Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx allemaal ben ook mega blij:)

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Tamara, heb je geen foto???

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Tamaramama: Gefeliciteerd!

Ik reageer straks even uitgebreider. Ga nu lekker afsluiten en naar huis: ik heb weekend! :D

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

#724 Djonna, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2011
    hey meiden,

*Nath wat ontzettend balen :( ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte!!!
    Tamaramama gefeliciteerd met je super mooie echo geniet ervan!!!
    * naam kwijt maar dank je wel voor het laten zien van de echo dat doet me goed!!!!

Hier vanmorgen de gyn gebeld en uitgelegd dat ik heel onzeker was geworden door de echo en dat ik graag even rustig uitgelegd wilde krijgen hoe een echo er met 5 weken uit hoorde te zien en of mijn echo dus goed was of niet....

Nou een echo van 5 weken is inderdaad alleen maar een vruchtzakje pas in de 5e week naar week 6 toe begint daarbinnen wat te groeien en dan gaat in week 6 ook het hartje kloppen...
    Pfffffoei OPLUCHTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus vandaag weer opgelucht aan het werk gegaan en vol goede moed naar de gyn weer, dan gaat vriendlief wel mee :D heb hem al gezegd de kleine wilde zich niet vertonen zonder dat papa erbij is, het word nu al een papa's kindje ;)

Zo hoop dat die ongerustheid niet aanhoud en misschien dat het toch maar goed is dat ik naar de POP ga... al die onzekerheid brrrr

Mijn kerel zei al het liefst wil je een briefje waarop staat: Gefeliciteerd over 8 maanden mag u de kleine verwelkomen, daarbij zit gratis 2 jaar garantie die u iedere 2 jaar tegen een vergoeding weer 2 jaar garantie kan geven.....

Het is wel waar... ik zou wensen dat er zoiets bestond.....

5. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou graag foto laten zien maar is echt een mini foto die krijg ik niet goed in beeld :(
    de cho lukt eerst niet dus toen met inwendig en daardoor was de foto zo klein zei ze.
    nou morgen naar de vk.om 18:00
    voel me wel een stuk geruster nu, wil natuurlijk nog niks zeggen maar ze zei dat t een mooi dooier zakje was met een mooi formaat, baby'tje was 2,3 mm haha onvoorstelbaar maar ja met hartje zo mooi man lief heeft t gefilmd:)

6. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

even een vraagje nu 4 weken zwanger, maar sinds vanmorgen wat meer buikpijn en gewone afscheiding. die afscheiding heb ik al een aantal dagen niet gehad.
    Het is ons 1e wondertje ben dus nog behoorlijk onzeker in alles wat ik voel. Heeft iemand hier ervaring mee??

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Manon Volgens mij is buikpijn niet zo erg, zolang je er maar geen krampen en bloedverlies bij hebt. En sinds een paar dagen heb ik ook best veel afscheiding. Bij de eerste zwangerschap ook gehad, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

@Djonna Wat fijn dat de gyn je toch gerust heeft kunnen stellen. Toch altijd wel prettig om dat van een expert te horen. En we zouden allemaal wel de garantie willen voor een goede zwangerschap, maar helaas zit dat er niet in. Maar het gaat bij jou nu vast wel helemaal goed komen. Hopelijk krijg je er door middel van wat hulp ook zelf wat meer vertrouwen in.

@Tamara Leuk dat je man alles op film heeft gezet.

@Red Goed om te horen dat mijn test op die van jou leek!

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zo ben ik ook weer, alles gelezen, ff nadenken hoor hahah...

@nath Oww meid!! wat ontzettend rot!! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

@tamara super fijn dat de echo zoo goed is!!!! Mooi een kloppend hartje!:)
    @djonna fijn dat ze het even goed hebben uitgelegd. En de volgende keer zie jemooi een kloppend hartje!! En ja bestond er maar zoiets he
    @yummy Fijn weekend alvast!! Oef ik moet nog tot en met zondag!!
    @ukkie super dat je en knaltest hebt!!En showen morgen!!
    @nieuwe mama's allemaal gefeliciteerd en welkom!!!
    @angel Fijn dat je eerder een echo hebt! Maar maak je niet gek he meid! Komt helemaal goed! En moe dat is ook mijn nummer 1 kwaal, samen met koud hebben!! Hele dikke knuffel en nog even een weekje volhouden!!!
    @loth soms kan je echt beter toegeven aan het moe zijn hoor, anders dan is het op een gegeven moment te veel!! En je bent zwanger, dan mag je moe zijn!!
    @ vertellen. Wij vertellen het pas na de eerste echo en die heb ik 17 november, daarna gaan we een weekendje weg met mijn kant, dan vertellen we het. Heb er zin in!!!

xxxx

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    owja @manon buikpijn heb ik ook gehad en nu nog af en toe, maar idd als je geen echt krampen hebt en geen bloed dan niet zo ongerust zijn!! En gefeliciteerd natuurlijk!!

10. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    @ Djonna: Wat fijn dat je een beetje gerustgesteld bent!

@ Manon: Ik heb ook meer afscheiding dan gewoonlijk. Pas als je krampen krijgt i.c.m. met bloedverlies moet je je zorgen gaan maken en de vk bellen.

Ik vind de afscheiding wel vervelend. Het is echt veel. Mijn onderbroek is echt vochtog wat me onzeker maakt (what's new?!), omdat het me doet herinneren aan mijn mk.

