misschien dat dan mijn eigen arts er weer is.. dat ik het haar voor kan leggen.. ik ga een konijn van buiten plukken en ff met haar knuffelen.. kijken of ik rustiger word... wanneer ik weer meer weet vertel ik het.. denk alleen dat ik even niet online kom..
@ red: ik wist niet dat je nog bv kon geven als je zwanger was. dacht dat je baarmoeder daardoor te veel samen zou trekken. * er is een speciale flesvoeding die echt alleen van geitenmelk is gemaakt. dat hebben we logan ook gegeven. het is van nannycare en is via internet te bestellen of de betere natuurwinkels. het is alleen best duur vind ik. @ boerstvoeding: ja ook ik ga het weer doen. ga weer voor iig de 6 maanden maar langer als het kan. bij logan is het maar tot 3 maanden gelukt hij dronk erg slecht bij mij en mijn productie was niet heel erg groot. daarna over gegaan op geitenmelk en dat ging goed. @ Nat: wat vreemd lijkt me niet dat je hcg zo snel uit je bloed is en zeker als je nog geen bloeding heb gehad. * aah nee helemaal niks doen. en dan nog een week wachten. hopelijk mag je aan het begin van de week. ooh meid wat ontzettend balen is dit. sterkte en lekker janken tijdens de film dat doet een vrouwen hart soms goed. @Inkie: heel veel sterkte meid. onze duimen zullen overuren voor jullie maken. @ Angel: ooh wat vervelend dat je de pepernoten niet mee rkan hebben. maar aan de andere kant wel goed voor je gewicht. @ Joyce: gewoon dat je bent gestopt. omdat je dat toch wel prettiger vind voor je kleintje die er nu is. je wilt graag niet in huis roken en nu de winter er aankomt is buiten roken niet fijn. dus een goede reden om te stoppen. hihi