@Angel Succes zo meteen! Maar 4 glazen drinken en aan de diaree, zou het maar goed in de gaten houden! Gelijk de ander echo's ook maar ingepland En we gaan denk ik met de trein naar Rotterdam. Is maar 20 minuutjes ofzo met de intercity en het zit schijnbaar dicht bij centraal. Zijn we ook van het parkeer probleem af en de kleine is nog nooit met de trein geweest, dus 2 vliegen in 1 klap Had je goede ervaringen met Wereldkind? @Kleinduimpje Fijn dat jullie er wel weer gelijk voor mogen gaan, maar kan me goed voorstellen dat het soms nog wel moeilijk is. @clauzoe De komende 3 weken zijn ook zo voorbij hoor! En over dat aanmelden van de kraamzorg. Las hier geloof ik wel dat iemand dat al wel had gedaan en dat ze daar erg blij mee waren omdat we natuurlijk wel in de vakantieperiode zitten dan. Kunnen ze er alvast rekening mee houden. @Tamarama Ik heb vandaag ook de nieuwe aanbieding gehad van de zorgverzekering. Zit er wel aan te denken om een uitgebreider pakket te kiezen. Vorige keer ook gedaan en toen had ik het verschil er alleen met de eigen bijdrage kraamzorg al uit. Plus als je in het ziekenhuis wilt bevallen zonder medische indicatie wordt dat ook volledig vergoed. En je krijgt het kraampakket. Alles bij elkaar zou het wel voordeliger zijn. @Lefbekkie Wat een nare droom zeg! 1e echo duurt zo te zien ook nog best wel lang. Maar het gaat vast wel helemaal goed komen. Je schijnt toch wat levendiger te dromen als je zwanger bent. Vandaag op locatie geweest met een collega. Stonden we binnen en ik rook best wel een sterke geur van waar ze mee bezig waren in een andere ruimte. Denk niet dat het schadelijk kan zijn, maar maakte me er wel even druk om. Hun weten natuurlijk nog van niets dus kon er moeilijk wat van zeggen
@poemi, ik had de kraamzorg al aangevraagd en volgens mij Angel78 ook, dat ik toen zo snel had gelezen. Ik hoef alleen de vermoedelijke bevaldatum door te geven, als deze afwijkt van de datum die ik heb doorgegeven. Ben nu al twee ochtenden gammel en rond half tien is het dan over....lekker dan, moet wel om 08.30 uur beginnen, dus maar zien hoe ik dat morgen ga doen.
angel wat fijn! nog een mooie foto gkregen? ben voor jou wakker gebleven hehe ga nu zo maar mn bedje in ben moe
Haha gekke muts!! Ja foto maar echt duidelijk vind ik m niet. Ik upload m morgen en dan reageer ik ook ff op iedereen.. Ga nu slapen!! Truste meiden
Zoo net thuis van mijn werk! Bleh ben echt heel moe! En morgen weer om 7 uur beginnen. Angel fijn dat je echo goed is! Truste
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 29 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 30 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 01 juli - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 04 juli - Inkie81 (1e kindje) 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 16 nov - Gyino MvM afspraak 16 nov - tamendon intake VK 17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo 17 nov - Clauzoe 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo vk 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 21 nov - lady Flower 1e echo 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 24 nov - Poemie 11:30 2e echo 28 nov - Poemie 10:15 intake vk 29 nov - Cars termijnecho 29 nov - Inkie81 15:30 gyn 29 nov - hettie intake VK 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 06 dec - Djonna VK 06 dec - Angel78 3e echo VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 12 dec - tamaramama afspraak gyn + echo 13 dec - Daiquiri intake VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - hettie 1e echo 8:50 21 dec - Daiquiri 1e echo 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 16 mrt - Angel78 15:30 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
AFSPRAKEN VAN VANDAAG: 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 16 nov - Gyino MvM afspraak 16 nov - tamendon intake VK Have fun meiden!! @tamaramama, ik heb sowieso altijd de duurste verzekering dus alles zit er voor mij wel in Fijn dat je naar de wc kan! @Clauzoe, nog even en de 1e 12 weken zijn voorbij Ik heb me idd al aangemeld voor kraamzorg. @poemie, slim om met de trein te gaan, station zit inderdaad om de hoek Ik vond ze heel aardig! maar oh wee als je te laat komt daar...pff had meteen ruzie met ze, terwijl wij al een half uur extra eerder weggingen maar gewoonweg geen parkeerplaats konden vinden...en zij boos op ons doen...was een beetje jammer..maar goed... @Daiquiri, hoe gaat het vandaag? Weer gammel? @allemaal: thanx meiden!! Ben zo blij dat alles weer goed was! Over 3 weken weer terug voor een echo. En de verwijzing voor de gyn gaat de deur uit vandaag daar. Moet daar binnenkort al een keer kennis maken, doen ze schijnbaar altijd en ik moet daar ook heen voor de combinatietest met 12 weken. Preggipops mee gekregen om te proberen ivm misselijkheid. Ben benieuwd... Maar ben dus 1 dag terug gezet en dat kan wel kloppen als ik naar mijn tempkaartje kijk...er zit een stijging in die ik herken van mijn zoon toen...en tadaaa dat was dus net dat ene dagje Grappig... Echo staat in mijn fotoalbum!!!!
