Nou, nog 8 maanden bij elk steekje, pijntje of gevoel half doordraaien en je afvragen of het wel goed gaat, haha dat wordt nog wat!! Het wordt duidelijk tijd voor de vk
Ik wil me hier ook melden, schreef al even in het andere juli topic... maar goed... Ik ben 23 jaar, in Januari ben ik mama geworden van een meisje-jongen tweeling, die nu dus 9 maanden zijn. Ik ben toen zwanger geworden door middel van de mmm. Nu spontaan zwanger, door de pil heen.. Enorm geschrokken, maar niet minder blij! Ben wel erg onzeker ivm 2x een mk. Maar goed, afgelopen Vrijdag een echo gehad, mooi vruchtzakje met een ringetje erin, en hcg was 7000. Mn buik groeit ook al behoorlijk, maar hoop dat ik het nog even geheim kan houden.... Vrijdag weer een echo.... spannend, wier weet zien we dan het hartje kloppen... Ik weet niet exact hoe lang ik zwanger ben, ik heb op 25 Okt positief getest, maar daarvoor was ik al 4 maanden niet ongesteld geweest ivm pcos.
tja , inderdaad ze blijven komen die onzekerheden de eerste echo- klopt het hartje wel de 12 weken grens- klopt het hartje nog wel de 20 weken echo- zit alles erop en eraan en is alles goed dan komt de periode dat je weinig klachten hebt - weer onzeker dan begin je de baby te voelen - wauw lekker gevoel, maar dan de keren dat je de baby minder goed voelt -weer onzeker 24-25 weken- yes de baby is levensvatbaar , maar ik wil niet dat de baby nu al komt vanaf 37 weken- yes de baby mag komen, maar gaat alles wel goed dit was een korte versie van onzekerheden haha dan heb ik het niet eens gehad over al die andere echo's , nekplooimeting , vwp enz probeer er allemaal van te genieten , het gaat zo snel voorbij en zorg goed voor jezelf dat is het enige waar je invloed op hebt en tenslotte worden er nog steeds meer zwangerschappen goed voldragen dan dat het mis gaat veel plezier allemaal met het zwanger zijn ik heb trouwens van onderen heel veel jeuk de laatste dagen ik hoop niet dat het weer een schimmel is , dat heb ik bij mijn andere zwangerschappen ook een keer of 2 gehad:x ik ga in ieder geval morgen de gynacoloog bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo en vraag meteen een recept denk ik
wat een mooi verhaal , dat hoor je steeds vaker vind ik eerst een kindje via mmm en dan spontaan. bijzonder hoor gefeliciteerd met je zwangerschap
mooie testen aloha!!super voor je!! net weer een knaller gehad en een clearblue die gaf 2-3 weken aan!! zo gelukkig! we hebben het vandaaag aan onze ouders en zussen verteld!!kon het echt niet meer voor me houden!!
Hall Dames Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven~! Ik had gisteren en vandaag een positieve test, Mijn Uiterste NOD zou morgen 7-11 zijn Gister een lichte maar duidelijke lijn. Elders op het forum heb ik die staan . En de test van vandaag was 2 x zo donker! Vanaf nu geloof ik het echt dat ik zwanger ben.Gister geloofde ik het nog niet.Zei nog tegen mijn vriend mischien is hij wel vals positief! Ten pakte hij vanmorgen direct een nieuwe en zei komop testen als je onzeker erover ben. Hij voelde het anders dan ik! Maar hij is nu zo mooi positief! Ik ga morgen de VK bellen. Klachten die ik heb. met vlagen hoofdpijn en misselijk. Lage rugpijn.En soms wat steekjes net onder me heupbotten links en rechts.En witte afscheiding.En emotioneel natuurlijk! Veder ben ik 23 jaar en ben 8 jaar samen met mijn vriend. EN samen hebben we al schrik niet 2 kinderen 1 van 4 en 1 van 6 !
