Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen lieve meiden,

Manon wat mega k.u.t. heel veel sterkte.

@princes gefeliciteerd, je heb prachtig weer gehda.

meiden ik heb n vraag misschien beetje egoistisch, maar ik had nl vrijdag afspraak bij gyn en toen kwam ze er achter dat er een tweede vruchtzakje zak, helaas heeft dat beebje t niet gehaald maar ben daar best n beetje sip onder, nou zei me schoonmoeder gisteren ach joh anders had je t wel druk gehad hoor.... pff nou toen ontplofte ik bijna, terwijl ze t zelf ook 2 x heeft gehad, is toch raar.
    we hebben t gisteren verteld omdat mocht ik wel gaan vloeien dan( 50% kans) de kids naar hun kan toe brengen.
    maar goed mijn vraag is dus of t raar is dat ik er toch wrel beetje sip onder ben..?

liefs tam

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @tamara is helemaal niet raar hoor! Ik zou ook heel erg sip en zelfs verdrietig zijn. En mensen kunnen gewoon heel ontactisch zijn als ze niet goed weten wat ze moeten zeggen. Maar het is helemaal niet raar hoor! Dikke knuffel!

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S
    22 juni - Clauzoe
    28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens)
    29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje)
    29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje)
    29 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling)
    01 juli - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling)
    03 juli - ukkie89 (1e kindje)
    05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje)
    05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling)
    07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje)
    07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje)
    07 juli - XLNS (2e kindje)
    07 juli - ikke87
    07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen)
    08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen)
    08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje)
    08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje)
    09 juli - miss28 (1e kindje)
    09 juli - manon88
    10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje)
    10 juli - Kaatje1985
    10 juli - Inkie81 (1e kindje)
    10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes)
    11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter)
    11 juli - Daiquiri (3e kindje, heeft al 2 meisjes)
    12 juli - hettie
    12 juli - zwanger1981
    13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen)
    13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens)
    13 juli - tamendon (1e kindje)
    14 juli - Snowy09
    16 juli - floortje84 (1e kindje)
    16 juli - spannend22 (1e kindje)
    16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen)

***vlindertjes***
    30 jun - Isis857 (1e kindje)
    30 jun - kleinduimpje (1e kindje)
    01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje)
    03 juli - Nath86 (1e kindje)
    09 juli - Manon88 (1e kindje)

AFSPRAKENLIJST

14 nov - princess86 intake VK
    14 nov - Djonna GYN
    15 nov - Angel78 19:50 intake en 2e echo VK
    16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK
    16 nov - Gyino MvM afspraak
    16 nov - tamendon intake VK
    17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo
    17 nov - Clauzoe 1e echo
    18 nov - Djonna 3e echo vk
    18 nov - Clauzoe intake VK
    21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake
    21 nov - lady Flower 1e echo
    23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo
    24 nov - Ukkie89 1e echo en intake
    28 nov - Poemie 10:15 intake vk
    29 nov - Cars termijnecho
    29 nov - hettie intake VK
    01 dec - miss28 intake en 1e echo vk
    01 dec - spinnekop 1e echo 13:00
    06 dec - Djonna VK
    07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo
    12 dec - tamaramama afspraak gyn + echo
    13 dec - Daiquiri intake VK
    14 dec - Ratatosk intake vk
    14 dec - JudithA 1e echo
    15 dec - tamendon 1e echo
    15 dec - hettie 1e echo 8:50
    21 dec - Daiquiri 1e echo
    30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen!

*** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    @tamara, nee logisch hoor, ik zou ook ontploffen zeg!! Dat zeg je toch niet!! :(

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Die lieve man van mij wil niet meer dat ik ga fietsen....hij is veel te bang dat ik val hahaha "en met al dat natte blad op de weg" zegt ie dan...

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @princess GEFELICITEERD! En t was heel mooi weer jah! Hadden jullie groot feest enzo of klein gehouden? En al hij de verloskundige geweest?

@daiquiri hier is t ook af en toe misselijk. Kan verder wel goed eten enzo.

@verloskundige hier heel goed bereikbaar, kan gewoon de hele dag bellen enzo.

Nou gisteren toch al aan alle vrienden vertelt. Iedereen was bij elkaar en viel toch ook wel erg op dat ik ni rookte. En we gingen bowlen en eten en bij het bowlen bij mijn naam laten zetten: baby nr 2! Dus ja toen wist iedereen het heel snel. Wel hele leuke reacties weer. Maarja nu weten vrienden get wel en familie nog niet! Komt dit weekend.

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    En inkie hoe is het?

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hoi meiden, zal weer even proberen mee te kletsen. 20 pagina's per dag lukt me niet om bij te houden maar volgens mij kletsen jullie al wat minder ;)

Hier is de vk ook beperkt bereikbaar, 3x in de week telefonisch spreekuur geloof ik en je kunt gewoon de voicemail inspreken, bellen ze je terug.
    Als het heel dringend is, kun je wel op het spoednr bellen.

@Manon, wat kl*te zeg!! Sterkte!!
    @Hettie, is normaal hoor dat het wisseld! Hier tot nu toe niks geen last van maar bij de 1e wel heel erg.
    @moeders met nog een kindje(s), zijn jullie zwangerschapsklachten ook anders als bij de 1e?
    Hier echt een wereld van verschil.
    @princess, gefeliciteerd!!!

9. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Meiden ik ben weer thuis!! Mag het proberen onder stenge regels haha ben allang blij thuis krijg ik meer naar binnen dan in het ziekenhuis... vind het wel een beetje eng stom he... nog steeds diarree maar moet minimaal 1,5 liter drinken en kleine beetje proberen te eten... en dan maar hopen dat het goed gaat en dat ik niet weer terug moet over een week....