Wij gaan het waarschijnlijk volgende week vertellen. Mijn man is ineens wat bijgelovig, omdat het de vorige keer erna dus meteen fout ging. Maar ik vind het ook raar als we het nu ineens weken laten vertellen...

@ Poemi: Mijn tests zijn dit keer ook veel duidelijker. De strepen zijn veel donkerder.

11. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik kom op 9 juli uit. 1 december eerste afspraak :)

12. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi Joyce en Loth bedankt voor jullie reactie.
    Heb geen kramp of bloedverlies. Ga er nu echt van proberen te genieten!

enne veel plezier met vertellen!

@ miss, Gefeliciteerd, leuk ik kom ook uit op 9 juli

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik had bij D. ook veel buikpijn, echte flinke ongikrampen en heel veel afscheiding. Kon echt niet zonder inlegkruisjes.
    Nu valt het allemaal wel mee. Volgens mij rommelen mijn darmen nu meer.

Ik ga eind volgende week de vk even bellen voor een afspraak.

14. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Spinnekop leuk twee jonges! Die van mij zijn net zo oud! Leuk hoor!
    Gefeliciteerd en ook alle andere zwangeren...heb hoop terugglezen ook hoop narigheid, meiden sterkte! Voor de rest laat je niet gek maken door negatieve berichten hoe moeilijk ook. Ik lees wel bij af en toe masr reageer ook wat minder,lig veelal vroeg op bed...heb naast de gebruikelijke vermoeidheid bloedarmoede dus moet echt ff op mijn tllen passen.
    Meiden kop op over een paar weken hebben we allemaal bloedmooie echo,s en maken we weddenschappen over het geslacht!

Hier trouwens nog een helemaal proborstvoeding!!! Ga er ook zeker weer voor!
    Meiden ik denk aan jullie hou vol rn neem goed je rust!

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lefbekkie Met bloedarmoede erbij is het helemaal zwaar. Pas maar goed op jezelf en op de beeb!

@Loth Gelukkig ben ik dus niet die enige met zoveel afscheiding. Ga binnenkort maar van die ultra dunne inlegkruisjes halen, voelt het allemaal niet zo nat ;)

En over dat vertellen, bij de eerste hebben we onze familie al gebeld op de dag van de positieve test. Bij de tweede zwangerschap heb ik het alleen m'n zus, schoonzus, en verplicht m'n schoonouders i.v.m. oppas verteld met zo'n 6 weken. De rest eigenlijk pas ingelicht op het moment dat de operatie gepland stond. Deze keer wachten we nog langer, we willen zelf eerst wat meer zekerheid hebben. Dus ik begrijp je man ook wel. En je familie zal het denk ik ook echt wel snappen als je er wat later mee komt.

Ik duik zo m'n bed in. Kleine man heeft ons afgelopen nacht al aardig wakker gehouden en hij is nu ook al weer 2x huilend wakker geworden, dus verwacht vannacht ook wel weer wat. Manlief is een avondje weg met z'n werk dus die is pas rond een uur of 2/3 vannacht thuis, dus tot die tijd mag ik het alleen doen, en moet er morgen om 6 uur weer uit. Ben ook al best wel moe door de zwangerschap, dus die slechte nachten helpen niet echt :(

16. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    hallo dames....

Mag ik met jullie mee kletsen!...
    Heb vandaag posi getest en ben nu als het goed is 4w en 2d en kom dan dus uit op 10juli
    Kom uit het oosten van het land en heb een prachtige dochter van alweer 4

Ik heb voor nu een 2e account aangemaakt ivm meelezers...

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij gaan hier ook zo op bed. Hopelijk belt m'n werk me niet vannacht m'n bed uit en gunt D. ons een nachtje doorslapen.

@poemi, ik duim voor je voor een rustig nachtje!

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Joeeehoee :D De mevrouw van MvM is net weer weg. Het was eigenlijk heel gezellig en de testlijn knalde meteen!
    Hij was zodra mijn urine door de test liep al donkerder dan de controle lijn, dit had ik zoooo niet verwacht :$
    Ze vroeg ook of ik meteen mijn urine in een fles wilde doen haha.

Heb een super mooi boek gekregen, een nachtlampje en een armbandje. Super leuk, maar ik ben echt al blij dat ik anderen kan helpen. Een goede vriendin en iemand uit mijn familie heeft dit hormoon hard nodig dus ik doe het graag.

Even mijn testje showen :D

19. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Slaap lekker dames! Ik ga zo ook maar denk ik. Ben heel er moe. Normaal gesproken ga ik heel laat naar bed, maar nu ben ik om 21 uur al moe.

Ik voel me trouwens echt een onzekere klaagdoos en zo ken ik mezelf helemaal niet...

Als ik me wat zekerder voel wil ik ook meedoen met mvm. Goed dat je meedoet hoor Yummy! Ga je ook op je werk urine opvangen?

Welkom mamma322!

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Loth: Ik studeer nog! :) Maar ik doe mijn afstudeeronderzoek wel binnen een organisatie, maar daar ga ik geen urine opvangen. Zou echt niet weten hoe ik dat moet doen. :D

Slaap lekker alvast voor de dames die gaan slapen. Ik ben zo blij met deze goede test dat ik veel te veel adrenaline heb om te slapen haha.

Deel Deze Pagina