Maar die verschillen zijn dus NOG groter als je ook halverwege en eind juni mama's erbij hebt. Dan heb je dus kans dat de halverwege juni mama begin juni bevalt en de eind juli mama bevalt half augustus.. Nogal een verschil.. Maar waarom wil jij bijvoorbeeld niet bij het juni mama's topic kletsen?
dat zei ze vanmorgen.. omdat ze dan achteraan zit en dat niet zo leuk vind.. toen zei ik al haha hoe moet dat dan voor de eind juli dames zijn
omdat ik 2 dagen van juli af zit.... dat vind ik zelf niet leuk, de meiden van juni zijn al 9 weken etc, kwam ik aan met nu 6 weken...nee dat vind ik niet leuk. Die hebben (bijna) allemaal hun echo's al gehad, zijn zowat 1e trimester door...
nee, maar ik weet niet of dat gaat lukken met al die echo s die ik ga krijgen, mijn man wil het wel weten , ik deze keer niet bij de eerste wisten we het niet , bij de tweede wel , bij deze wil ik het niet weten en trouwens jij weet toch al dat het een jongen is of tenminste je pendel weet het
guttegut zeg om 2 daagjes...misschien word ik vanavond wel 2 dagen teruggezet, mag ik dan wel blijven? Ik snap het niet zo hoor, wat een gedram....heb hier geen zin in.
angel je zegt nu dus in principe dat wat wij niet leuk vinden als reden. wij willen niet teveel verschil door alleen juli mamas. jij wil hier kletsen omdat je niet teveel verschil wilt, maar doordat juni mamas hier kletsen om die reden is het verschil voor de juli mamas veel groter juist.. ergens is het dus egoistisch haha
Maar wat moeten eind juli mama's dan? Want die vinden het misschien wel helemaal niet leuk dat jij (en de 8 anderen) al zoveel verder zijn en moeten die dan maar naar het augustus topic? Want de reden dat jij daar niet wilt zijn, dat is de reden waarom ik zeg dat ik vind dat juni mama's hier eigenlijk niet mee zouden moeten kletsen. Omdat het verschil dan te groot wordt. Nog groter zelfs dan bij jou, want bij juni is verder iedereen van juni (behalve 1 iemand geloof ik)
ik persoonlijk vind, dat of je nou op de 1e, 2e, 18e of 31e dag van de maand uitgerekend bent; die maand is je maand en het topic wat daarbij hoort is je topic. maar verder moet iedereen het lekker zelf weten, ik heb er geen last van. vind het alleen raar.
Ik zeg er alleen dit nog over: ik heb de juli mama's geopend en ik blijf hier. Om 2 daagjes ga ik echt niet naar de juni mama's. Klaar punt basta. verder ga ik het er ook niet meer over hebben. Als anderen zich geroepen voelen om nu naar de juni mama's te gaan, prima, maar ik dus niet.
jij vind het toch ook vreselijk dat de begin juni mamas op je voorlopen? dat is toch de reden dat je hier kletst? maar goed zal aan ons liggen haha
Gedram? Kom op joh. Ik weet dat er meer meiden hier zijn die het vervelend vinden dat er zoveel juni mama's hier mee kletsen en dat mag toch best uitgesproken worden? Ook de juni mama's vinden het raar dat hier zoveel juni mama's zitten terwijl zij ook een leuke, gezellige groep hebben. Want de reden die jij noemt dat jij niet bij juni wilt (te groot verschil) dat is precies de reden die juli mama's hebben wat betreft het meeschrijven van juni mama's..
maar goed, gaan we hier nu dagenlang nog over zaniken? Ik heb wel wat beters te doen....zit te stressen voor mijn echo van straks en geen zin in gedram aan mijn kop over een paar dagen zeg....
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/314377-uitgerekend-de-maand-juli-jaar-2o12.html#post11293355 HOPPA. klaar.
Nogmaals ik heb hier geen zin in. En ja ik vind het drammen. Dat iemand van 14 juni hier zich aanmeld, sja, erg overdreven lijkt mij, maar ik met 2 dagen voor juli....dat daar zooo moeilijk over gedaan word...goddamn....get a life denk ik dan. ben dr klaar mee. Ga me bezig houden met belangrijke dingen, zoals mijn echo... waar je je druk over kunt maken zeg.....pff