wat een lieve reacties allemaal! doet me echt heel goed!! lees al lang mee hier op forum en vind het super dat veel meiden nu ook zwanger zijn die ik 'volgde'!! gefeliciteerd!!! vandaag heb ik het aan mn beste dinnetje verteld!! zoooo leuk!! verder weet niemand het maar ik MOEST het even kwijt haha!!
@ angel klopt idd 12 juli. maandag ga ik de dokter bellen hij is nu op vakantie! wanneer moet je de verloskundige bellen? weet eigenllijk niet hoe het allemaal gaat? of waar hier er een zit? haha pff
@Hettie, Je verloskundige kun je in principe nu al bellen, je kan ook nog een weekje wachten als je dat fijner vind. Ik ben van plan te bellen als ik rond de 6 weken ben. Mijn huisarts bel ik wel eerder omdat ik eerder al twee vmk's gehad heb en het wel fijn zou vinden een vroege echo te krijgen. Die heb ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gekregen toen. Waar je verloskundige zit kun je hier opzoeken: KNOV - Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen - midwife locator MVM: Fijn dat je test zo knalde! Ik wil denk ik ook wel weer MVM gaan doen. Alleen is de vorige keer mijn vader er zo achtergekomen dat ik zwanger was, we hadden ze achter de container staan. En geloof me die man komt hooguit 1 a 2 keer in het jaar langs en net toen stond hij op de stoep. Afscheiding: Hier ook allerlei vage afscheiding. Van de week even een beetje bruine afscheiding, maar het was maar 1 veeg, gelukkig daarna niks meer gezien. Nu is het precies hetzelfde als bij de zwangerschap van mijn zoontje. Vertellen: Wij hebben hier nog niks gezegd. Alleen tegen mijn werkgever omdat ik af en toe processen moet uitvoeren waarbij chemicalien gebruikt worden en als ik daar voor op sta en het ineens niet ga doen valt dat echt op binnen een werkruimte waar alleen maar vrouwen werken! Hier vanmorgen nog maar een testje gedaan... Gefeliciteerd aan alle mensen die er gisteren bij zijn gekomen!
Goedemorgen allemaal! Iedereen die erbij is gekomen: Welkom Ik heb vanmorgen nog een keer een test gedaan. Bekijk bijlage 196117 en hier het hele rijtje, gaat de goede kant op he: Bekijk bijlage 196118 Morgen gaan we de digitale test doen en dan maandag eens de VK en MvM bellen. Dan zijn we 6 weken. Nu maar duimen dat we snel voor een echo mogen. Vandaag nog even 4 uurtjes werken en dan lekker weekend.
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 14 juni - Helma85 (1e kindje) 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - kleinduimpje (1e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - Loth 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 09 juli - miss28 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 12 juli - hettie 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 03 nov - Tamaramama 1e echo 03 nov - Yummy afspraak MvM 04 nov - Tamaramama Intake VK 08 nov - Angel78 20:50 intake en 1e echo VK 08 nov - Nat86 VK bellen voor intake 08 nov - Alaye afspraak MvM 08 nov - Poemie 09:45 1e echo 08 nov - Daggie1984 MvM 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 14 nov - Djonna GYN 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 16 nov - Gyino MvM afspraak 17 nov - Clauzoe 1e echo 17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 01 dec - miss28 intake vk 06 dec - Djonna VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 07 dec - Nath86 1e echo 13 dec - Nath86 intake 14 dec - Ratatosk intake vk 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***
Kleinduimpje: Super mooie testen, gefeliciteerd! Xlns: Jeetje, wat een pech dat hij ze dan net zag staan haha. En hij wist ook meteen wat voor flessen het waren? Mijn (schoon)vader zou daar geen flauw benul van hebben denk ik haha. Jouw test ziet er trouwens ook super mooi uit! Gefeliciteerd. Verloskundige: Ik weet echt niet naar welke ik moet. Hier waar ik woon (hoofdstad van Drenthe ) zitten twee verloskundigenpraktijken. Over de ene lees ik alleen maar negatieve dingen dus die kies ik sowieso al niet. Die andere daar heb ik ook mijn twijfels bij Haha, dat wordt dus nog wat! Misschien toch maar gewoon even op gesprek en kijken of het klikt. Zal toch iets moeten kiezen Mama322: Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Zoon en ik zitten lekker aan de tosti's met curry Ik werd echt wakker met enorme honger. Nu lekker 2 witte bolletjes met ham en kaas in het tosti-ijzer gedaan en lekker eten maar
Goedemorgen meiden! vandaag precies 6 weken!! wow! @poemie, wat een super mooie test!! @Aloha, ik hoop dat alles goed gaat! @Djonna, wat goed dat je de gyn gebeld hebt! Fijn dat je nu rustiger bent. @Tamara, door inwendige echo foto te klein? Das nieuw voor mij....? @Manon88, maak je niet druk! is allemaal heel normaal meis! Ik had ook eerst heel veel afscheiding en nu al even niet meer. Mag ik je op de bavllinglijst zetten? @Joyce, thanx! knuff terug! k snap dat je zin hebt in dat weekendje waar gaan jullie heen? @miss28, welkom en gefeliciteerd! kan ik nog meer gegevens van jou in de lijst zetten? En waar heb je je 1e afspraak? ik ging maar uit van de vk? @lefbekkie, doe rustig aan! *smak* @mama322, welkom en gefeliciteerd. Mag ik meer gegevens van jou in de lijst zetten>? @Yummy, wat een mooie test! wow! Whahaha vreetbaal ben je LOL Ik zou idd op gesprek gaan en kijken of het klikt. @Loth, lekker klagen hoor meid, zo ben ik nu ook even dus... @hettie, logisch dat je het kwijt moest toch joh, heerlijk om het te vertellen! Voor een vk kun je gewoon googlen of in de telefoongids kijken Verder mag je de meesten bellen met 6 weken. @xlns, mooi testrijtje zo!! @kleinduimpje, je rijtje lijkt op de mijne! mooi!! Benieuwd naar je digi! @Alle meiden, hoe gaat het??
