Ik heb ook vaak last van een hele snelle hartslag vooral als s'ochtends hebben jullie daar ook last van??
Ik heb echt geen problemen met eten en de stoelgang. Alles zoals vanouds. Had gehoopt bij het kleine deel van de zwangeren te horen die afbvallen tijdens een zwangerschap, maar ik vrees het ergste. Ik weeg 91 kg en ik wil echt niet boven de 100!! Heb nu een beetje steken achter mijn schaambot, beetje naar gevoel. En heb een harde schijf in een borst. Verder niks.
Aloha ik slaap nooit op me buik.. en mijn tietjes zijn zo klein dat ze niet in de weg liggen ook al doen ze pijn whahahaha dus van mij mag de groei erin
Aloha ik lig mooit op mijn buik dus Verder heb ik al veel kwaaltjes en ook die pas later zouden komen.. Zelfs al moeite met bukken whahaha
Ben ik nou echt de enige hier met zo'n snelle hartslag?? En als jullie misselijk zijn krijgen jullie dan ook maagpijn?? Bij mij doet het zeer helemaal bovenin waar je ribbenkast stopt...
ik heb nog geen snelle hartslag ontdekt en ik heb ook geen maagpijn of pijn bij me ribben. lijkt me wel heel naar! en ja ik ben een hormonster ik weet het hahahaha en wat raar dat niemand op zijn buik slaapt haha ben ik zo vreemd dan?! haha
Aloha heb het net ff uitgeprobeerd op me buik liggen is niet fijn.. alsof er te veel druk op komt te liggen..
ondertussen lig ik nog steeds in bed. word beetje moe van mezelf ga mezelf er NU uitgooien. dan maar kotsen haha wat waren de andere afspraken voor vandaag??? jij angel maar toch ook nog andere?
ik slaap ook op mijn buik hoor , maar ik heb tot nu toe nog geen last ervan maar ik heb van mezelf al een buikje, misschien is dat het verschil wel vervelend dat je er nu al last van hebt , bij mij begint het meestal rond een week of 16 , dus ik kan me er al op verheugen
Ik ben ook een echte buikslaper en dat gaat nog redelijk. Af en toe voelt het niet helemaal fijn dus dan ga ik even op mijn zij liggen. Ik heb zojuist in de kantine een foccacia gegeten met een beker melk en ik ben nu zoooooo misselijk! BAH! Terwijl het echt een heerlijk broodje was haha. Poemi: Gefeliciteerd met je super mooie echo!