@ Djonna wat een mooie echo hoop dat ik die straks ook mag krijgen. En Angel nogmaals succes vanavond. En laat het morgen ochtend even weten!! knuf
Zo dacht ik dus ook ukkie, maar goed...laten we het er niet meer over hebben Ik heb de mods gevraagd dit topic te veranderen in: eind juni/begin juli mama's 2012. Dan krijgen we dit soort geneuzel niet weer HOOP IK En kunnen we hier doen waar we voor kwamen, gezellig kletsen over zwanger zijn, echo's en onze kindjes.
Whuhahahaha wat een gedoe wedden dat de eind juli mamas nu gaan zeuren omdat er staat eind juni begin juli pffffffff lekker boeiend allemaal angel meis heeeeeeeel veel succes!!!!!!! Knufffffff
So, kwam even kijken hoe het met mijn pril zwangere moppies gaat...................geen gebrek aan hormonen hier in ieder geval.............hahahahaha.......ik ga maar snel weer eens want ik ben nog niet eens zwanger....whahahahaha
pfff waar maken die meiden zich druk om zech.. De meeste van ons hebben elkaar al leren kennen op t nod topic... grr krijg er de kriebels van maar angel vindt het goed gezecht hoor van jou Maar goed ik kan waarschijnlijk ook terug gezet worden naar 29 juni, maar daar wacht ik nog even mee tot me volgende echo ±' NOGMAALS SUCCES ANGEL ZAL AAN JE DENKEN KNUF TAM
Hey Tamaramama hoe is het nou met je meisie?? al weer helemaal van de schrik bekomen ?? Ik heb hier zin aan het maken voor de inloopavond op school, me dochter wou zo graag laten zien waar ze mee bezig zijn allemaal. alleen ik ben zoooo moeeeee hahhaha. Nou ik kom vanavond wel weer voorbij wippen Angel ik hoop dat je zo een top echo heb *knuff*
@clauzoe ja gaat gelukkig weer een stuk beter, a ja als je nu met je dochter mee naar school gaat sla je wel zwemmen n x over toch ben je eerder thuis toch? haha en ja ben ook zo vreseijk moe krijg amper me ene been voor t andere haha
Hmmm daar zit wel wat in ja dan kan ik gewoon om half 8 al thuis zijn ipv nog een uur actief in het water liggen en pas half 9 thuis op de bank neer ploffen Die vermoeitheid is echt drama zal blij zijn als dat beter gaat worden