Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Haha ja via foon online en dan gaat reageren op meerdere niet zo makkelijk dus moest ff zo ;)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Iemand al iets van Inkie gehoord??

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    ja net....ga het optikken, vroeg ze aan me...zo terug met nieuws!!

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    UPDATE VAN INKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Met de baby is alles goed! Ze heeft zelfs al een hartje gezien!! :D:)

Maar met haarzelf gaat het minder. Ze is opgenomen en krijgt een infuus, in haar urine een afbraak van iets (wist ze zelf niet) en ze is uitgedroogd dus aan infuus.

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Clauzoe waar blijf jij met nieuws van jouw echo??

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    oei vervelend voor inkie. hopelijk gaat het snel beter met haar.
    angel als je haar spreekt wens haar maar beterschap van me.

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Yoe inkie eigenlijk heel goed nieuws dus! Nu zelf aansterken en hopelijk kunnen gaan genieten!

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Kleinduimpje Heel veel sterkte meid. :( Dikke knuffel! Wel leuk dat je tante bent geworden. Hopelijk kun je daar wel een beetje van genieten.

@Manon Oh nee, bij jou toch ook niet!? Hoe gaat het nu met je? Is het al minder??

@Gyino Veel plezier vanavond!

@Inkie Wat super meid!! Niet dat je bent opgenomen natuurlijk ;) maar wel dat alles gewoon goed is met de beeb. Wat gaaf dat je zelfs het hartje al gezien hebt!

@clauzoe Hoe was jouw echo?

@Angel Heb nog niet gebeld, en ben toch nog aan het werk :( Er was iets last minute tussen doorgekomen wat ik toch wel vandaag af wilde hebben. Oh ja, echopraktijk heette trouwens wereldkind, dacht ik.

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ga me nu trouwens wel een beetje zorgen maken dat wij nog geen hartje hebben gezien, terwijl Inkie met hetzelfde termijn wel al een hartje heeft gezien.

10. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

ben helemaal happy had een top echo
    echo volgt nog
    maar we hadden een hartje en ik ben waarschijnlijk zelfs iets verder al maar ik hou het nu nog ff op 22 juni tot ik het zeker weet ;)

11. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden

wat een activiteit hier.
    voor degene in onzekerheid? ik leef met jullie mee.
    hier gaat het nog goed geen bloed gezien, wel buikpijn maar ook erge diarree.
    moe en met vlagen misselijk en sávonds echt koud.
    ik kan alleen maar hopen dat het goed blijft gaan en veel rusten
    s6 iedereen en ik blijf alles volgen

12. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    KLein duimpje meis wat een domper heel veel sterkte

13. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi poemi, ik heb nog veel pijn. en af en toe licht bloedverlies.

14. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Pgfff clauzoe je maakt t wel spannend! Lekker joh!!

15. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal

Ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk om mijn mond te houden, dus wou eigenlijk vragenrondje houden, wanneer vertel je iedereen dat je zwanger bent?
    Mijn ouders, mijn zusje en mijn beste vrienden weten het nu, en ik zou het gewoon zo graag willen vertellen.

Graag antwoorden en meningen

16. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hoi meiden toch maar ff op internet met me foon heb nog genoeg mb over voor deze maand en anders maar een wat duurdere rekening... nou zoals jullie al weten lig ik dus weer in het ziekenhuis aan het infuus voor vocht.. ben uitgedroogd.. me ontlasting word ook nagekeken omdat ik al twee weken diarre heb.. misschien een infectie of bacterie maar goed nu het goeie nieuws.... GOED ZWANGER JEEEEEEJ ik ben ook al iets verder dan ze dachten 6 weken en 2 dagen ik zal de foto in me fotoalbum zetten! knufffff

17. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Hier ff een berichtje van Tamaramama
    die smste me namelijk of ik ff wat wou posten ;)

ze is nu net klaar in het ziekenhuis bij de gyn, en ze mag daar gewoon onder controlle blijven:)
    Verder heeft ze ook weer een echo gehad en daar kwam nu 7 weken uit, en er waren 2 vruchtzakjes te zien.
    maar 1 daarvan is gestopt met groeien en de ander doet het prima:)

Dus het wordt weer spannend bij d'r grote kans dat ze wel wat bloed gaat verliezen van het vruchtje wat het niet gered heeft.

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Inkie Wow, wat een mooie echo! Wat apart dat je toch verder bent, terwijl ze vorige week (bijna) niets konden zien :( Hopelijk knap je snel weer op en mag je ook weer snel naar huis. Echt super meid, dat alles toch goed zit!

@Tamendon Wij hebben het nog niemand verteld. Nou ja, ik alleen een collega op m'n werk. Familie willen we binnenkort wel een keer gaan vertellen, op het werk wachten we tot een week of 11, in ieder geval na de termijnecho.

@Manon Heb je al wel de vk gebeld? Sterkte in ieder geval. Duim voor je dat alles goed zit.

@Clauzoe Fijn dat bij jou ook alles goed was! Hopelijk ben je nu ook van die rare dromen af. Ben benieuwd naar de echo!

19. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @poemi ja ben zo blij.. maar.zondag is het al twee weken.geleden misschien is.het daarna hard gegaan snap het ook niet zo goed.. al helemaal niet als ik naar me eisprong kijk want die was heel laat deze maand... knuf

20. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    pff ben steeds zo onzeker! voel vanalles in mn buik. maar ben nooit eerder zwanger geweest hoort dit? heb nu soms steken in mn buik zijn geen krampen maar fijn is anders. hebben meer mensen dit dat ze zoveel 'voelen'in de buik??

Deel Deze Pagina