@Poemi ja misschien dat ik dat wel ga voorstellen en anders wachten we gewoon nog even Jij morgen al een echo, spannend hoor. Dat slecht slapen heb ik ook last van, gisteren waren mijn ouders hier met hun hond en zijn we een uur in het bos gaan lopen (ook met onze pup van 6 maanden) ik was echt bekaf hahaha en heb best goed geslapen. Dus een tip, ga in het bos wandelen hahaha
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 14 juni - Helma85 (1e kindje) 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - Loth 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (1e kindje) 12 juli - hettie 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 08 nov - Angel78 20:50 intake en 1e echo VK 08 nov - Alaye afspraak MvM 08 nov - Poemie 09:45 1e echo 08 nov - Daggie1984 MvM 10 nov - Princess86 1e echo 11 nov - Princess86 gaat trouwen! 14 nov - princess86 intake VK 14 nov - Djonna GYN 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 16 nov - Gyino MvM afspraak 17 nov - Clauzoe 1e echo 17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 21 nov - lady Flower 1e echo 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 23 nov - Loth 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 06 dec - Djonna VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 14 dec - Ratatosk intake vk 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***
@Kleinduimpje Bij ons is de kleine van 20 maanden de reden van de slechte nachtrust, dus daar zal een boswandeling helaas niet tegen helpen Leuk trouwens dat jullie een pup hebben, wat voor ras is het?
@Poemi hahaha ja dat is inderdaad een goede reden om slecht te slapen Wij hebben een golden retriever. een soort van deze foto gaan we gebruiken bij onze trouwkaart: Bekijk bijlage 196996
haha ja poemi jij zegt het en ik bedenk me ojaa haha gister kon ik niet helder nadenken denk ik hahahaha ik heb hier een slechte nacht gehad, ik voelde gisteroverdag me liezen al wat trekken maar zodra ik ging liggen werd het wel heel rampzalig. continu trekkend zwaar gevoel in me liezen uitstralend na me knieeen. op gegeven moment maar met me bovenlijf iets omhoog en een kussen onder me knieen gaan liggen. dat hielp me in elk geval in slaap komen maar bij wakker worden voelde ik het direct weer. kan me dit niet zo vroeg al herinneren van me vorige zwangerschappen maar het zal mede wel komen doordat me lijf dit jaar nu voor de 6e x in zwangerschapsmodus gaat. wellicht weet het wat het moet doen zodra het hcg ruikt nu haha Kan er nog om lachen maar prettig is anders.. iemand nog tips tegen die pijn? het is bandenpijn en groeipijn van de baarmoeder. dat weet ik van zw1 toen begon dit met 7 weken exact zo. Overigens lijkt me buik samen met die pijn ook maar bedacht te hebben om bol te gaan staan kan nu dus me normale lage broeken niet meer dicht. en dat was gister nog alleen savonds niet.
wat een leuke pup!!! hier is ook een pup in huis van nu 14 weken. het is alleen een kneusje want voor we hem kregen was die al eens geoppereerd ( ja ik ben daar gevoelig voor en neem dan zoon kneusje mee omdat het bij mij een goed leven heeft) even daarna bleken al zijn inentingen niet goed gedaan te zijn dus hij is nu bezig met wachten op enting 2. enn is ze neus te klein dus moet die ooit een nosejob. enn heeft het kneusje vorige week zaterdag zijn achterpoot gebroken. hier geen bos dus haha het is een mopshond genaamd Mister Boogie dit is hem ( foto zonder verbandjes enz haha)
Goedemorgen Allemaal, Welkom nieuwe zwangeren! Het valt voor velen onder ons niet mee de eerste weken! Hopelijk kunnen we met zn allen over een aantal weken gezellig praten over dekentjes, kamertjes, eerste kleertjes en zit jouw broek ook zo strak! Veel sterkte allemaal! Ik kan helaas niet zoveel wijsheid meegeven wat dat betreft. Ik vind het ook heel spannend daar niet van. Volg je gevoel.. Morgen komt moeders voor moeders en woensdag intake bij de verloskundige. 14 december de eerste echo. Zou ik niet al eerder het hartje kunnen horen of kan dat pas bij de eerste echo? (dan ben ik al 11 weken) Bij mn eerste zwangerschap was ik bij de verloskundige van het ziekenhuis en toen met 7 weken al een inwendige echo gehad en het hartje horen bonzen... Een fijne dag allemaal!