Beste meiden, Alles is nieuw voor mij, dus ik weet er allemaal nog niet zoveel van. Daarom een vraag aan jullie.... Op 3 oktober was de eerste dag van mijn laatste mentruatie. De vorige cyclus was 28 dagen. En had ik op dag 17 mijn ovu. Deze cyclus had ik mijn ovu op dag 22. Dat zou dus betekenen dat ik op dag 33 mijn NOD had. Ik heb geen idee wanneer ik nu uitgerekend zou kunnen zijn. Ik ga morgen naar de huisarts en hoop dan ook nog de vk te kunnen bellen. Kunnen jullie mij helpen met mijn vraag? Liefs
ik vind het zo spannend...tis de eerste voor ons en alles is nieuw...vragen komen nu van wanneer moet ik vk bellen? of toch eerst huisarts? en mn lijntje was niet zo duidelijk als de controlelijn, en heb donderdag mn uiterste NOD dus soms gieren de gedachtes nog door mn hoofd... hopelijk mag ik ook bij jullie aansluiten...dan ben ik rond 15/17juli uitgerekend
Kaatje. Ik had een groot bericht getypt VIA de tel maar alles verdween Ik zeg even kort je datum. 17 juli indien ei op dag 22 dus 25 oktober was. Leg het morgen beter uit.
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 14 juni - Helma85 (1e kindje) 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - Loth 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (1e kindje) 12 juli - hettie 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 08 nov - Angel78 20:50 intake en 1e echo VK 08 nov - Nat86 VK bellen voor intake 08 nov - Alaye afspraak MvM 08 nov - Poemie 09:45 1e echo 08 nov - Daggie1984 MvM 10 nov - Princess86 1e echo 11 nov - Princess86 gaat trouwen! 14 nov - princess86 intake VK 14 nov - Djonna GYN 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 16 nov - Gyino MvM afspraak 17 nov - Clauzoe 1e echo 17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 21 nov - lady Flower 1e echo 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 06 dec - Djonna VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 07 dec - Nath86 1e echo 13 dec - Nath86 intake 14 dec - Ratatosk intake vk 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***
Nieuwe meiden welkom, check de lijst even of je goed staat! Snowy, wat is je uitgerekende datum? Dan zet ik je in de lijst. Hier gaat het ietsje beter, maar nog steeds misselijk. Ik hou wel alles binnen, maar dat gaat makkelijk als je zowat niks eet. Medicatie neem ik niet, omdat ik nog niet spuug... Morgenavond echo...superspannend!
Goedemorgen allemaal! Ik wilde gisteravond nog reageren maar.... ik viel om 19.30 in slaap (op de bank) en werd vanochtend om 06.30 in bed weer wakker En ik ben nog steeds moe Nieuwe meiden: allemaal welkom! Ik werd vanochtend misselijk wakker en ben het nog steeds. Denk dus dat de kwaaltjes bij mij nu ook voorzichtig beginnen.. Ik had mij vrijdag via internet aangemeld bij een verloskundigenpraktijk hier in de stad en kreeg gisteren een mailtje dat ze vandaag contact met mij opnemen. Ben benieuwd!
