Nog niets van kleinduimpje zo te zien, hopelijk geen slecht teken @Joyce Ik denk dat de echo van Tamendon en Hettie al de termijnecho is. Een echo rond de 8 weken is helaas niet overal standaard. Bij ons krijg je ook alleen een termijnecho met 10-12 weken.
Waarom mogen sommige snel naar de vk? Bij de vk van mij op de site staat bellen rond week 7 en 1e afspraak tussen week 10 en 11. Ik heb erg veel last van mijn darmen, nog meer dames die hier last van hebben? en wat doen jullie? Verder nog weinig last van kwaaltjes gelukkig!
Ik weet alleen dat ik een uitwendige echo krijg, meer niet. Maar hier vind iedereen het vroeg met nog geen 10 weken al eerste echo. Ik weet niet wat de normale gang van zaken is, want ja moet het nog stil houden he.
Krijg nu een echo met 8 weken. Maar bij mijn eerste was het al met 6.5 weken ofzo geloof ik. En dat rond 11, 12 weken termijn echo. Waarom ter is weet ik niet maar is wel standaard hier. Bij mij is het zowiezo inwendig, maar heb ik geen problemen mee. @manon bij ons stond ook op de site bellen met 6 weken, maar heb gewoon de volgende dag gebeld, dus met 4 weken en 5 dagen ofzo.
Ik heb ook gewoon meteen gebeld eerst de huisarts maar hoefde niet te komen zolang ik dacht dat alles goed was. En kon meteen de vk bellen. En de darmen heb ik ook last van maar ik heb IBS dus ja dat is niks nieuws voor mij.
tamendon haha das zeker toevallig! hoelaat heb jij de echt? ik 08.50uur!gelukkig vroeg haha! ik baal er wel van zo laat een echo te krijgen maar ze zei het altijd pas tussen 10 en 11 weken te doen de eerste echo! zit er aan te denken of ik naar zn echo bureau in helmond ga daar kan het vanaf 7 weken?? of is de kans dat ik daar dan geen hartje zie kloppen??dan maak ik m daar weer druk om haha
Kwam even kijken voor kleinduimpje, maar nog niets zo te zien. Voel me beroerd dus duik m'n bedje in, lekker filmpje kijken. Heel misschien kom ik straks nog even kijken. Voor het geval ik geen zin meer heb: Slaap lekker meiden! En Inkie: Veel succes morgen! Hopelijk hebben we snel positief bericht van je.
Hey meiden! Sorry dat het zolang duurde, maar we zijn niet heel veel wijzer geworden. De VK gaat uit van het slechtste (ikzelf ook) maar er was op de echo niets te zien. Mijn baarmoeder zit vol "rotzooi" wat nog van de vorige miskraam kan zijn. Ik moet nu tot volgende week donderdag wachten en dan een nieuwe test doen. als die nog positief is moet ik opnieuw bellen voor een nieuwe echo. Het enige wat we nu kunnen doen is bidden en hopen dat er toch een zwangerschap zit. En ik moet ook rustig aan doen (is niet zo heel makkelijk voor mij). @Angel wil je mijn afspraak voor volgende week dinsdag van de lijst afhalen alsjeblieft. Ik hou jullie op de hoogte en zolang ik geen helder bloed verlies blijf ik wel hoop houden. Ik weet in mijn hoofd dat het mis kan gaan maar ik blijf ook wel een klein beetje hoop houden dat het ook goed kan gaan.
Kleinduimpje aaah meid toch wat klote zeg ik weet wat het is om in onzekerheid te zitten en dat is echt niet leuk... me duimen draaien zo hard voor je en hoop dat het allemaal goed komt... dikke knuffff
Oww kleinduimpje.... ik duim voor je! Dat word vast moeilijk nog een week wachten! Dikke knuffel voor jou! En die "rotzooi" heeft dat er iets mee te maken? Of gaat dat vanzelf weg zeg maar?
Bedankt meiden @joyce ik weet niet of het door de 'rotzooi' komt, maar mijn gevoel zegt dat het er wel mee te maken heeft. Ik neem aan dat een goed vruchtje in een lege baarmoeder moet groeien en aangezien mijn baarmoeder niet leeg is... we zullen gewoon moeten afwachten...
Hoi dames, ik kom weer even binnenvallen en lees gelijk k.t nieuws, kleinduimpje, mijn duimen draaien voor je. Heel veel sterkte. Inkie, lieve meis, heel veel succes morgen en laat het weten he meis!!!!!!!! Denk aan je!!! xxxxxxx