Heb even gekeken naar je echo maar hij is idd niet erg duidelijk. Zijn deze in of uitwendig gemaakt? En lekker joh dat je over 3 weken alweer mqg! Is dat al de termijn echo dan of later nog 1?
Lefbekkie, Gyino en Tamendon: Succes met de afspraken vandaag! @Angel Super dat alles weer goed was! Zie je op de echo nu een hoofdje met lijfje? Hopelijk helpt dat preggipops wat beter. Dan gaan we maar ons best doen om op tijd te komen @Joyce Wel pittig, tot zolaat werken en dan weer vroeg beginnen. @Daiquiri Ik wist idd niet meer precies wie het was maar had het wel langs zien komen, maar jij had het dus al geregeld. Ik durf het eigenlijk nog niet zo goed. Wacht eerst de echo volgende week even af. Vannacht was de kleine weer lekker aan het spoken. Zal wel weer wat moeite hebben gehad met het verwerken van de dag op de crèche. Nadat ie eventjes bij mij in bed heeft gelegen ging hij wel weer lekker in z'n eigen bedje slapen gelukkig. Pff... Wat duurt die week tot de volgende echo lang zeg...
haha ja dat zei ik nou ook al: inwendig, maar wat een vage foto's zeg! ik vind dat ze echt een slecht aparaat hebben hoor. Mja binnen nu en 3 weken toch naar gyn en die zal ook wel een echo maken neem ik aan dus... Joyce, ik mag tussendoor, ze weten daar wat voor zenuwkipje ik ben Kwam de vk zelf mee, super lief! Poemie, ik weet ook niet wat je ziet hahaha ja op tijd komen he Mijn kleine hier ok aant spoken elke nacht maaa die MOET dan bij mij liggen anders ist oorlog
@Angel Zouden die kleintjes het aanvoelen ofzo? Hopelijk heeft de gyn betere apparatuur want de echo's zijn wel erg vaag. Hartje is natuurlijk wel het belangrijkst, maar het is ook wel leuk om echt wat te zien. Had nog een mail gehad van Wereldkind, of het al gelukt was om een afspraak te maken en dat ze me voor de zekerheid al als optie in de agenda hadden gezet voor de 24e om 18.00 uur. Vond ik wel heel vriendelijk van ze. Ze vertelde er ook bij dat ik er wel rekening mee moet houden dat het eventueel een inwendig echo wordt. Vind het wel een prettig idee dat ze die mogelijkheid hebben mochten ze uitwendig nog niet genoeg kunnen zien.
@kraamhulp, heb ik net toch maar ff geregeld echt wat een robot was die vrouw van de verzekering hahahah ik zit er aan te denken dat als ik morgen weer een goede echo heb om het dan tegen de meiden te vertellen. dat ook aangezien ik niet wil dat ze het van iemand ander zullen horen. we krijgen dit weekend ook me schoonzusje en zwager op visite en dan wil ik het eigenlijk wel gaan vertellen, maar dan moeten de meiden het eerst weten vind ik
Goeiemorgen meiden! @kleinduimpje sterjte meis hoop dat het snel raak is! @angel fijn dat alles goed was lieverd de echo is idd een beetje vaag maar dat witte plekje is het knipperende hartje toch voor de meiden die vandaag een afspraak hebben heel succes!
hey meiden, @ angel ja mooie echo had er al n reactie bij gezet, altijd fijn om t hartej weer te zien knipperen. hier gelukkkig nog geen bloed hoop ook niet dat dat komt, t kan ook samen groeien aan de moederkoek ofzoiets.. verder gisteren een lekke band gehad en te ver door gereden.... grr nu moet er een nieuwe band onder... grr eerst maar de winterbandenn er morgen onder, dan meteen apk en dan moeten we m toch te koop zetten want maxi cosi past er niet bij op de achterbank... dus verkoop m gewoon met winterbanden.. en als optie de zomerbanden.. wel jammer want was mega fijne auto.. zijn jullie ook zo mega emo??? kan al huilen om een reclame... gisteren moest manlief overwerken nou ik tranen met tuiten gehuild... terwijl dat vrij normaal is... @ clauzoe.. hopen dat je morgen weer echo krijg.. en zouden je dochters t verwachten de oudste iniedergeval? liefs tamara mama
@tamaramama ik ben echt mega emo hahahah ik kan echt al om een scheet janken hahahah afgelopen zondag middag was me man met dochterlief naar wedstrijden en kwam ik toevallig op mtv en daar was 16 and pregnant op een maraton. ik heb de hele middag lopen janken hahahaha en ik weet zeker dat er eigenlijk niks te janken was hahha en over de echo morgen dat is de enige reden dat ik heen ga dus neem toch wel aan dat ik die echo wel gewoon heb Morgen lekker een dagje vrij, ik ga proberen zo weinig mogelijk te doen dan Ben zo moe iedere middag en avond bah. *hmm zie volgens mij de hele tijd een konijn voorbij komen, teken dat de meiden het hok weer eens open hebben laten staan*