Goedemorgen meiden, Wat is het hier ineens ontzetten druk geworden!! Alle nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom! Ik weet alleen niet hoe ik nu nog op iedereen moet reageren @Yummy Hopelijk kun je snel terecht! Twijfelde jij nu over naar welke verloskundige je moest, of verwar ik je dan weer met iemand anders? @Angel Ik zie dat Nath nog wel op de afsprakenlijst staat, klopt dat wel? @Spannend Je kunt altijd donderdag (of eerder) nog een test doen, dan zal hij ook echt wel donkerder zijn geworden! Volgens mij mag je gelijk de vk bellen en hoeft dat niet via de huisarts. Bij ons mag je bellen met 6 weken, maar als je eerder belt vinden ze het ook niet erg. Op de website kun je wel vinden welk beleid hun hanteren. @Loth Hopelijk voel je je na dinsdag beter. Maar het zal denk ik toch wel spannend blijven tot de 1e echo en je de beeb met een kloppend hartje hebt gezien. Als je zoiets hebt meegemaakt is het lastig om er relaxed onder te zijn. @Joyce Lekker een weekje weg dus ook nog, veel plezier! @Aloha Volgens mij zeggen donkere testen niet veel over wel/niet een tweeling. En 2-3 weken is netjes toch als je net 4 weken bent? Wel heel fijn dat de testen er nu zo goed uit zien, heb je denk ik ook wel meer vertrouwen in dat het goed blijft gaan? Morgenochtend de 1e echo. Vind het toch wel erg spannend worden. Heb een paar keer gelezen dat ze dan toch nog niets kunnen zien, terwijl ik dacht dat er altijd wel een vruchtzakje te zien zou zijn met dat termijn. Daar hoop ik wel op, anders hebben we nog geen zekerheid of het goed zit. Ik moet zeggen, ik heb er opzich wel een goed gevoel bij, maar een bevestiging dat het ook klopt zou wel fijn zijn. Vannacht wel weer een slechte nacht gehad. We hebben weer van 01.30 - 03.30 uur wakker gelegen door de kleine. Pff,,,, erg vermoeiend. En ik ben al zo moe
Poemi: Ja ik twijfelde! Nog steeds hoor, maar bij deze heb ik het beste gevoel. Ik kan moeilijk naar een andere stad gaan hihi. Inmiddels ben ik wel gewend dat er hier in Assen altijd weinig keuze is (op welk gebied dan ook ) dus het moet maar haha. Spannend zeg morgen je eerste echo! Het is zo wisselend. Bij de een zien ze met die termijn inderdaad al iets zitten, maar ik ken ook iemand bij wie ze zelf met 6 weken nog bijna niets zagen. Een week later wel ineens een klein frummeltje met kloppend hartje! Ik duim voor je!
Goedemorgen, Welkom voor de nieuwe meiden onder ons. Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Ik slaap nooit zo goed op zondag, maar ik voel me aardig uitgerust. Heb een hele drukke werkweek, dus heb me voorgenomen op tijd naar bed te gaan deze week. Het voelde als een overwinning vanochtend om wakker te worden in een schoon bed. De vorige keer bij 5 weken en 6 dagen leek het wel oorlog. Ik krijg er beetje bij beetje wat meer vertrouwen in. We gaan het woensdag aan mijn ouders vertellen. Ga vanavond alvast de versiering voor de cupcakes maken. @ Poemi: Spannend hoor, je echo morgen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen iedereen, Welkom aan alle nieuwe zwangeren en natuurlijk gefeliciteerd. Ik heb net MvM gebeld en de voicemail ingesproken. Hopelijk belt ze snel terug De VK kan ik vanavond tussen 18.00 en 19.00 uur pas bellen maar ik moet werken dus ik hoop dat ik ze kan bereiken. Ik ben alleen nog heel erg te twijfelen wanneer ik voor m'n eerste echo moet vragen. Aan de ene kant zou ik deze week al willen, maar aan de andere kant zou ik nog 3 weken willen wachten. Mijn vriend is vanaf volgende week 2 weken in het buitenland aan het werken en komt dan alleen in het weekend thuis. (vandaar pas over 3 weken). En we vinden het ook wel heel speciaal als we een echo hebben en daar al een klein mensje kunnen zien.... twijfel, twijfel... Nou ik hou jullie op de hoogte.
@Yummy Hopelijk valt het allemaal wel mee met de vk's. Om naar een andere stad te gaan is idd wel heel lastig. @Loth Fijn dat je je al wat beter voelt en er meer vertrouwen krijgt. Elke dag verder is een hele opluchting! @Kleinduimpje Misschien kun je deze week een echo krijgen omdat je niet zeker weet hoever je bent, want met 10-12 weken krijg je toch ook altijd nog een termijnecho. Dus dan kan je als nog een mensje zien!