Aaaah wat zijn jullie toch vreselijk lief allemaal!!! Doet me zo goed!! Ik laat zo snel mogelijk weten van hoe en wat!! @alle anderen die vandaag moeten heeeeel veel succes ik denk aan jullie en me duimen draaien! @princess geniet vandaag meis!! @angel jeeeeeeeeeeeeeeeej 7 weken whoeeeeeeehoeeeeee en ik ping je!! Kan nog lekker ff in bed blijven liggen hmmmmmm
ja das waar maar toch ben je weer zenuwachtig... haha manlief vertelde gisteren avond net dat we te bed gingen dat ie toch mee kan dus was daar wel mega blij mee nou ga me kids klaar maken zo ff de stad onveilig maken moet alle 5 dec dingen nog halken
@princess86 Een hele fijne en liefdevolle dag toegewenst vandaag. @clauzoe veel succes met je eerste echo. Hopelijk droom je voortaan over een lekkere mollige baby @inkie succes!! eindelijk meer duidelijkheid ook voor jou. @tamaramama ook jij veel succes vandaag Zoals jullie merken ben ik niet zo heel actief, maar ik vind het wel heel leuk om wat mee te lezen en schrijven! Dinsdag is moeders voor moeders langs geweest. Helaas mag ik niet meedoen omdat ik in het verleden een bloedtransfusie heb gehad.. Gaan jullie leuke dingen doen dit weekend? Ik zal vooral even bij gaan tanken. Zondag een babyshower van een vriendin. Dat hebben vriendinnen ook voor mij georganiseerd. Echt heel leuk!
@Poemi ja we hebben een echo gehad na de miskraam daar was nog wel op te zien dat er nog wat rotzooi zat. Sinds gisteravond verlies ik donker bloed (waarschijnlijk nog van de vorige miskraam) voor mijn gevoel is het nu maar afwachten op helder bloed zodat we zeker weten dat dit ook weer een miskraam is. Toch heb ik ook nog heel erg leuk nieuws te vertellen. Gisteravond om 22.00 uur is mijn lieve nichtje bevallen van een meisje Amber. We gaan morgen kijken! Omdat mijn eigen zus geen kindjes wilt heb ik met mijn nichtje (die voor mij net zo belangrijk is als mijn zus) afgesproken dat ik dus tante wordt van haar kindje. Zo leuk! Ik ben dus gisteren tante geworden. dikke kus en iedereen heel erg bedankt voor het meeleven. ik hou jullie wel op de hoogte van de ontwikkeling hier.
kleinduimpje wat vervelend, dat wachten. Wel gefeliciteerdmet je nichtje Ook ik heb sinds vanmorgen bloedverlies en veel krampen. nu wachten, wat is dat moeilijk zeg!
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 01 juli - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 juni - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 11 nov - Princess86 gaat trouwen! 11 nov - Clauzoe 1e echo 11 nov - Inkie echo ivm vermoedens BBZ 11 nov - Tamaramama GYN 14 nov - princess86 intake VK 14 nov - Djonna GYN 15 nov - Angel78 intake en 2e echo VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 16 nov - Gyino MvM afspraak 16 nov - tamendon intake VK 17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo 17 nov - Clauzoe 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo vk 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 21 nov - lady Flower 1e echo 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 28 nov - Poemie 10:15 intake vk 29 nov - Cars termijnecho 29 nov - hettie intake VK 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 06 dec - Djonna VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 13 dec - Daiquiri intake VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - hettie 1e echo 8:50 21 dec - Daiquiri 1e echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***
@Angel ik heb voor de laatste keer de lijst aangepast helaas verlies ik nu ook helder bloed en stolsels dus wij kunnen ook spreken van een miskraam. Aan iedereen hier heel veel geluk en liefde tijdens jullie zwangerschap en hopelijk zie ik jullie volgend jaar weer. Wij stoppen dit jaar even met zwanger worden. Hopelijk is 2012 ons jaar. Dikke kus KleinDuimpje
Goede morgen dames, sry voor mijn afwezigheid de afgelopen weken. was/ben erg moe en super druk op het werk. heb niks bij gelezen. ga het gewoon weer proberen vanaf hier. de eerste afspraak met de vk staat. krijg dan nog geen echo wil daar straks voor gaan bellen. vandaag een baal dagje met vanavond de bruiloft van mijn vriendin. heb daar wel zin in. verder de gewone zwangerschap klachtjes. @ kleinduimpje. ooh meid wat naar voor je. jullie allebei heel veel sterkte. en hopelijk wordt 2012 jullie jaar. een dikke knuffel.
Judith, balen dat je niet mee mag doen. Ik ook niet. Doe je rustig aan? Have fun bij de babyshower Manon, ik duim voor je!!!
Kleinduimpje: heel veel sterkte meis voor jou en je wederhelft. Angel, zit jij hier een beetje in je eentje het toppic vol te lullen vandaag????
kleinduimpje heel veel sterkte voor nu en in de toekomst en 2012 wordt jullie jaar echt wel heel veel succes. liefs tamaramama hoe gaat t met de rest van de meiden. @clauzoe super