Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Angel78, Oct 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipi

Pipi Actief lid

Nov 4, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik wil ook graag met jullie meekletsen! Gefeliciteerd voor alle zwangeren!

Vrijdag een positieve test, yes! Ben echt superblij. We waren al weer dik een jaar 'bezig'. We hebben al een zoontje van 4. Heb al eerder onder een andere naam meegekletst op ZP, maar wil graag wat anoniemer vanwege meelezers...

Ik heb niet alles terug gelezen, maar kom er denk ik vanzelf wel in!

2. vernon

vernon Niet meer actief

Haha Djonna, eet je ook augurken? ;)

3. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    @ seks: mmmm tja die is hier ook ver te zoeken. manlief ik ook erg moe dus ligt het gelukkig niet alleen aan mij.

@ inkie: ooh wordt een spannende week voor je. balen dat je tot vrijdag moet wachten. hopelijk heb je een mooie echo met
    gewoon zwanger als resultaat.

@ Yummie: lekker hoor de 25ste al een echo. ben erg benieuwd naar je echo.

@ clauzoe: oei das niet fijn als je helemaal niks voelt. wel prettig dat ze je snapte en dat je al eerder voor een echo kan komen.
    hopelijk een gewoon mooie zwangere echo.

@ alho: ooh bah een rauw ui. moet er niet aan denken. ik heb ook wel rare eet gewoontes gehad maar dit slaat echt wel alles. hihi
    volgens mij zit het wel goed met jou zwangerschap.

@ hettie: les 1 bij zwanger zijn. niet hard drukken als je moet poepen. omdat je baarmoeder nu gevoeliger is en meer met bloed doorstroomt wordt
    kunnen adres sneller knappen als je er druk op zetten zoals bij poepen.
    je moet zorgen dat je ontlasting zacht blijft. veel drinken en dan het liefte water of thee. en veel vezels eten, ik neem nu weetabix.
    als je 's avonds voor het slapen gaan ook je buik massagerd ( stom woord) met de klok mee ( zo lopen je darmen) dan kan je vaak 's ochtends beter naar het toilet.
    en neem je tijd er voor. dus donald ducks verzamelen op het toilet en lekker lezen.
    het is lastig en vervelend maar dat roze is niet heel erg. wees gerust meis.
    * ah aloha was me voor. hihi

@ kaatje: gefeliciteerd en wees welkom.

@ vernon: nee ik zie nog niks aan me buik. maar mijn broek die ik nu aan heb zit niet meer lekker.
    het is zo'n heup broek dus als ik ga zitten zit deze percies boven me schaambot te drukken. en das nu gevoelig.
    bij me vorige zwangerschap zag ik ook pas met 13 weken echt iets van een buikje komen. dit door me gewicht start gewicht was toen 59 kilo.
    ben dus erg benieuwd hoe dat nu gaat. ga wel weer buikfoto's nemen. erg leuk om je buik te zien groeien.

hier: zo ik ga nu echt snel aan me huiswerk. moet morgen avond ook werken en ik heb nog niks gedaan. schaam me maar me hoofd stond wel naar iets anders. hoe vreemd :p

4. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    @ djonna: spannend veel plezier morgen.
    @ pipi: gefeliciteerd en wees welkom.

oke ben nu echt weg.

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Nou Vernon hahaha eet nog net geen augurken maar geloof me eet echt alles wat los en vast zit...
    Zucht hoe slecht zometeen kom ik 25 kilo aan hwhahahahaha dat word dan lijnen.

Heb btw nog maar 2 broeken die ik aankan, me buik is opgezwollen en inderdaad naar het toilet gaan is niet fijn ;)

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    hier ook de buik officieel te dik voor al mijn broeken! heb net een past sessie gehad en het wil echt niet meer wat een ellende nu al

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

Jan 27, 2010
    3,024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @djonna veel succes morgen! Komt helemaal goed!
    @angel jij ook succes, kom maar snel showen!

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het is druk met echo's morgen!

@Djonna Fijn dat je vriend morgen mee kan. Hopelijk zie je ook een mooi kloppend hartje! Ik heb morgen met dezelfde termijn een echo als jij vorige week, ben dus erg benieuwd wat wij gaan zien.

Zo Grey's Anatomy kijken en daarna lekker slapen. Dan is het weer snel morgen. Gelukkig al om 09.45 uur een afspraak dus niet de hele dag in spanning, maar na al de verhalen die ik heb gelezen over echo's met 5 weken waarbij nog niets te zien was vind ik het wel erg spannend worden.

9. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    oioh ja angel jij natuurlijk ook veelplezie rmorgen met kindje kijken. en inderdaad showen!!!!

zo in 6 minuten tijd een refelctie geschreven.
    beetje jammer dat ik nu nog 20 pagina's moet lezenw at hem echt niet gaat worden.
    verzinnen we ook wel weer wat op. moet af en toe eens kunnen hoor geen huiswerk en vind dta ik nu een legale rede heb.

10. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

meiden die morgen een echo hebben

veel succes en plezier :D

ik mag pas 1 december , dan ben ik ongeveer 8 weken ;)

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Poemi hahah ik denk dat de kleine frummel heeft gewacht met zich te vertonen totdat vriendlief erbij was ;)

En Poemi ga ervanuit dat er alleen nog maar een vruchtzakje te zien is dan kan het alleen maar meevallen...
    En geniet ervan!!!!! Ik was te overdonderd om ervan te genieten maar dat ga ik morgen zeker doen!!

12. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Veel succes/plezier met de echo's morgen!

13. vernon

vernon Niet meer actief

en we willen fotos zien!!

14. zwanger1981

Oct 28, 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    hallo allemaal,

Ik wil mij ook graag aanmelden. als eerste van hartelijke gefeliciteerd iedereeen die ook zwanger is en hopelijk gaat alles goed.

Ik ben afgelopen zaterdag erachter gekomen dat ik zwanger ben van onze tweede. Wij hebben al een zoon van 2 jaar en wij zijn blij verrast dat ik nu weer zwanger ben. heb namelijk kort geleden mijn mirena laten erwijderen en ben gelijk zwanger. We zijn helemaal door het dolle heen.

Ik kreeg namelijk aardig wat symptomen en dacht alleen dat mijn hormonen van slag waren en kwam er een positieve test uit.

Ik ga gezellig meelezen en suces iedereen.

15. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Vanochtend vk gebeld en heb 21 december de echo....duurt nog even, maar ja niks aan te doen. Hebben we wel voor het eerst een echo met een iets groter kindje denk ik. Vorige 2 waren allebei 9w2dg of zo met de echo. Zal nu 11 weken zijn als ik het goed bereken heb.

Iedereen die morgen een zenuwachtig dagje tegemoet gaat voor een echo, succes!

16. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd!!

't Wordt hier enorm druk zeg!! Heb gewoon 13 pagina's bij moeten lezen.
    Sorry, geen zin om op iedereen te reageren.
    Ben moe. Man moest overwerken, ik pas om 6 uur bij de oppas, daarna eten koken, dochter in bad, die op bed, afwas en zit nu een uurtje. Zo m'n bed maar inrollen.

Zag schattige hondjes voorbij komen! Hier hebben we een Boomer.
    Hebben ook konijnen... daar word ik gestoord van! Wilden een konijntje voor D. Ons om laten praten voor 2.
    Aangegeven dat ze in elk geval van hetzelfde geslacht moesten zijn. Dus wij 2 mannetjes mee naar huis, die waren het mooist.
    5 weken geleden zie ik dat er een nestje word gemaakt. Dus ik zeg tegen m'n man dat we waarschijnlijk een vrouwtje erbij hebben zitten. Dus afgesproken dat ik de volgende dag een extra hok zou regelen zodat het mannetje eruit kon.
    Kom ik er 's morgens, ligt er 5 jonkies. 1 heeft het er niet overleefd. Mannetje uit het hok gehaald, 's middags binnenkooi gekocht, kon hij daar in.
    Beestjes groeien als kool. Kijk ik vanavond in het hok, ligt er dus weer een nestje met nieuwe jonkies! Volgens mij weer 5... zucht...
    Die andere zijn vrijdag 5 weken dus nog net wat te jong om zonder hun moeder te kunnen. Denk dat ik ze er gewoon maar bij in moet laten?? En maar zien hoe 't gaat?
    En dan die over ruim een week eruit en proberen te verkopen.
    Wordt gestoord hier geloof ik, haha erg vruchtbare grond ;)

@buik, hier 's avonds een aardig buikje. Moet in de loop van dag m'n knoop steeds los doen van m'n werkbroek.
    Verder geen hele gekke dingen hier. M'n onderrug zeurt soms een beetje. Litteken van m'n knip is gevoelig. En ben nu moe maar heb een drukke dag gehad dus mag niet klagen.

17. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    @djonna dankje meis hoe is het daar? Zag dat je morgen voor je echo mag! Spannend!!! Knuf

18. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    @gyino dank je meis dat hoop ik ook knuf

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    zo ik heb vanavond champigonne soep gegeten was zooo lekker had nergens anders zin in! en 10 minuten later hondsberoerd en 5 minuten daarna kwam het er van onder en boven uit. dus bij deze mijn 1e officiele kostdag haha

en nog steeds vind ik het geweldig en zeur ik echt niet! dr peppertje erin en lekker in bed ff laptoppen en een filmpje kijken zo.

Het word mooi druk hier! we moeten de oude lijst even naar boven zien te krijgen.. het steeds door 1 iemand laten aanpassen vd lijst werkt niet denk ik... dan verdwijnt die elke keer teveel naar achter en nieuwe meiden gaan dan weer een nieuw lijstje maken haha angel kan ook niet 24/7 online zijn natuurlijk ;) ik denk dat zodra iedereen 'binnen' is iedereen wel snapt hoe je moet quoten enz... toch? of ben ik een zeur haha eerlijk zeggen hoor!!

20. vernon

vernon Niet meer actief

neehoor aloha, ik had gewoon geen zin om 10000 paginas door te kijken op zoek naar de laatste update van de lijst :D

Share This Page