Vanmiddag de gyn weer gebeld voel me niet goed me hartslag is 120 per minuut en ben heel duizelig en misselijk.. mag morgen langs komen voor een controle gaan ze ook me urine weer checken voor uitdroging... ben benieuwd hoop dat ik niet weer moet blijven
zoo ik ben ook weer thuis van het werk! zo ff eten koken en dan komen zo van mvm! ben benieuwd heb nooit met ochtend urine getest haha best spannend dus!
jeetje inkie wat heftig weer maar is ook wel ee n goed teken dat je niet meteen moest komen toch, helemaal omdat je toch wel n beetje een voorgeschiedenis heb. maar zal voor je duimen
Tamaramama dank je wel lieverd.. hebben andere meiden hier geen last van een hele snelle hartslag af en toe...?
@inkie oe meid wat heftig weer, rustig aan he!!! Goed dat je morgen meteen terecht kan! @hettie heb je urine van vanmorgen moeten bewaren dan? Ik hoefde dat niet, en toen ze hier kwam waren der testen ooknog eens op! Ze was ook zo weer weg,hield zelfs der jas aan...... En de echo's van angel staan in de fotoalbum @clauzoe hoe laatmag jemorgen?? Ik al om 12.15!!! Heb er zooooo zin in! @tamaramama wat kl*te van je auto!! Ach gewoon verkopen met winterbanden! En emo heb ik niet echt last van gelukkig. @kleinduimpje sterkte en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!! @daiquiri Ik heb dat ook, alsik opsta voel ik mij ni zo goed en na een paar uutjes word dat wat beter! Maar heel rot want ik begin al om 7 uur met werken! @poemi JAis best verveld nu om zo laat te werken maar het is gewoon super druk maarja stop ook rond de 20 weken met avond diensten. En lekker he spokende kinderen in de nacht en wel netjes van wereldkind dat ze zo mee dneken! @kraamhulp regel ik pas na de echo van 12 weken, tijd zat hier. @verzekering hier ga ik ook even opnieuw kijken of ik nog beter kan krijgen. Nu zit ik bij CZ en opzich best goed, vorige keer ook voldoende kraamzorg gekregen enzo. Dus ik gsa nog even vergelijken. Zooooo morgen echo!!!! Eerst moet ik naar school een toets maken, maar sta er goed voor dus is niet zo belangrijk. En daarna echo, ben echt zoo benieuwd.
@Inkie Wat balen dat het weer niet zo goed gaat met je Ik heb eigenlijk geen last van een snelle hartslag nee, in ieder geval niet dat ik me er bewust van ben. Duim voor je dat het morgen allemaal wel mee gaat vallen Hoe laat mag je? @Hettie Hoe was de test van mvm? Mag je gelijk al mee doen? @Joyce Morgen de echo, spannend! Wel slecht geregeld bij mvm zo te lezen. Moet je nu later nog eens een test doen? @clauzoe Ook morgen de eerste echo dus. Hoe laat mag jij? Gelukkig zit het konijn weer veilig achter slot en grendel @Tamaramama Balen van de auto. Helemaal als je zoiets hebt net voordat je de auto toch al weg wilt doen.. Hier niet echt super emo. Ik heb wel een vrij kort lontje de laatste tijd. Denk ik achteraf zelf ook: Ging helemaal nergens over!!
@poemi ik moet om kwart voor vier smiddags en ik duim me rot dat het niet als de vorige keer gaat en moet blijven... wil daarna weer gewoon lekker naar huis
hier is mijn test... was een hele aardige vrouw!heel lief en legde alles goed uit. ik mag gelijk mee doen want ben morgen 6 weken tot 24 januari kan ik meedoen. heb en armband uitgekozen en kreeg een leuk nachtlampje omdat we zelf de flessen moeten wegbrengen hier. en een mooi boek over zwangerschap! @joyce ja dat vroeg ze aan de telefoon dus heb ik maar gedaan.maar de streep kwam al met doorlopen meteen op haha zo fijn gevoel he
Mogguh meiden.... Clauzoe en inkie, suc6 vandaag!! Voel me hier weer zo naar Balen hoor...mja.... Ik hou het daarom even kort...sorry... \knuff voor allemaal!
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 29 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 01 juli - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 04 juli - Inkie81 (1e kindje) 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 17 nov - Joyce86 intake VK en 1e echo 17 nov - Clauzoe 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo vk 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 21 nov - lady Flower 1e echo 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 24 nov - Poemie 11:30 2e echo 28 nov - Poemie 10:15 intake vk 29 nov - Cars termijnecho 29 nov - Inkie81 15:30 gyn 29 nov - hettie intake VK 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 06 dec - Djonna VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 12 dec - tamaramama afspraak gyn + echo 13 dec - Daiquiri intake VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - hettie 1e echo 8:50 21 dec - Daiquiri 1e echo 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 16 mrt - Angel78 15:30 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
@Joyce ik ga pas vanavond om 19.40 Maar zo kan me mannetje wel lekker mee Het is hier toch lekker rustig de meiden hebben gister hun schoentje gezet dus ze zijn nu druk bezig met wat ze in hun schoen hadden gekregen Gister trouwens gelachen op me werk ( nou ja stiekum van binnen hihihiih) ik vroeg of me filiaalleidster misschien ff nieuwe schorten wou bestellen want ze zitten een beetje strak zeg maar ( rits barst steeds open hahah ) geen idee hoe dat komt Kreeg ik een reacktie van haar van ja je bent wel wat dikker geworden he ( geen idee hoe dat komt ?? ) ze weten het daar nog niet, ik denk dat ik het pas in januari wil gaan vertellen ofzo
Meiden met afspraken vandaag, geniet lekker van het kijken naar je kleintje!!! Ik ben gruwelijk jaloers, moet naar mijn zin nog veel te lang wachten en de vk was onverwurmbaar...wachten dus... Angel kop op! Van het weer buiten wordt ook niemand vrolijk! Geef jezelf wat rust hoor! Hier worden de komende dagen drama...mijn pa gaat met manlief druk aan het verbouwen van de zolder beginnen dat is niet zo erg, maar manlief en klussen wel hij wordt er altijd stinkend sacherijnig van....maar goed we zien wel weer! Succes vandaag ik ga wat doen voordat de kids hier zo het lokaal weer binnenstampen.