Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Kleinduimpje. Hopelijk is het niks!

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Kleinduimpje, gelukkig mag je vandaag komen!
    Echo??
    KNUFFEL

3. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    @Angel ik weet niet of ik een echo krijg. ik weet dat ze een echo apparaat hebben daar dus ik hoop het wel. Vandaag maar goed rustig aan doen, lekker op de bank met een boekje en een kopje thee en af en toe even het forum kijken :)

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Nou ik hoop het voor je hoor!
    Ik duim en doe maar rustig aan!!

5. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    @clauzoe ik moet om 2 uur in het ziekenhuis zijn.
    en goed dat je die cursus doe, weet dat je al een heel stuk vooruit ben gegaan en vindt het fijn om te horen dat t steeds beter met je gaat:)
    liefs tamaramama
    p.s wel grappig dat we in t zelfde dorp wonen:D
    stuur je strax nog wel een pb of sms

6. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @kleinduimpje ach meis wat rot hoop dat je vanmiddag wat duidelijkheid hebt knuff

@princess succes vandaag!!!! Knuff

@angel klote he dat misselijk zijn pfffff ik heb er zet pillen voor heb ze nog niet gebruikt wil het zo lang mogelijk uitstellen... knuff

@poemi je kan beter vragen waar ik geen last van heb hahaha.. heb nog wel vaak buikpijn maar niet zo erg als toen.. heb al bijna 2 weken diarree.. ben erg misselijk en duizelig.. moe en slap.. veel afgevallen en krijg bijna geen hap door me keel... knufff

nou nog een vraag voor iedereen... als ik moet niesen of hoesten doet het zo pijn in me buik.. het lijkt alsof me spieren te slap zijn om het op te vangen waardoor ik daar een spier verrekt heb ofzo en dat doet zeer!! Nog iemand die daar last van heeft???

7. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kleinduimpje sterkte meis en zoals je al zei misschien komt het we door de stress wat heel goed zou kunnen maar wel heel fijn dat je vandaag al terecht kan, zal voor je duimen vandaag dikke knuffel

sint maarten/ keuvelen is dat de kids lopen met een zelf gemaakte lampion en dan langs de deuren gaan en zingen en zoveel mogenlijk snoep (fruit) op te halen, heeft te maken met de heilige sint maarten

[SIZE=+1]De herkomst Sint-Maarten[/SIZE]
    Sint Maarten is gebaseerd op een legende. Martinus (Maarten) werd geboren in het jaar 316 in het huidige Hongarije.
    Hij werd door de keizer tot ridder geslagen. Op een zeer koude dag in de winter zag Maarten een arme man zonder jas de sneeuw zitten.
    Hij stapte van zijn paard af en sneed met zijn zwaard zijn eigen mantel doormidden en gaf de arme man een helft tegen de kou.
    Hij overleed op 11 november 397 en op de feestdag van deze heilige werd het gebruikelijk om kinderen iets te geven.[​IMG] Sint-Maarten (of soms ook 'Sinte Maarten' of 'Sinter Maarten' genoemd) wordt gevierd op 11 november, midden in de herfst. De bomen zijn kaal en het is vroeg donker. Het feest is een echt 'lichtfeest' voor kinderen.
    De traditie is dat kinderen zelf een lantaarntje (lampion) maken van papier, karton, een uitgeholde suikerbiet of pompoen met een kaarsje erin.
    Hiermee gaan ze 's avonds als het donker is in optocht langs de huizen. Aan de deur zingen ze een aantal liedjes. In ruil hiervoor krijgen ze een kleine attentie, net zoals Sint Maarten die de helft van zijn mantel aan de arme man gaf. Tegenwoordig bestaat de traktaties uit wat snoep, een mandarijn of bijvoorbeeld een stuiver.
    In Limburg wordt het Sint Maarten verhaal vaak nagespeeld. Dan rijdt 'Sint Maarten' op een paard door de straten met allemaal kinderen met lampionnen achter zich aan.
    Soms wordt er voor de volwassenen ook een Sint-Maartens vuur ontstoken, te vergelijken met een paasvuur. Omdat 11 november lange tijd het begin was van de veertig dagen durende vastentijd vóór Driekoningen op 6 januari, namen ook volwassenen het er deze dag goed van, zoals het eten van de Sint-Maartensgans.

8. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Clauzoo: ik ben gister ook bij GGZ geweest en moet ook iets van een cursus gaan doen.
    Voor de rest hier veel misselijk en veel koud en dan weer zweten.
    Omdat het de eerste is, vind ik ieder gevoel eng ben echt bang dat het mis gaat eerste zwangerschap.
    En Woensdag 16 november heb ik mijn eerste intake bij de verloskundige
    Ik vind het zo'n raar gevoel in mijn buik

9. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Oh hie ook nog steeds diarree :( ik word er gek van en dan 24/7 misselijk :( bah!!

Inkie, ik heb de zetpillen wel gebruikt maar haalt enkel t ergste randje weg helaas maar misselijkheid blijft...

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @inkie ik heb dat gevoel ook in mijn buik, als ik bieslook of hoesten, net of er iets knapt ofzo. Heb dan echt het gevoel dat ik mijn buik moet vasthouden ofzo. Durf ook bijna niet te niesen.

Oww gelukkig hier bijna niet misselijk. Bij mijn dochter ook helemaal niet gehad.

11. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    hebben jullie ook zo'n last van koude rillingen en zweten????????

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Koud wel! Echt de hele dag!

Ben net van de wild waterbaan geweest hier in center parcs, en een stuk op mijn buik, dacht er helemaal niet bij na. Maar kan denk ik geen kwaad, heb best een bescherm laagje zeg maar. Haha

13. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaaha krijg je geen kleine met watervrees lol
    Ik ook heb koud,warm,koud,warm en misselijk.

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Kleinduimpje Wat fijn dat je vanmiddag al langs mag komen. Hopelijk zie je gewoon een klein frummeltje met een mooi kloppend hartje! Doe maar lekker rustig aan tot die tijd. Misschien komt het idd door al die stress.

@Inkie Pff... Dat is inderdaad een hoop. Wat vervelend allemaal zeg. Hoe laat heb je trouwens morgen je echo?

Als ik alles zo lees dan valt het bij mij allemaal reuze mee. Vooral eigenlijk nog steeds heel moe en bij te lang niet eten beetje naar gevoel in m'n maag. Verder eigenlijk niets. Maakt me ook wel weer aan het twijfelen hoor. Straks zit het toch niet goed en heb ik daardoor zo weinig klachten...

Ik ben niet meer wezen sporten, totaal geen zin in. We zijn in plaats daarvan gezellig naar de kinderboerderij geweest, op de fiets! Dus heb m'n beweging wel weer gehad. Daarna nog even naar het winkelcentrum geweest. Loopauto voor de kleine gekocht, erg leuk! En daarna nog lekker kibbelingen gehaald. Zo de kleine even op bed gaan leggen.

15. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @poemi ja wel vervelend maar goed hoop dat het straks wat beter gaat allemaal.. ik moet morgen om 10.45 voor de echo en om 11.00 door voor een gesprek.. en ga zometeen bloed laten prikken voor me hcg dan hebben ze dat morgen...

16. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @poemi wou dat ik nog zoveel kon doen... ben vanmorgen out gegaan met douchen omdat ik persee me haar wilde wassen en had er de energie gewoon niet voor... verder lig ik alleen maar in bed of hang ik op de bank zodra ik iets wil doen gaat het mis.. :(

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Inkie Dat is toch echt niet goed hoor :(. Morgen ook eens aangeven dan, misschien heb je bloedarmoede ofzo?

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Inkie doe maar lekker rustig aan!!
    En ping me meteen na je echo he!! ;)

19. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    2 geroosterde broodjes en een waterijsje gegeten... Toch wat he... Oh ja en een appel.

20. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meiden,even snel een berichtje van mij...

Alles was goed,en kloppend hartje gezien!
    Ze liet ons wel even schrikken,maar dat vertel ik jullie straks allemaal..

Foto volgt!

Liefs

Deel Deze Pagina