meiden , ben ik de enige hier die (nog) nergens last van heeft misschien een beetje vermoeid thats it ik lees van alles misselijk , diarree, verstopt , enz ik heb echt nergens last van maar ik maak me geen zorgen hoor ik had trouwens bij mijn eerste kindjes ook geen last van misselijkheid
hahah ik zei gisteren met me grote mond dat ik nog helemaal geen last had van misselijkheid. was ik vanmorgen toch ontzettend misselijk Gelukkig naar een uurtje weer gezakt maar nu blijft me buik maar aan het borrelen. Heb voor de rest ook nergens last van alleen af en toe steken in me buik en liezen maar echt zere borsten heb ik ook niet meer. Wel nog af en toe last van maagzuur.. @ Angel heel veel succes vanavond maar je hebt al zoveel kwaaltjes dat ik wel geloof dat het goed zit hoor!!
Thanx ukkie! Ik ben dus heel de dag door misselijk.... Neem de medicatie wel maar haal alleen de scherpste randjes eraf helaas. verder doodmoe, gister 20:30 al in bed en eergister 21:00.
haha spinnekop dat komt vanzelf nog wel en zo niet.. lekker dan toch!! al is het wel leuk af en toe iets te voelen zodat je het idee hebt dat er echt iets is maar goed niets voelen zegt niet dat het fout gaat en heel veel voelen zegt niet dat he goed gaat. dus tja haha hier voel ik me nu weer fijner. heb wat gegeten ( wederom cliche augurk) maar dat hou ik binnen haha en verder aan de chocomelk.. gaat nergens over augurk met chocomelk maar goed verder lui door het donkere weer de lampen zijn hier zelfs al aan binnen! bah!
hey aloha ik ben ook een echte buikslaper maar dat wordt hem bij mij ook niet meer helaas, lig maar beetje op me rug maar soms als ik wakker wordt lig ik toch op me buik en dan trekt het wel idd. verder alles goed hier, met me kleine meid alles goed gelukkig gisteren nog voor controle geweest naar zkh maar alles was goed ze heeft de nacht bij ons op de kamer door gebracht en is vandaag weer der eigen gelukkig.
bedoel emasafene... iemand mijn gember tip al geprobeert? ( schreef ik paar dagen terug.. ) en de dr pepper tip?
ik ben trouwens wel benieuwd naar of jullie al buikjes krijgen? ik zwel zoals altijd heel snel op hou ook vocht vast. ik ben wederom weer aan het groeien momenteel al. vorige keren was dat ook zo erg al heel snel. ik heb zojuist een buikfoto gemaakt om straks te kunnen vergelijken!
@tamara, gelukkig zeg!! @Aloha, lust geen gember en heb emesafene ja, werkte bij de 2e heel goed, maar nu.....beetje helaas Dr. pepper krijg ik ook nie weg... Ik leef nu op appels haha, enige wat ik weg krijg...
jeeetje hahaha mijn buik was bij nr 1 en nr 3 al heel snel groot maar dat is wel heel groot al haha zullen we even een juli buikjes topic openen haha kunnen we ze daar uploaden hebben we straks mooi overzicht!!
Angel: Wow dat is echt al een hele buik haha. Bij mij zie je echt nog niets Naja ergens ook wel fijn want ik wil het nog lang niet vertellen Ik heb trouwens ook foto's van mezelf en mijn gezinnetje in mijn fotoalbum staan dus wie nieuwsgierig is mag wel even kijken Weten jullie ook even wie ik ben
ik heb even gekeken yummi knap gezinnetje!! ik wacht nog even met openbare wie ik ben haha vind het beetje eng met meelezers
haha ah laat ik het zo zeggen: ik had nog wat over van nr 2 hoor maar goed...ik ga ff film kijken met dochterlief, die zit alladin te kijken en wil dat ik mee kijk en dat vind mama geen straf later meiden!
Hoi meiden, hier een juni mama die af en toe ook hier spiekt of er bekenden zich aanmelden. In het juni mama forum hebben ook meerdere meiden hun verwondering uitgesproken over de meiden die in juni zijn uitgerekend en zich voor de juli-mama's aanmelden. Ik snap er ook niets van hoor, wij juni mama's zijn ook hartstikke gezellig en er sluiten zich nog steeds meiden aan, dus juni-meiden kom gerust bij ons kletsen!!
Leukt me een leuk idee. Ik heb er al 2 in me fotoalbum staan @ Yummy knap gezinnetje hoor! Volgens mij ben je ook nog ergens begin 20 of zit ik helemaal verkeerd?
Ach ja, ik noem onze namen niet dus als het goed is ben ik niet terug te vinden via zoekmachines. Denk alleen wel dat ik de foto's straks even weer op privé zet, dus dan kunnen alleen "vrienden" de foto's zien. Maar volgens mij heb ik hier verder weinig bekenden op dit forum
hoi hoi, Mag ik mezelf toevoegen? Ik gok dat ik rond de 18e ben uitgerekend, maar zeker weten doe ik het niet! Dusse, vandaar! Ik heb zondag positief getest, geheel tegen verwachting in...enne, het besef is er ook echt nog niet Ik ben nu dus heel pril zwanger van mijn derde kindje! vol met heel veel goede moed en vertrouwen plof ik me in deze zwangerschap!