@ poemi Vandaag naar aanleiding van geen bloed meer maar wel veel veel pijn toch naar de huisarts gegaan. Die heeft mij onder verdenking van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap naar het ziekenhuis gestuurd. Net terug inmiddels een echo gehad, (nog) niks op te zien. Bloed geprikt;hcg nog aanwezig. Zondag moet ik terug, weer bloedprikken. Nu afwachten kan nog alle kanten op, erg moeilijk dat wachten maar vooral nu die pijn.
HCG was 600 en staat gelijk aan ca 5 weken zwangerschap, dus nog wel de hoeveelheid die bij mijn zwangerschapsduur zou passen.
Hoi manon op mij eerste echo zagen ze ook niks en toen was ik ook al bijna vijf weken en nu bijna twee weken later een hartje gezien dus het kan nog lieverd! Knuf
hettie@ voor mij is het ook de eerste keer en ik voel ook steeds vanalles in mijn buik, maar zolang ik geen bloed zie en mijn temp hetzelfde blijft denk ik dat het wel goed zit
goedemorgen meiden, tis weer vroeg voor de zaterdag bah. ik ga zo met me dochter naar de training toe ( van half 8 tot 9 ) wedstrijdzwemmen. enn ik mag zelf om half 9 op me werk zijn, tot 12 gelukkig en dan lekker een dagje weekend
@ Manon Jeetje meid dan zit je ook in flinke onzekerheid! Ik ga duimen voor je ! @ inkie wat fijn dat je een goede echo heb gehad! Alleen balen dat je er zelf zo slecht aan toe ben! Hopelijk knap je snel op dat je weer lekker naar huis kan. @ Hettie Er gebeurt natuurlijk een hele hoop in je buikje he.Alles gaat zich klaarmaken.Steekjes horen daar denk ik ook wel bij. Zolang je gana langdurige krampen heb en bloed verlies!Ik heb ook steekjes @clauzoe Wat fijn dat je een goede echo had! Dat zijn pas goede berichten ! Hier gaat het veder goed! Heb sinds vanacht echt zere borsten !
@ wanneer vertellen: ik kan ook erg moeilijk me mond houden deze keer. heb het aan schoonouders en ouders eigelijk gelijk verteld. op me werk weten ook al aardig wat mensen het. dus ga denk ik over 2 weken het helemaal vertellen. verder weten een paar vrienden het. met me eerste zwangerschap hebben we tot 9 weken gewacht. nu heb ik zo iets van als het mis gaat weten jullie het en kunnen jullie me bijstaan. voelt ook wel erg prettig hoor. @ inkie: fijn dat je goed zwanger bent. en ook al verder bent dan gedacht. hopelijk kunnen ze wat vinden en ben je snel opgeknapt. @ tamaramama: fijn dat igv 1 vruchtzakje is gegroeid. @ manon: hopelijk is je hcg zondag weer wat hoger en is het geen bbz. hier: gisteren was het erg gezellig op de bruiloft. heerlijk en vele te veel gegeten. lekker gedanst. dus goed genoten. straks me mannetje bij schoonouders ophalen. en daarna naar de intocht van de sint.
Hoi meiden snap er echt helemaal niks meer van gister opgenomen met uitdrogingsverschijnselen was toen 2+ gelijk aan het infuus en veel geprobeerd te drinken vanmorgen weer urine getest en ben nog meer uitgedroogd!? Nu was het 3+ ik snap er niks van... mag dus voorlopig niet naar huis ik snap neit dat het achteruit gaat als je aan een infuus ligt en veel drinkt... diarree heb ik maar een keer per dag en vandaag nog niet gehad... zit er even helemaal doorheen nu.. ben op dit moment niet eens meer blij met de zwangerschap hie erg is dat knufff
het voelt ook niet als krampen. maar af en toe steekjes soms wat pijnlijker dan anders in mn linker kant van mn buik. misschien ben ik ook wel te onzeker maar ja weet niet wat ik allemaal moet voelen. mn zus zei dat het miss mn banden konden zijn? zij heeft dat ook gehad?of zou het mn darmen kunnen zijn die steken? pff word gek van mezelf! vanmorgen weer een test gedaan (jaja weet het heel erg) maar de test streep stond al donker voor de controle was doorgelopen goed of? sorry voor mn geklaag
Hettie ik heb die steekjes ook dat hoort bij een zwangerschap meid heb heg net aan de arts gevraagd hier vroeg het me ook af.. is een goed teken zij die dan maakt je lichaam zich klaar voor de groei van je beeb
inkie ik hoop het wel! ben denk pas wat meer gerust na de eerste echo maar die duurt nog 5 weken pff. zit sterk te denken een echo te maken met 8 weken ofzo en die zelf te betalen?? of zien ze dan nog niet veel?
Hey inkie wat rot meid dat je achteruit bent gegaan. Misschien hebben ze het gister verkeerd gezien of ga je nu achter uit maar morgen schiet je vooruit!!!!!! En ik snap wel dat je even niet kan genieten en blij kan zijn met je zwangerschap, maar denk maar over een paar maanden dan heb je een klein hummeltje!!! En het is zo cliche maar het is het uiteindelijk zooooo waard!!! Dikke knuffel!!! @hettie hier ook veel steekjes en krampjes enzo, hoort er allemaal gewoon bij!! Ik krijg volgende week een echo, maar anders zou ik zlf ook een vroege echo laten maken. Nouuuu vannacht pasom half 3 gaan slapen, dochter lief was wakker, en dan ook echt klaar wakker!! En mijn vriend moet vandaag werken dus dan er maar uit, vind het ook zo zielig als hij vroeg op moet en niet kan slapen. Dus pasom half 3 gaan slapen, maar wel tot 9.15 uut!!
inkie: kom op meid. komt goed. snap dat je er even helemaal doorheen zit. dikke knuffel. joyce: oef das zo zwaar als ze lang wakker zijn. Logan heeft ook altijd lang gespookt. met 1,5 jaar was het voor het eerst dat hij echt ging doorslapen. sterkte vandaag ga ook maar lekker slapen als je kleine meid slaapt.
@gyino Nikki slaapt eigenlijk altijd heeeeel goed, de laatste paar maanden zelfs van 19.00 uur tot 8.30 uur en dan maken we der wakker. Ze slaapt smiddags ook nog 3 uur en dan moeten we eer ook wakker maken. Dus dit was echt een rot nacht en dan merk Ye pas hoe lekker nachtrust is Hahaha
@ inkie wat vervelend! hopelijk zijn de uitslagen morgen beter Nachtrust ? Ja is heerlijk! Hier een dametje die vanaf 4 uur niet meer wou slapen! maar net heb ze wel 1 uur liggen slapen
He meiden lees alweer paar dagen mee en leef ook nog steeds heel hard met jullie mee, maar had een mega ijzer tekort en daarnaast zowieso al moe va nde zs en daar kwam e griep ook nog eens bij kijken... Kortom ik was echt niets waard.... Maar goed ik ben heel langzaam erop aan het komen... Inkieheel veel sterkte jij ook! En de rest de weken tikken langzam verder!!!! Meiden met een mk..ik baal met jullie mee sterkte en neem de tijd!