Wij hebben mysterie park geboekt bij centerparcs, en we gaan lekker naar uuhhmm ben t ff kwijt, maar bij eindhoven in de buurt, dus lekker dichtbij! @spannend ik zeg gefeliciteerd hoor! Mijn test zag er zo uit 1 dag voor nod en ook met gevoelige testen. Dus nog ff blijven testen dan word ie kei mooi!
Thnx Joyce86 kheb net 3 zwangerschapstesten besteld (was alleen per 3) met zwanger/niet zwanger....ga morgen nog met deze zelfde test testen en dan als ik die andere binnen heb, met die...spannend!!!!!
de digitale cb met alleen zwanger en niet zwanger is een niet zo gevoelige test dus die kan eventueel vals niet zwanger aan geven nog. die met wekenindicator erbij is wel gevoeliger. die reageert bij 25 en de gewone cb bij 50. kruidvat is ook 25. succes!
ik heb trouwens vanmorgen ook nog weer getest. hier mijn testrijtje ik vind dat ik al heeel vroeg de digitale op 2-3 heb.. betekent wel heeel veel hcg.. naja voor mij uniek en super nieuws!(ivm 5 vlindertjes geeft dit hoop) maar als je nagaat hoe snel het nu stijgt ga je bijna aan een tweeling denken.. wat denken jullie?
wow aloha , dat ziet er goed uit zeg !! ik heb geen idee hoe dat zit met tweelingen , zitten er bij jullie tweelingen in de familie 2 van mijn zussen hebben een twee eiige tweeling ik ga morgen nog een test doen, de laatste
is het jouw eerste kindje loth ( staat niet in de lijst) ik kan me nog herinneren van mijn eerste zwangerschap , alles voel je bij alles denk gaat het wel goed , bij alles denk je zie je wel het gaat mis , nou bij de derde is het wel anders je raakt er aan gewent je zult gewoon vertrouwen moeten hebben in je lichaam en je kindje je kunt hetzelf toch niet beinvloeden , dus probeer te relaxen makkelijker gezegd dan gedaan , ik weet het het is logisch dat je meer negatieve dingen hoort dan positieve als alles goed gaat vertellen mensen dat niet zo snel
wat spannend hier allemaal in dezelfde periode te zitten...lijkt me zo geweldig als het echt raak is...maar durf nog niet goed van dat slappe lijntje uit te gaan...wat jullie?
is jouw test voorbij gekomen spannend , heb ik die gemist je zit nog voor je nod, dus een slap lijntje is dan toch heel wat ik ga even kijken of ik je test kan terug vinden
hihi, mijn mannetje is zoooooooooooooo nuchter!!!! hij zegt steeds: ja hij moet eerst duidelijker worden hoor, voordat ik er in kan geloven...haha vandaag is zijn moeder jarig...mooi verjaardagskado he maar we gaan het nog niet vertellen...heb eerst nog digitale tests besteld...morgen nog een x met deze zelfde test testen en dan als die andere binnen is, met die testen.... maar jullie zeggen dus ook: zwanger!?
Hoi hoi, Ja, het is de eerste. Ik weet dat ik ook niets kan doen mocht het mis gaan, maar het is zo gewenst en we kijken er zo naar uit dat de teleurstelling zo groot is als de droom toch (nog) niet uitkomt. Het is gewoon vreemd, want ik ben normaliter heel nuchter en relativerend, maar met dit... Ik hoop dat het na dinsdag beter gaat (dan ben ik verder dan ik de eerste keer gekomen ben). Bedankt vooe je lieve reactie.
ik snap als geen ander loth hoe moeilijk het is om relaxed te blijven en vertrouwen te hebben. echter is mijn motto.. geniet ervan zolang het duurt. je leeft in het nu en nu ben je zwanger dus nu moet je ervan genieten. het komt zoals het komt en gaat zoals het gaat en daar kan niemand wat aan veranderen ook jijzelf niet
spinnekop... hoe kan jij nou 4 weken 3 dagen zijn met 250 dagen te gaan en ik 4 weken 2 dagen met 250 dagen te gaan? ( banners) ik heb mijn 1e dag laatste cyclus op 5 oktober gehad en ei op dag 17.. ik ben van die dag 17 uitgegegaan met het maken van me banner...
ja, dat zag ik ook al , ik snap het ook niet ik had de 1ste dag van laatste ongi 7 okt en dat ook aangehouden met cyclus van 28 dgn (heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad muv cyclus na verwijderen van spiraal toen 23 dagen ) het kan zijn dat ik er iets naast zit hoor , maar dat verklaart nog steeds niet hoe het kan dat we allebei nog 250 dagen moeten
aah dan had jij je ei ook op 21 oktober? ik had een cyclus van 31 dagen deze ronde afgaande van ei dag 17 plus 14 dagen lf is 31 dagen maar goed as jij ook ei op 21 oktober had zouden we toch exact even ver moeten zijn volgens de banners.. naah ik snap er nu ineens niks meer van haha ook niet van wat ik net typte...
ik zie het al. als ik je tempkaart zie. jij bent vandaag 16 dpo dus das 4 weken en 2 dagen.. je banner klopt dus niet haha en je had een 29 dagen cyclus want je ei was op dag 15 ons ei is allebei op 21 oktober geweest dus we moeten exact gelijk lopen ben benieuwd of dat zo blijft of dat 1 van ons een snellere of latere innesteling gehad heeft
jij bent de deskundige hier wat betreft templijstjes , dus ik heb mijn banner veranderd haha dus nu lopen we gelijk zou die lage temp niet de innestelling zijn geweest
ja haha 27 oktober! ik had toen mijn 2e tempstijging ( triphatic pattern begin dus we zouden ook welleens gelijke innesteling kunnen hebben haha leuk!!!!