Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Alaye & Djonna Succes vandaag met de echo's!

@Ukkie Gelukkig gaat het met medicijnen wat beter.

@Clauzoe Fijn dat alles weer goed was bij de echo! Maar goed dat de naam van het forum is aangepast, anders had je er echt niet meer bij gemogen ;) :D

@Joyce Ik hou niet zo van Expeditie robbinson. Heb nog wel even naar Derek gekeken, vind ik altijd nog wel grappig.

@Djonna Wij hebben ook al een kinderwagen, de Quinny Speedi. Wel een fijne wagen maar vrij groot. Ik zou wel een andere willen maar manlief vind dat een beetje zonde van het geld dus we moeten het hier maar mee doen ;)

Vandaag weer een dagje werken en we zijn weer een dagje dichter bij de echo volgende week!

2. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Goedemorgen meiden,

Dank je wel!!!

Vind het echt onwijs spannend, heb gewoon heel slecht geslapen (al doe ik dat al wel heel de zwangerschap haha) Maar omdat wij toch een aantal jaren bezig zijn geweest met het zwanger worden vind het nog steeds zo onwerkelijk... Denk dat ik onbewust toch bang ben dat het niet waar is ondanks alle positieve testen ;)

Hopelijk wordt ik niet al te misselijk deze morgen, kan ik nu niet gebruiken ;)

Ik ga me lekker douchen en aankleden, ik laat jullie in de loop van de dag even weten hoe het is geweest!

Fijne dag allemaal!

Liefs,
    Angela

3. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meiden,

Hier weer een berichtje van mij...
    Heb sinds gister bij afvegen wat lichtroze slijm, had de vk gebeld, enn ze zei dat dit erg vaak voor komt in het begin van de zwangerschap omdat de baarmoeder dan goed doorbloed is...
    Vorige week 1e echo gehad met kloppend hartje, en heb nu volgende week vrijdag weer een echo,en maak me nu best wel zorgen, ben benieuwd of ik het trek om nog een week te wachten.
    Gisteravond was het helemaal weg,en vanochtend weer een beetje lichtroze :(
    Hoop zo dat alles goed blijft gaan...

4. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Heyy poemi wij zijn buren zie ik net whahahah!!!

5. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @princess he meid wat vervelend dat je dan gelijk weer in die onzekerheid zit.. maar heb het ook al vaak gehoord hoor dat dat heel normaal is en als de vk het zegt dan komt het vast goed!! Knuff

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Princess, klote hoor meissie. maar geloof de vk maar en als het geen bloed is,. ist goed he!! KNUFF

Alaye, suc6!!

7. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    He Princess ik heb het ook al een paar keer gehad. net als af en toe steken en zo, maar hoort er gewoon bij. Mijn moeder was zelfs negen maanden lang zo goed als gewoon ongesteld elke maand een soort van bloeding. kan allemaal. Druk maken is slechter meid!

Ik heb nog niets gezien....moet het maar met een broek doen die strakker wordt om zo erbij bepaald te worden dat ik inderdaad zwanger ben naast me onwijs klote voelen af en toe en gruwelijke dromen hebben...

Poemi, ja gruwelijk meneer vind het zonde van zijn tijd wordt er strontsacho van en vind alles te lang duren ja wat heb ik dan eigenlijk gedaan zei hij gisteren nog terwijl ze een hele zolder hebben gestript en alles afgevoerd hebben...
    Ach ja meestal klus ik (ik kan het ook beter) maar wil nu niet met isolatiemateriaal bezig zijn en zo.
    Verder is het wel een schat hoor!

Zaterdag hier intocht bij de kade helemaal leuk! Hopelijk wel beetje beter weer! Jongens hebben er zin in! Nog 4 uur werken en een hefitg slechtnieuwsoudergesprek......en dan weekend!

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ha meiden wij zijn een weekend weg, dus kom maandag pas weer ff gluren, niet te veel kletsen he!

Fijn weekend allemaal

9. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Joyce heel veel plezier geniet ervan!!! Knuf

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Joyce have fun!!

11. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb weekend :D ooo wat fijn

ik had echt moeite met het laatste uur bah vet last van het zuur steeds :(

12. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Nou meiden, de echo was superrrrr!!!! We hebben het hartje zien kloppen, zo bijzonder en zo mooi!

Nu mogen we 12 december weer om een echo, kan bijna niet wachten haha :D

13. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Aaaah meiden,bedankt voor jullie berichtjes!
    Lefbekkie, jou verhaaltje stelt me weer een beetje gerust meis,thanks! :D
    Net bij het plassen helemaal niks te zien,dus hoop dat het zo blijft...

Joyce,veel plezier meid...

