kan iemand mij gerust stellen? was op mn werk vanmiddag en moet de grote boodschap. dit gaat heel moeizaam en heb hard zitten drukken.(sorry voor de uitleg) ook had ik geplast en veegde me af zag ik roze slijm??? hellppp werd er niet goed van!heb me ziek gemeld en naar ha gereden. die zegt dat het vaak voor komt en zolag ik geen kramp en rood verlies heb me geen zorgen moet maken???? ben zoooooo bang!!! wie helpt me ff erdoor heen.
Oei Hettie ik snap je helemaal, ik zou me ook doodschrikken. Maar waarschijnlijk is er door het persen een adertje gesprongen. Wanneer er verder geen bloed komt behalve een beetje roze/bruine afscheiding is er niets aan de hand!
Aloha whuhahahahaha lekker toch meis geniet er van!! Beter dan leven op 4 tic tacs Ukkie dank je wel lief van je! Knuf
Hettie: Komt denk ik puur door je moeilijke stoelgang hoor, niet schrikken! (al is dat natuurlijk hartstikke logisch) Gewoon even in de gaten houden. Vernon: Ik zag jouw oproep staan in de lounge! Ik ben ook 23 en kom ook oorspronkelijk ook uit Groningen. Na een paar jaartjes samen te hebben gewoond in Den Bosch wonen we nu in Assen. Jij woont (tijdelijk?) in Utrecht? Bevalt dat goed of wil je wel weer terug naar Groningen?
ben me wild geschrokken!zit nog steeds te trillen ervan!ben echt zo ontzettend bang! ik vroeg gelijk of ik geen echo mocht doen maar ha zei dat er nog niet veel op te zien is nu en dan ik alleen kan afwachten ik ben zo onzeker nu maar ben ondertussen al 100x weze plassen en heb geen roze meer gezien? goed nieuws?
hettie dat was echt een gesprongen adertje dikke kans dat als je nu weer gaat persen je weer wat bloed hebt zolang er geen krampen en helderrood bloed met eventueel stolsols bij zitten is er niks aan de hand. en als het nu alweer gestopt is hoef je je dus echt niet druk te maken
ik zou ook even uitleggen waarom je normaal geen bloedverlies krijgt bij hard persen en bij zwangerschap die kans er wel is. door de betere doorbloeding van je vagina en het hele gebied eromheen zijn de aders daar wat dikker dan normaal. door perskracht op harde ontlasting komt daar druk op te staan en kan zoon adertje knappen. dit geeft dan vaak kort een golfje bloed wat eventueel ook helderrood kan zijn als het veel is. roze betekent dat het weinig was en naar buiten komt samen met afscheiding. die betere doorbloeding is ook waardoor seks en alles daar beneden anders aanvoelt. je schaamlippen kunnen bijvoorbeeld hierdoor ook gezwollen aanvoelen en kunnen zelfs paars kleuren. Geen zorgen over maken dus!
@ vernon ik zag je oproepje ook en ik ben eind deze maand 25 en woon ook in het noorden.. wel nog iets van groningen af maar toch haha
bedankt! ik bid god op mn blote knieen! hoop zo dat het niks betekende! pff wat een onzekerheid. donderdag had ik zoiezo een afspraak bij de ha staan. verloskunde kan ik alleen van 8 tot half 10 bellen en k,an dus ook pas do omdat ik anders op het werk ben!
verloskundige kan nu ook weinig voor je doen. voor een echo is het echt te vroeg nog. vertrouw er nu maar op dat het niks was en probeer te relaxen die stress is niet goed voor jezelf en je beeb
nou, nog beter.. ik kom ook uit het oosten, en ben daarna naar de randstad gegaan! uiteindelijk in groningen terecht gekomen
trouwens, lijst even updaten? BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 28 juni - Princess86 (1e kindje) 29 juni - Angel78 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje) 10 juli - vernon (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 10 november - Princess86 1e echo 11 november - vernon 1e echo 14 november - princess86 intake VK 15 november - Angel 19:50 1e echo en intake VK
trouwens, lijst even updaten? BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 28 juni - Princess86 (1e kindje) 29 juni - Angel78 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje) 10 juli - vernon (1e kindje) 14 Juli - Snowy09(3ekindje Heeft zoontje en dochtertje) AFSPRAKENLIJST 10 november - Princess86 1e echo 11 november - vernon 1e echo 14 november - princess86 intake VK 15 november - Angel 19:50 1e echo en intake VK 22 november - Snowy09 Intake VK
joepie ik heb ondekt hoe ik via me mobiel op me laptop kan internetten. kan nu teminsten weer normaal meelezen en reageren. gaat toch best onhandig via zo'n klein schermpje.
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Zij vertelde mij dat ik morgen 5 weken zwanger ben. Dit aan de hand van mijn eerste dag van de laatste menstruatie. Maar zoals ik al zij, is mijn ei pas op 21 oktober geweest. Nou ja, dan scheelt het misschien een paar dagen. Daarom gaan we voorlopig maar uit van hetgeen de ha zegt. uitgerekend op 10 juli (al denk ik dat dit iets van 15 juli zal worden) Ik ga morgen maar eens de vk bellen voor een afspraak.
Wat ik mij afvraag, zien jullie al iets aan je buik?? Ik heb echt een gekke buik, alsof ik een veel te strakke broek aan heb en mijn buik erover hangt, maar mn broek zit veel lager en bloot heb ik dit ook! Hele gewaarwording met mn 55 kilo bij 1m76.. Ziet er gek uit
Jeetje meiden wat is er veel gekletst hier!!!! heb alles teruggelezen maar nu alweer alles kwijt Inkie fijn dat je er weer bent meis hoop dat alles goedkomt. Nieuwe zwangere gefeliciteerd!!! Hier vooral heel erg moe en echt vreetbuien... eet ineens ook heel veel koek en snoep terwijl ik meer van de hartige dingen ben en eet ineens broodjes haring terwijl ik dat nooit lekker heb gevonden.... Morgen de 2e echo en ik hoop zo op een mooi kloppend hartje... Vriendlief heeft vrij gekregen dus die gaat mee!! Yeahhhhh!!! Morgen om 11 uur aan de beurt bij de gyn en best behoorlijk zenuwachtig...