Heb niet echt gevolgd wat er aan de gang is meer maar hoop dat het met iedereen goed gaat...

Oh en princess gefeliciteerd meid!!!

Zijn er trouwens meer die last hebben van diarree langer dan twee weken en dan niet dat je de hele dag in de weer bent maar een of twee keer???

Knuffffff

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @tamaramama, ik zou er ook sip onder zijn hoor! Niet dat ik heel erg zit te wachten op een tweeling, tenminste het mag er van mij wel gewoon eentje zijn. Als het er 2 zijn, is het ook prima maar moet ik denk ik er wel even aan wennen.
    Maar als ik zou horen dat er een vruchtje was en het niet heeft gered, dan zou ik het toch jammer vinden.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Inkie, fijn dat je weer thuis bent!! Hopelijk kun je nu thuis blijven. Hier nu juist het tegenover gestelde, ook niet erg fijn. Maar bij D. zat ik ook wel 3x per dag op de wc en ging het erg makkelijk.

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Hettie Mooie test, zeker als het resultaat al zo snel komt! Fijn dat je eerder terecht kunt voor de echo. Ik vind het ook wel erg lang om tot 10-12 weken te moeten wachten.

@Princess Gefeliciteerd met je huwelijk! Ben benieuwd naar de foto! Hoe was het bij de vk? Onze vk is 4 ochtenden van 09.00-12.00 uur bereikbaar, dus dat is opzich wel goed te doen.

@Lefbekkie Sorry :) Fijn dat het ijzer trouwens al weer bijna goed is.

@Tamaramama Daar mag je zeker wel een beetje verdrietig over zijn. Het was toch een (aankomend) kindje. Wat een rot opmerking van je schoonmoeder. Ik heb er ook zo één. Die zei toen we terug kwamen van de echo en het niet goed zat: Tja, het lichaam doet soms rare dingen :( :( Zit je ook niet echt op te wachten op zo'n moment...

@Angel Nu al bezorg dus, beloofd wat voor de komende maanden ;) Ik ben bij de 1e met 18 weken met de fiets onderuit gegaan, maar dat is wel heel erg schrikken dan hoor. Morgen weer een echo, leuk!

@Joyce Leuke manier van vertellen! Nu idd alleen nog even snel de familie voordat ze het via via horen.

@Red Bij de eerste kwam ik er dus pas met 8 weken achter dat ik zwanger was. Heb de 4 weken daarvoor dus niet zo veel gemerkt dus ben me er niet echt van bewust of het nu anders is of niet.

@Inkie Fijn dat je weer thuis bent. Voel je je toch prettiger dan in zo'n ziekenhuis. Krijg je nu binnenkort nog een controle of alles nog steeds goed gaat? En moet jij je banner trouwens niet even een paar dagen vooruit zetten? ;)

Vanmorgen nog eens het ziekenhuis gebeld over dat vocht in m'n buik, maak me er toch wel wat zorgen om. Kan schijnbaar geen kwaad, gaat als het goed is vanzelf weg. Ik heb ondertussen ook een mail terug gehad van Wereldkind dat ze dus met 7 weken al echo's maken en dat ze volgende week maandag/donderdag nog plek hebben. Nu moet ik dus alleen nog bellen voor een afspraak maar was vanmorgen weer te laat. Ik probeer het nu maar wel regelmatig in de hoop dat ze een keer de telefoon op kunnen nemen.

13. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @poemi ja ik moet over twee weken weer terug komen... en me banner moet ik idd nog veranderen maar dat is zo lastig op een telefoon haha.. morgen vroeg je wekker zetten en een afspraak maken hoop dat je volgende week terrecht kan meis zou wel leuk zijn :)

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Inkie Op een telefoon is dat idd wel lastig ja ;) Wel goed dat ze je onder controle houden. Neem aan dat als het eerder weer niet goed gaat dat je dan ook eerder langs mag komen?
    Jij was toch ook van die zoek spelletjes? Manlief heeft er laatst nog een hoop gedownloaded (???). Die mystery ages-de duistere priesters heb ik al uitgespeeld, was erg leuk, en ben nu al met de volgende begonnen. Erg goed tijdverdrijf, mocht je je vervelen ;)

15. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @poemi ja al gaat het niet of ik droog weer uit moet ik gelijk bellen en terug komen maar hoop natuurlijk dat dat niet nodig is... zo wat een gedoe maar volgens mij is het gelukt met mijn banner... en ja die spelletjes zijn zooo leuk ik heb er een paar op stick staan van me schoonmoeder had er laatst ook een stray souls doll house ofzo geloof ik die is ook heeeeel leuk ;)

16. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Grmbl grmll grmblr nu staat er weer today i found out i am pregnant :( maar de weken en dagen kloppen wel

17. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Dan deze maar....

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Inkie wecome home! Ik ping je ff ;)

Ja hij is nu al zo bezorgd haha

19. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    auw net thuis van werk en op het einde van de dag heb ik veeeel steken onder mn navel doet echt pijn. mn zus zegt dat eht erbij hoort. heb ook een zwaar gevoel in mn buik pff waar zit je baarmoeder eigenlijk als je zwanger bent? onder je navel of veel lager? ze voelen na een bevalling ook altijd waar die zit toch/

20. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    heb me al een week terug aangemeld bij mvm maar heb nog helemaal niks gehoord?? wanneer bellen ze voor een afspraak? iemand ervaring?

Deel Deze Pagina