BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 14 juni - Helma85 (1e kindje) 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - kleinduimpje (1e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - Aloha (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) AFSPRAKENLIJST 02 nov - Djonna 1e echo 03 nov - Tamaramama 1e echo 03 nov - Yummy afspraak MvM 04 nov - Tamaramama Intake VK 08 nov - Nat86 VK bellen voor intake 08 nov - Alaye afspraak MvM 08 nov - Poemie 09:45 1e echo 08 nov - Daggie1984 MvM 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 14 nov - Djonna GYN 15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 17 nov - Clauzoe 1e echo 17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 06 dec - Djonna VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 07 dec - Nath86 1e echo 13 dec - Nath86 intake 14 dec - Ratatosk intake vk 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***
@Nath, neem je tijd. Hoop dat je vrijdag wel voor een echo mag of bloedprikken. KNUFF @gyino, haha ja voor mijn gewicht ist wel beter he
@Nath Anders vrijdag aangeven dat je zo het weekend niet in wilt. Misschien dat ze dan toch een echo kunnen maken. Zou je ook al een stukje verder zijn. Veel sterkte komende dagen en even extra lief zijn voor jezelf. @Angel Zag de nieuwe lijst, is het bij Isis definitief over? Dacht dat het nog niet helemaal zeker was.
even een vraagje heb net bij bol een zwangerschapsdagboek besteld. had bij logan gewwon een map maar ben rond de 20 weken gestopt jammer genoeg hopelijk hou ik het nu wel vol. maar zag een boekje over lotte die een zusje krijgt. logan is weg van boekjes maar kon niet iets vinden van een jongetje die een broertje of zusje krijgt. hebben jullie misschien een tip?
Gyino, ik heb ook t 9 maanden dagboek, die met wat er elke dag gebeurd is dat he? Bij alle kindjes gebruikt! Ook maak ik voor allen een zwangerschapsalbum en babyalbum. Je pb gehad! Zal morgenochtend je afspraak erop zetten!
Goedemiddag meiden! @nath niet te doen deze onzekerheid.... Kan me voorstellen dat je alles bij elkaar wilt brullen. Sterkte. Man, ik werk vandaag het klokje rond (moet nog tot 21.00 uur) duurt me veel te lang. Mijn streven is ook om weer borstvoeding te geven. Hopelijk gaat het wat beter als bij mn zoontje. Ik heb toen 4 maand gekolft en dat hakte er bij mij wel in. Alles draaide om MELK.
Wat erg voor Isis Goed idee trouwens van zo'n boek. Ik ga ook eens kijken. Bij de eerste niet veel bijgehouden, heb zelfs bijna geen buikfoto's. Vind ik nu wel jammer. Maar dit word voor ons echt de laatste dus maar extra van genieten. @Gyino Hoe ben je eigenlijk op de naam van je zoontje gekomen als ik vragen mag? Ik lees namelijk aardig wat fantasy boeken en daar ken ik de naam van, voor de rest nog nooit gehoord. @Judith Dat is zeker een pittig dagje. Succes nog! @Djonna Waar blijf je??? Ik word inmiddels een beetje zenuwachtig na al die nare berichten.
hoi allemaal mag ik bij jullie clubje ik heb gisteren positief getest 3 dagen voor nod Bekijk bijlage 195695 en ben op 13 juli uitgerekend net als veel van jullie hier wordt het ons derde kindje ik heb al 2 jongens van 3 en 1 jaar oud en het viel me ook op dat veel van jullie ook in het zk moeten bevallen ivm ks bij de vorige zwangerschap nou hier dus ook het is hier een gezellige kletsboel dus ik probeer het bij te houden ik ga er morgen nog maar eens een testje tegenaan gooien angel@ jij hebt eerder voor mij gependeld juni 2012 (jongen) ik wil even zeggen dat het niet goed is maar wat ik me afvraag als de datum niet goed is is dan automatisch het geslacht ook niet zeker dan en nog bedankt voor het pendelen jullie hadden het erover dat jullie kroost allemaal de neiging hebben/hadden om te laat te komen nou hier niet hoor , mij eerste zoon kwam met 31 wkn en 5 dagen en mijn 2 de is gehaald met 38 weken ivm zw diabetes en dwarsligging tot later spinnekop
Zooo meiden heb alles gelezen!! Zat ook niet zo leuk nieuws tussen zeg!! Isis heel veel sterkte!!En Nath probeer je rustig te houden en dat is natuurlijk super moeilijk maar miss komt het helemaal goed, morgen nog testen? @spinnenkop welkom en gefeliciteerd!! Ik weet niet zo veel van pendelen hoor maar het kan toch zijn dat dit kindje nog in juni geboren gaat worden?? Of telt dat niet dan? @djonna, jij laat ons wel lang wachten hoor!! Ik ben heel nieuwschierig naar je echo!! @gyino Oww dat is wel een leuk idee zo'n boekje, zal ook eens ff kijken. @borstvoeding Ik wil ook heel graag borstvoeding geven, vorige keer hebben ze in het ziekenhuis heelsnel kunstvoeding gegeven omdat dat moest omdat ze zo zwaar was en ze dus honger had, dat overviel mij vorige keer heel erg, en ze hebben mij in het ziekenhuis ook niet goed begeleid bij het aanleggen enzo. Nu ga ik er zelf 100 procent voor, ik wil het echt goed doen dit keer!!!!! Kom straks nog een keer kijken of djonna nog is geweest!!
