Kleinduimpje,wat ontzettend klote meid! En deze week zal lang duren voor jullie...ik hoop echt dat je over een week nog een positieve test in handen mag hebben meid! Ik wens jullie heel veel sterkte! Liefs
Hoi kleinduimpje, wat een onzekerheid voor je. ik hoop dat alles goed zit en dat je volgende week positief nieuws heb
Volgens me man heb ik op dit moment een geheugen van een bruistablet hahaha ik ben helemaal de weg kwijt hier met de namen. ik noemde net me kat ipv nicky veerle hoe kan ik nou een in de war raken met de namen van de katten en de kinderen echt slecht hahahha
oo ik kan niet wachten tot ik duidelijk heb meiden, vanacht had ik weer zo'n nare droom maar nu had ik het vruchtje zelfs opgevangen wat wordt je onzeker van zulke dromen ik ben er wel 10 x uitgeweest om te kijken of ik geen bloed zag bah
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 11 nov - Princess86 gaat trouwen! 11 nov - Clauzoe 1e echo 11 nov - Inkie echo ivm vermoedens BBZ 11 nov - Tamaramama GYN 14 nov - princess86 intake VK 14 nov - Djonna GYN 15 nov - Angel78 intake en 2e echo VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 16 nov - Gyino MvM afspraak 16 nov - tamendon intake VK 17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo 17 nov - Clauzoe 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo vk 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 21 nov - lady Flower 1e echo 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 28 nov - Poemie 10:15 intake vk 29 nov - Cars termijnecho 29 nov - hettie intake VK 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 06 dec - Djonna VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 13 dec - Daiquiri intake VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - hettie 1e echo 8:50 21 dec - Daiquiri 1e echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***
AFSPRAKEN VAN VANDAAG: 11 nov - Princess86 gaat trouwen! 11 nov - Clauzoe 1e echo 11 nov - Inkie echo ivm vermoedens BBZ 11 nov - Tamaramama GYN @Princess, ik wens je een heel fijne dag meissie! Geniet ervan! @Clauzoe, suc6 en have fun! Foto showen he! @Inkie, we pingen! Suc6 ik denk aan je! @tamara, suc6!!
@princess hele fijne dag! @inkie succes en kom maar snel laten weten! @clauzoe oeww lekker eerste echo! Al vroeg of pas later vandaag? @tamara succes bij de gyn! Hier vandaag weer richting huis! Hele fijne vakantie gehad. Vanavond en morgen verjaardag en dan gaat t lekker snel tot donderdag!
@princes alvast gefeliciteerd. @inkie mijn duimen draaien ook voor jou over uren @ kd super k.t meis maar moed houden is goed van je. @ clauzoe succes vandaag met je echo hopen dat je dromen niks betekeken. ik mag pas kwart voor 3.. have a nice day
Lieve Inkie ik zal aan je denken!! Hoop later goed nieuws te kunnen lezen hier Ik ga nu maar snel weer weg!
Goedemorgen meiden! Vandaag maar weer een poging tot werken doen Voel me nog wel een beetje beroerd dus misschien neem ik een middagje vrij als het niet beter gaat. @Kleinduimpje Nog geen duidelijkheid dus, wat ontzettend vervelend. Je wist ook niet precies hoever je was toch? Had je eigenlijk wel een controle echo of negatieve test gehad na je miskraam? Veel sterkte de komende week. @Princess Hele fijne dag toegewenst! @clauzoe Succes vandaag met de echo. Hopelijk ben je daarna eindelijk van die nare dromen af. @Tamaramama Succes bij de gyn! @Inkie Nogmaals heel veel succes vandaag! @Angel Jehh!!! 7 weken alweer! Gefeliciteerd. @Joyce Jammer dat de vakantie weer voorbij is? Maar wel een goede vakantie gehad dus. Nu snel op naar donderdag! Ik heb trouwens misschien toch iets gevonden waar je zelf een echo kunt laten maken, in Rotterdam, dus nog wel redelijk dichtbij. Zit nog wel een beetje te twijfelen. Misschien eerst maar eens bellen of ze al wel met 7 weken een echo maken en of dat ook wel op zo'n korte termijn kan. Manlief twijfelde wel een beetje. Hij zei: Als het dan niet goed is, dan is de droom nu al voorbij, anders kunnen we nog een paar weekjes genieten. Vond ik wel heel lief van hem. Nou ja, eerst dus maar even bellen, misschien kan het niet eens.