Ik zag dat de aanvulling nog niet op het lijstje stond dus bij deze Voor het lijstje 17 nov echo 18 nov vk
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Isis857 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) AFSPRAKENLIJST 20 okt - Clauzoe 16:00 MvM 21 okt - Clauzoe intake VK 01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo 03 nov - Tamaramama 1e echo 04 nov - Tamaramama Intake VK 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 07 dec - Lefbekkie 19:301e echo zoo, gebeld met de gyn, 1 november 1e afspraak en echo! Spannend!! Kon 31e ook al..mja dan moet ik werken..
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Isis857 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) AFSPRAKENLIJST 20 okt - Clauzoe 16:00 MvM 21 okt - Clauzoe intake VK 01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo 03 nov - Tamaramama 1e echo 04 nov - Tamaramama Intake VK 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 17 nov - Clauzoe 1e echo 18 nov - Clauzoe intake VK 07 dec - Lefbekkie 19:301e echo
@ Tamaramama Ik zie in het lijstje dat je een tweeling hebt maar heb je jongens of meiden. want dat is iets wat ik er eigenlijk jammer genoeg niet uit op kan maken ????? Hoe is het verder met jullie allemaal ??
@clauzoe ik heb een jongen en een meisje verder alles goed hier, nog steeds erg weinig eetlust in de ochtend... blehhhh. morgen ook een gesprek met mvm.. dus verzamelen maar haha. is voor een goed doel.. ben blij dAT IK zo me steentje kan bijdragen.
Nou vanmorgen gyn gebeld, moet ik toch in een keer naar de verloskundige, opzich niet erg maar die heb ik nu al 4x gebeld en ze nemen gewoon niet op... Probeer het morgen wel weer. Verder heb ik morgen ook een afspraak metmoeders voor moeders, vorige keer niet gedaan omdat de zwangerschap toen nogal onverwacht was dus ben benieuwd. Ik zag op de site van de verloskundige dat je voortaan sowieso al 6!! echo's krijgt, met 7-9 weken,11-12 weken,20 weken, 30 weken ,33 weken en 36 weken!! Dat is veel toch? Met 30 en met 33 weken doen ze extra groeiecho's. en met 36 weken een liggings echo. Verder voel ik me wel goed vandaag, alleen erg moe. En ik heb het de hele dag koud, hoort dat ook bij zwanger zijn??
Hey ladies! vanmorgen kwam mijn moeder hier en gaf me een dikke knuffel en zei: "hallo zwanger meisje!" zo lief! @Clauzoe, het gaat vandaag wel aardig hier. En daar? @tamaramama, meen je dat ja? Ik heb vanmorgen een stuk chocoladetaart op met veel slagroom en 2 boterhammen met salade en ei hihi Ik word meestal met 6 weken erg misselijk t/m 13 weken dus ik mag nog 1,5 weken volvreten hihi Goed van je dat je mee doet aan MvM, heb ik bij de 1e ook gedaan, daarna mocht ik niet meer ivm hernia operatie. Dan mag je niet mee doen. @Joyce, balen dat de VK niet opneemt, hopelijk morgen wel. lekker toch zoveel echo's? Was vroeger niet hoor Moeheid hier ook. maar ik heb het niet koud, maar bloedheet....
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Isis857 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) AFSPRAKENLIJST 20 okt - Clauzoe 16:00 MvM 21 okt - Clauzoe intake VK 25 okt - Joyce86 afspraak MvM 01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo 03 nov - Tamaramama 1e echo 04 nov - Tamaramama Intake VK 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 17 nov - Clauzoe 1e echo 18 nov - Clauzoe intake VK 07 dec - Lefbekkie 19:301e echo
hier ook koud trouwens! Wat lief van je moeder angel, en geniet er nog maar even van dat je niet misselijk bent wat mij betreft mogen de afspraken die geweest zijn eraf..wel zo overzichtelijk..
Poe het lijt wel of er in nmijn buik een b allon wordt opgeblazen.... En moe....waar ik anders nachten wakker kan liggen slaap ik nu als een blok beton en koud dat ik het heb...gruwelijk... En dat heb ik het ook nooit! Dinsdag gespk mvm, wel leuk is nog steeds dezelfde vrouw die ik dus nu voor de derde keer krijg, leuk!!! Ze vroeg gelijk naar de anderr kids haha..
haha ja ik geniet er nu nog eventjes van die anderhalve week Vreteeeeeen hahahaha Ik haal ze eraf vanaf de volgende lijst (als er een aanpassing is)!
Allereerst: Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En ik zou mij hier ook graag melden. Ik heb vanochtend hartstikke positief getest, ik moet het dus wel geloven: wij zijn in verwachting van ons tweede kindje. Ik kan me de hele dag al niet concentreren, ben helemaal hyper Vind het tegelijk ook hartstikke eng.
@lefbekkie ik heb precies hetzelfde,lig alvroeg op bed en ben helemaal kapot!! En mijn buik lijkt ook wel een ballon! Probeer lekker rustig aan te doen! @yummie jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ben je dan nog net in juni uitgerekend of begin juli? Willen jullie trouwens weten wat het wordt en vertellen jullie dit ook aan iedereen? Wij willen welweten wat het word maar houden het voor ons zelf.
Hallo mag ik me ook bij jullie aanmelden ik heb de afgelopen dagen getest en vanmorgen eindelijk een duidelijke positieve test gehad dus durf het te geloven. Wij zijn weer zwanger, dit wordt ons 2e kindje en we waren sinds eind juni al gestopt met de pil maar dit was onze eerste echte ronde. Ik ben 1 juli uitgerekend vooralsnog!
Joyce: Als mijn eigen berekeningen kloppen ben ik op 2 juli uitgerekend. Kan natuurlijk nog veranderen, maar dan hooguit een paar dagen denk ik. Wij willen heel graag weten wat het wordt, we zijn veel te nieuwsgierig. Vinden het ook heel leuk om te weten wat het wordt, lekker gericht shoppen. Ideaal. Bij de zwangerschap van onze zoon hebben we meteen (tenminste na de echo) verteld dat we in verwachting waren van een jongetje. Dit jaar willen we het voor onszelf houden, denk ook dat we daarom gaan zeggen dat wij het ook niet weten (ivm familie die zeker weten op onderzoek gaat als ze doorhebben dat wij het wel weten ).
Vooralsnog ben ik 1 juli maar dit zal nog wel wat bijgesteld worden verwacht ik. wij willen ook weten wat het wordt maar gaan dit ook niet vertellen. Zijn er ook mensen die over 2 weken naar de jonge gezinnenbeurs gaan? wij zouden zoiezo gaan maar nu helemaal leuk !