dank je joyce van dat pendelen zo had ik het nog niet bekeken , ik zal het eens aan angel vragen mijn kinderen hebben wel de neiging om te vroeg te komen ik wil ook wel borstvoeding gaan geven. ik heb het bij mijn zoontje 5 en 4 maanden vol kunnen houden , toen werd de produktie minder. ik moet zeggen het is nooit makkelijk geweest , je leest wel eens bij vrouwen waar het uitspuit , nou bij mij dus echt niet ik moet er wel een beetje inkomen , jullie kennen elkaar al iets langer dus sorry als ik niet alles volg , ik doe mijn best
Ik meld me ook hier! Voorlopige datum 3 juli. Ik heb hiervoor een miskraam gehad en ben meteen weer zwanger eraakt, zus ik weet niet zeker hoe lang ik zwanger ben. 23 november hebben we de eerste echo. Kan niet wachten, want ik ben erg onzeker. Heb wel pijnlijke tepels en ben misselijk bij vlagen. @ Nath86: Wat vervelend zeg. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
@ angel: ik ga eens kijken of ik die kan vinden. @ Poemi: zijn volledige naam is Logan William (en dan nog achternaam) Mijn man speelde toen der tijd World of warcraft en had een schotse vriend. deze vriend kreeg in februarie van het zelfde jaar een zoon genaamt logan. en ik vond dat zo gaaf klinken. maar we wilde nog een tweede naam. toen ik mijn man leerder kennen kende (en nog steeds) hij alle tekst van braveheart uit zijn hoofd. ik heb toen de beide namen samen gezet Logan William. en vond het erg mooi klinken. leuke bij komen is dat Wolferine van de x-men zijn eerste naam william is en als tweede naam logan heeft. en ik helemaal fan ben van wolferine. Logan betekent kleine man en dat is hij zeker, william betekent beschermer. @ spinnenkop: wees welkom. doe maar rustig aan hoor. ook ik ben nog vrij nieuw maar gelukkig hebben we 9 maanden om elkaar te leren kennen hier: zo net lekker sint in kopen gedaan met een vriendin. was 3 halen 2 betalen. dus lekker wezen bunkeren. heb een auto speelkleed gehaald met daarbij natuurlijk de nodige auto's. hij heeft nu veel grote auto's maar merk dat hij nu echt toe is aan wat meer echt spelen. en dan kan een hoop andere verlopig opgeborgen worden. hopelijk gaat het ook weer in ruimte schelen. opa's en oma's gaan voor de duplo dat is ook erg welkom. zo nu lekker bank hangen en niksen.
@Gyino Leuk, dat er zo'n heel verhaal achter z'n naam zit! Leuke combi ook. @Loth Welkom, en gefeliciteerd! Fijn dat je gelijk weer zwanger bent geworden na de miskraam. Hopelijk nu wel een plakbeeb! @Spinnekop Ook welkom, en gefeliciteerd! Mooie test voor 3 dagen voor NOD. @Djonna Meid, waar ben je toch?? Je laat ons zo wel erg in spanning zitten
wij weten sinds maandag ook dat we zwanger zijn! mn man wilde het pas geloven als hij de worden zwanger zag haha dus vandaag een digitale gedaan en ja h oor zwanger!! heb wel heel erg last van mn darmen! kan dit al?kan gewoon ook bijna niet naar de wc en rommelen doet pijn... en kan ook bijna niet eten pfff nu al haha
Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden! Ik zal morgenochtend de lijst aanvullen! Maak me zorgen om djonna!!