het hartje horen is meestal tussen week 10 en 12. het hartje zien kloppen vanaf 5.5 week rond die dag begint het te kloppen maar hoef je het nog niet perse te zien. met 7 weken moet je toch echt wat zien kloppen. als er geen aanleiding voor is krijg je inderdaad je 1e echo rond de periode waar jij hem nu krijgt. gewoon proberen te ontspannen tot die tijd en bij echt zenuwen of stress erover gewoon de vk bellen en het uitleggen dat je stress hebt en je zorgen maakt dan krijg ik je meestal wel eerder een echo.
dag meiden, wat gaan jullie hard heb niet alles onthouden van wat ik heb gelezen Maar wat een leuke hondjes wij hebben er zelf ook 2 en het zijn schattenzijn momenteel niet bij me weg te slaan!!!! hier vanochtend nog een x getest en zie hieronder resultaat in vergelijking met gisteren (van vandaag 3u na testuitslag en gisteren is dus al ingedroogd.....)...ik ga volgende week bellen naar vk...en dan hopelijk eind november/begin december afspraak...
hey meiden, Hier weer even een berichtje vN MIJ. had afgelopen vrijdag me eerste afspraak bij de vk. Daar aangegeven dat ik liever meteem naar t ziekhuis wil, dus vanochtend ziekenhuis gebeld, en daar moet ik nu a.s vrijdag heen en dan gaan ze bepalen of ik daar mag blijven voor me controle´s. Nou moet ik naar dezelfde gyn als ik had met me twins dus ik hoop t echt. Vanmorgen nog wat engs mee gemaakt, me zoontje had t traphekje naar zolder opengemaakt.. zonder dat ik er erg in hadik was naar zolder om de was in de wasmachine te doe n, en toen ik naar beneden liep stonden ze allebij haverwege de trap. snel naar beneden en net iets te laat me dochter haar capucion vloept zo uit me hand en ze vallt zo 4 treden van de trap af, samen huilen meteen naar dolkter nu hersenschudding en goed in de gaten houden en zo weer bellen.
gefeliciteerd spannend! die testen reageren bij mij altijd pas erg laat dus als je nu een kv2v5 of een cb doet zal die goed positief zijn al is dit natuurlijk al duidelijk haha
ooo wat zal je geschrokken zijn!! 'gelukkig' is het maar een hersenschudding, ook vervelend en naar maar pff stel je voor! bah bah! ik kan me hun gezichtjes wel enigsinds voor me halen.. kwa uitdrukking dan haha heerlijk ondeugend met onschuldige oogjes keken ze je vast aan!
hihi aloha, thnx....begin het steeds beter te geloven, maar durf nog geen banner aan te maken erg he hopelijk vandaag of morgen (denk morgen) de cb digitaal binnen...heb nu nog alleen "normale" testen liggen..heb deze testen met de "gevoelige" van zwanger en kids gedaan...dus hopelijk morgen of overmorgen helemaal duidelijk dat is erg schrikken tamaramamma!!!! hopelijk gaat alles snel beter met je zoontje...
Hoi allemaal.. ben toch af en toe stiekum aan het meelezen.. ook al weet ik nog helemaal niks.. (ivm verdenking bbz) vrijdag weer een echo en dan maar hopen dat ze nu wel duidelijk kunnen zien van hoe en wat... vind het voor mezelf eigenlijk te vroeg om hier gezellig mee te kletsen.. maar aan de andere kant vind ik het gezellig en heb ik een beetje afleiding... knuf
Hey Inkie, zo het is dus nog ff afwachten, maar kom gezellig mee kletsen joh hoe denk je dat het een bbz kan zijn?
Hoi spannend 22 ik heb vanaf de dag van me positieve test 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik plots heel erge scherpe pijn had in me buik.. op de inwendige echo konden ze weinig zien.. ze zagen dat een van me eierstokken verdikt was.. ze dachten aan een kieste die had gebloed maar het kan dus ook een bbz zijn.. in de baarmoeder zagen ze alleen een hele kleine opheldering meer niet... dus nu hopen ze dat ze vrijdag meer kunnen zien omdat ik dan weer bijna twee weken verder ben... zo mijn verhaal in een notendop