Nieuwe meiden: Gefeliciteerd en welkom!! @Angel Gefeliciteerd met je 6 weken! @Yummy Tosti's met curry?? En ik voelde me al misselijk Mooie test van MvM! @Kleinduimpje Jouw rijtje ziet er ook mooi uit! @xlns Wel heel toevallig dat je vader net op dat moment komt dan! En begrijpelijk dat je het op je werk al verteld hebt, je had niet veel keus. Gezondheid van de beeb gaat voor dan. @Hettie Bij ons mag je bellen vanaf de 6 weken, maar eerder is ook geen probleem. @Red En? Vannacht nog gebeld of gewoon lekker kunnen slapen? @MvM Eerste zwangerschap niet aan mee gedaan. Nu wil ik het denk ik wel gaan proberen. Maar dan pas nadat ik een goede echo heb gehad. Dus dinsdag maar even afwachten, en dan aanmelden. Kleine man heeft vannacht goed geslapen, dus ik helemaal blij Wel vermoeiend hoor, van die gebroken nachten. Na die mooie test van gisteren ga ik toch nog maar een digitale test doen. Als het goed is haalt manlief hem vandaag, kan ik hem morgenochtend doen. Toch inmiddels iets misselijker. Zolang ik regelmatig eet blijft het onder controle, dus dan maar goed opletten wat ik eet. Wil eigenlijk niet weer zoveel aankomen...
ah er is ook een lijst ...hier dus 2e kindje, heb al een dochter van 4 en zkh bevalling ivm ks vorige keer en grote kans op weer een ks.
zo meiden ik heb me goeie daad van vandaag ook weer gedaan.. ik ben eindelijk eens te bloedprikken gegaan. ( had het briefje al 2 weken thuis liggen ofzo
Bekijk bijlage 196145 Ik kreeg hem niet helemaal duidelijk op de foto maar hier is hij dan!! Bedankt meiden voor de lieve reacties.. @ nath heel veel sterkte meis..
Hier gisteravond ook nog eens een test gedaan en die was weer duidelijker dan de vorige keer. Dat geeft toch wel een beetje vertrouwen. @ Kleinduimpje, wat leuk om te zien zo! @Xlns: Wat vervelend dat je vader er zo is achtergekomen. Dat houdt mij ook tegen, want ik woon in een flat. Niet de hele buurt hoeft het te weten... @ Clauzoe, waarom moet je bloed priken? Op hcg? @Poemi: Ik zou eigenlijk ook niet zo veel willen aankomen, want mijn BMI is al iets te hoog. Moet ik wel stoppen met snaaien... Ik heb trouwens zondag een verjaardag van een collega met wie ik normaal altijd een wijntje drink op vrijdag. Ik zeg maar dat ik aan de antibiotica ben voor een borstontsteking. Dan kan ik zeggen dat als ik onder werktijd naar de vk moet de 23e, dat ik een controle echo heb. (Heb al eens borstontsteking gehad, dus dan gaat liegen iets makkelijker denk ik...)
@Ukkie Mooie test meid! @Loth We worden wel erg creatief met smoesen verzinnen bij zo'n zwangerschap Maar je smoes is wel geloofwaardig hoor! En ik ben nou niet echt te zwaar (61 kilo bij 1.76 cm) maar toen die weegschaal op de 84 kwam was het toch wel even flink slikken Nu nog een licht vetrandje overgehouden eraan maar wil het proberen iets te beperken.
He meiden, Wauww, ik moest minstens 20 pagina's bij lezen, maar ik ben weer bij gelukkig! Leuke maar ook minder leuke dingen gelezen Isis en nath, heel veel sterkte meiden! Is er inmiddels al meer nieuws over inkie? Duim voor je meid! Djonna,komt vast goed meid, je niet zo druk maken! Angel, wil je mij aub NOOOOOITTT meer zo laten schrikken!!! En idd, je krijgt een google verbod! Wel fijn dat je nu eerder voor je echo mag. Je druk maken is ook niet goed,dus doe het rustig aan meid! Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom! Geniet ervan. Ik weet niet of ik het hier al had verteld, maar vandaag over een weekje gaan wij trouwen, spannend hoor! En donderdag dan eindelijk de echo, ben zo benieuwd...kan niet wachten! Hier nog mijn laatste testje: Bekijk bijlage 196158
@Loth . Dit wordt gecontroleerd op de bloedgroep en rhesusfactor, bloedarmoede, een leveraandoening (hepatitis B), geslachtsziekte (syfillis en HIV/AIDS) en irregulaire antistoffen. Dit heb ik ff van internet. maar de verloskundige doet dit altijd standaard
@Princess, haha sorry mooie test! op 11-11-11 trouwen...mooi!!!!!!!!!!!!!!!! @ukkie, mooie test! @tamaramama, suc6 met de intake vandaag bij de vk!
net een testje gedaan.......mijn laatste...meer heb ik er niet en ga ik niet kopen. Lieve VK belde me net nog op hoe het gaat. Ze wilde me met alle plezier nu laten komen, maar ze durfde het niet aan, ze wil liever wachten tot dinsdag als ik dan 6w4d ben... Ik ben het met haar eens. maar super wat lief!