Inkie,hoe gaat het nu met je? Lukt het drinken?

Angel, hoe gaat het met jou meid? Wel proberen te blijven drinken hoor meis, lukt het ook niet als je een klein smaakje toevoegd aan water? Wil je me op volgende week vrijdag even erbij zetten voor 2e echo als je tijd hebt? Ik heb gelezen dat je het samen met iemand doet, maar weet even niet meer wie... I'm sorry!

Alaye, fijn dat je een mooie echo hebt gehad, heb je een foto? :D

Ik ga trouwens morgen even alles lezen bij ons clubje hoor.
    Fijne avond meiden!

14. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    vannacht droomde in toch zo raar haha... ik was op het werk en opeens zat ik stokbrood met filet American te eten?? en toen dacht ik shit ben zwanger mag ik niet oohhh jee en nu haha. helemaal in de stress en toen werd ik wakker!

heb zn honger!! maar mn man staat in de file en hij haalt altijd eten op vrijdag! lekker friet curry met uitjes en frikandel hmmm zoo zin in!
    vanmorgen had ik soms neiging tot kokhalzen maar gelukkig nog niet veel last ergens van!!

en er is alweer een weer voorbij!!nog meer 1 week en 2 dagen en dan een echo niet bij de vk maar hoop zooooo da ter een hartje klopt!!!!maar die bezorgdheid zal wel bij iedereen zijn?

15. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Weer een goede echo wat fijn ~!

Ik mag dinsdag naar de Gyn. Voor intake.

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Princess Bij de eerste heb ik de eerste 12 weken vrij regelmatig wat bloedverlies gehad. Ik dacht eerst dat ik ongesteld was geworden maar bij de echo bleek achteraf dat ik toen al zwanger was. Daarna ook nog regelmatig wat bloedverlies gehad maar alles is goed gegaan. Is wel even schrikken, maar je hebt vorige week het hartje in ieder geval al gezien, dus dat zit wel goed.

@Inkie Gezellig!!!!

@Joyce Fijn weekend! Geniet ervan.

@Alaye Mooi dat alles goed was bij de echo! En het is zo 12 december.

@Hettie Klinkt lekker, jullie eten. Ik had ook al zo'n zin in patatjes, maar ik moest het helaas met kool doen :( En ik vind de echo volgende week ook wel erg spannend, of idd het hartje klopt en alles wel goed is. Denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben.

Zo, hier ook weer weekend. Ben er ook echt weer aan toe. Werd vanmorgen wakker van de wekker en ik had echt zoiets: Moet ik werken??? Morgenochtend sinterklaas op de crèche. Zien we ook eens alle ouders die bij de kindjes horen, wel leuk.

17. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Alaye Super dat je een goeie echo had :D

@Princess ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies tijdens een goed zwangerschap.
    maar je hoort het idd wel vaker dat je tijdens een goed zwangerschap wat bloed kan verliezen.

Had vanavond om kwart over 6 een afspraak met de vk.
    na ruim 3 kwartier wachten was ik eindelijk aan de beurt, was echt niet blij dan heb ik ook wel duidelijk laten merken.
    bah was helemaal klaar met haar ( is een nieuwe binnen de praktijk ) ben ook weer terug gezet in datum naar 23 juni.
    terwijl ik al 100x gezegt heb dat ik een ciclus van 27 dagen had dus dat je uiterlijk op de 22e uitkomt. dus ik heb nu al 4 verschillende datums gehoord. de datum van de echo houd ze niet aan omdat het minder dan 7 dagen scheelt met de datum die ze heeft berekend
    Verder wou ze volgens mij als goedmakertje het hartje gaan zoeken, maar ik zei meteen al van en dat zal ook echt nut hebben aangezien ik 9 weken ben en je het pas kan horen met 12 weken bah was helemaal klaar met haar. gaat nog wat worden hahahhaha grrrrr

18. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Hoi Meiden,

Zie hierbij het resultaat van onze echo :D Ben nu al helemaal verliefd op ons kleintje :)

Liefs,
    Angela

19. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een super echo alaya:)
    echt mooi en duidelijk.

kwam even snel gluren.
    man lief heeft storingsdienst!!! gisteren pas elf uur thuis en vanochtend alweer om 9 uur weg nu nog niet thuis....
    bah hoop dat ie strax wel thuis komt want me ouders en mijn oma komen en we gaan t ze vandaag vertellen.
    verder gaat allles hier super..
    heb me zw broeken al weer aan... voelt nog wel beetje vreemd ze zijn nog wat wijd rond de buik haha maar zit stuk beter als de rest.
    nou iedereen een heel fijn weekend
    liefs tamaramam

20. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    8 weken!!!!!
    Whaaaaa time flies!