Hey Meiden, ik heb net trouwens de echo van vorige week in m'n foto album gezet voor de liefhebbers Hopelijk vanavond weer een mooie er bij
Goedemorgen, Hoop dat het met iedereen nog goed gaat!!! Hier langere tijd even niet geweest, was een beetje druk met van alles en nog wat en nu..... ziek op de bank.... POP gesprek ging goed hoef niet meer terug te komen!! Oja en het word een thuisbevalling schijnbaar.... Nouja morgen weer een echo dus hoop dat het nog steeds goed zit..
Meiden ik heb een club gemaakt voor ons. Gaat op uitnodiging, dus ik zal de uitnodigingen versturen Dit omdat er een paar dingen zijn die ik niet hier openbaar wil zetten maar daar wel (is afgeschermd) Ik heb de meiden die hier de laatste tijd veel kletsen een uitnodiging gestuurd...geen uitnodiging gehad maar je wilt er wel bij? Stuur me even een pb!!!
Hoi Meiden, Na een tijdje afwezig te zijn geweest, wil ik proberen weer wat meer mee te komen kletsen Aan alle nieuwe zwangere meiden: Van harte gefeliciteerd!!! En zag spijtig genoeg ook meiden die helaas een miskraam hebben gekregen, meiden heel veel sterkte!!! Hier gaat alles wel goed, alleen zo ontzettend moe en misselijk... niet normaal meer pfff. Mag morgen al om een echo, had vorige week gebeld of ik aub eerder mocht komen omdat ik gek wordt van onzekerheid & nieuwsgierigheid dus mag morgenochtend om 11 uur al Moet nu gaan werken, maar zal zeker vanavond nog even langskomen. Liefs, Angela
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 29 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 01 juli - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 04 juli - Inkie81 (1e kindje) 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 17 nov - Joyce86 intake VK en 1e echo 17 nov - Clauzoe 1e echo 18 nov - Alaye 1e echo 11:00 18 nov - Djonna 3e echo vk 18 nov - Clauzoe intake VK 21 nov - Daggie1984 11:00 1e echo + intake 21 nov - lady Flower 1e echo 23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo 24 nov - Ukkie89 1e echo en intake 24 nov - Poemie 11:30 2e echo 28 nov - Poemie 10:15 intake vk 29 nov - Cars termijnecho 29 nov - Inkie81 15:30 gyn 29 nov - hettie intake VK 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 06 dec - Djonna VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 12 dec - tamaramama afspraak gyn + echo 13 dec - Daiquiri intake VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - hettie 1e echo 8:50 21 dec - Daiquiri 1e echo 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 16 mrt - Angel78 15:30 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
@djonna en alaye gezellig dat jullie weer mee kletsse. Djonna fijn dat je niet meer terug hoeft te komen! en allebei al snel een echo! Lekker!! @angel ga straks ff kijken in dat andere topic/groep dan. @lefbekkie jijmoet idd nog lang wachten zeg! Hier nog een uurtje!! En dan de echo, ben stik zenuwachtig en maak me ook een beetje druk maar meer dat ze om mijn gewicht gaan zeuren, ben te zwaar en weet t ook wel maar ze kunnen er zo om zeuren maarja vorige keer ook gewoon helemaal goed gegaan en nergens last van gehad!! Dus dat moet ik even van mij afzetten. Maar verder heel veel zin in de echo!
Suc6 daggie! Ohh meiden ik ben me toch misselijk Was al in 1 week tijd 2 kg adgevallen en eet vandaag weer zowat niks
hey angel, in de ochtens heb ik dat ook dan drinkik fruit ontbijt van goede morgen, slokje voor slokje krijg k toch wat vezels binnen voor de rest eet ik pas met avond eten.maar kom wel aan. misschien iets om te proberen,. me kids zijn vervelend mama is emo... grrr ze willen al 3 dagen niet eten.. eet de een niet dan de andere ook niet.. kan wel janken..
Dat geeft toch niks, maak je niet druk meid. Je kindjes zorgen er echt wel voor dat ze voldoende binnenkrijgen hoor! Gewoon blijven aanbieden en geen halszaak van maken als ze niet willen eten. Lekker nonchalant je schouders ophalen en zeggen "Dan niet kinders!" Werkt hier super, soms eet hij dagen niet en daar maken we geen drukte om. De dagen daarna eet hij ineens als een bootwerker.
@angel lieverd wel proberen te blijven drinken he anders ben je straks ook uitgedroogd.. bij mij ging dat ook heeel snel knuffff
@Joyce Hoe was de echo? @Inkie Succes straks in het ziekenhuis. @Daggie Fijn dat je nu iets eerder de echo krijgt, succes straks! @Angel Dat nieuwe spul wat je had meegekregen van de vk werkt dus niet beter? Balen zeg Leuk dat je een club hebt opgericht! @Alaye Wat fijn dat je nu ook eerder mag komen voor een echo! @Hettie Mooie test van mvm! Wordt dus flink die flessen vol plassen @Clauzoe Als je nu al reacties op je werk krijgt ben ik wel benieuwd of je het ook echt tot januari verborgen kunt houden! Mooie echo zeg! Wat is er al veel te zien. Maar je bent toch eigenlijk al verder dan je banner zegt dan? Als die echo van vorige week is. @Lefbekkie Hahaha, houd jouw vent ook al zo van klussen?? Die van mij is er ook dol op @Djonna Gezellig dat je weer mee komt kletsen! Fijn dat het gesprek goed was en dat je niet meer terug hoeft te komen. Morgen weer een echo, gaat vast allemaal goed komen! @tamaramama Weten ze al dat je zwanger bent? Of voelen ze het aan? Dat ze daarom slecht gaan eten. Wel vervelend, maar probeer het een beetje los te laten. Ze krijgen vanzelf wel weer een keer honger. Ik had vanmorgen om 09.00 met de kleine naar de kapper gemoeten, word ie pas om 08.50 wakker (en ik dus ook ). Nu zijn we uiteindelijk om 11.30 maar geweest. Heb hem net nog even onder de douche gezet want al die haartjes kriebelde nog al. Nu ligt ie weer lekker in z'n bed en ik moet eigenlijk nog wat aan m'n huishouden gaan doen Weinig zin in, maar moet toch echt die was een keer opruimen. Hangt er al een week ofzo
@Poemi dat klopt dat ik verder dan me banner ben. ik zou nu 9w2d wezen. Maar ik zou vanavond m'n termijnecho krijgen dus ik dacht wacht die eerst ff af anders blijf ik hem weizigen hahah dus na m'n echo vanavond maak ik me banner definitief