Angel ik scheld serieus bijna nooit... maar nu de laatste week..... en vriendlief heeft behoorlijk wat te stellen met me
Angel: Super mooie test meid, gefeliciteerd! Djonna: Ik was de dagen voor mijn NOD ook echt niet te genieten, ik werd echt overal boos om. Begon zelfs te snauwen tegen onze zoon (achteraf natuurlijk enorme spijt). Voel me vandaag gelukkig stukker fitter en actiever dan gisteren! We waren zondagavond nog naar Hilversum geweest, naar Sunday Sessions met Glennis Grace. Was erg leuk, maar het was ruim 1,5 uur rijden en we waren dus al met al pas om 02.30 weer thuis. Zoon was om 07.00 weer wakker, dus ik had niet veel slaap gehad En toen dus ook nog positief getest (totaal onverwacht) en toen was ik de hele dag in de war
Ik heb al een zoontje. Verder zal ik moeten bevallen in het ziekenhuis, dit in verband met de keizersnee bij onze kleine, verder zal ook mijn begeleiding in het ziekenhuis zijn bij de gyn dit doordat ik bij de eerste zwangerschapsdiabetes heb gehad ben bij hem ook ingeleid met 36 weken !
goedemorgen trouwens, hebben jullie het ook zo koud. Ik heb enorm goed geslapen, hier ook een humeur om te schieten, man zei gisteren al hopelijk niet zo erg als bij de eerste toen hebben we ruzie gehad om een frikadel speciaal.
Hahaha Wij hadden gisteren ruzie omdat hij de sokken binnenstebuiten in elkaar vouwt (snappen jullie het?) en ik vond dat onacceptabel omdat ik ze dan eerst dus om moet draaien voordat ik ze aan kan trekken.. Volkomen terecht toch?
hahaha wat een leuke verhalen hier om te lezen.. Ben stiekem wel jaloers hoor, maar doe me best om jullie zo snel mogelijk te mogen vergezellen. Ik hier nog niet zwanger maar wel aan de hormonen al een tijdje... Dus ook mijn liefje krijgt zo nu en dan een "broadwaymusical" (zo noemt hij het) als ik even me kuren heb haha. Succes meiden en wie weet tot snel!
goede morgen dames! ik wil me graag hier ook aan melden!! in mijn album de test.. hij knalt zo wat.. en dat voor 3 dagen voor nod!! als alles goed is ben ik uitgeteld op 5 Juli! 2de kindje... zh omdat bij de eerste een geplande ks is geweest!! probeer jullie bij te houden.. maar kan niks beloven...
Wow weer drie zwangerren erbij super hoor!! Het gescheld haha, herken het wel al moet ik zeggen dat ik eerder in mijn schulp kruip oop het moment... Djonna, ben bang dat mijn collega,s het ook gelijk door hebben rookte op mijnwerk ook nog wel eens,maar nu niet meer natuurlijk..goed van je hoor volhouden! Heb nog wel een stomme actie...smste mijnn zusje je wordt weer tante....alleen heb twee mensen met dezelfde naam in mijn tel waarvan 1 dus een collega van me is...lekker dom je raad het al, die heb ik gesmst... Zo had gisteren min skinny jeans aan..nu die heb ik halverwege de dag uitgetrokken..pff at zit echt al niet meer lekker. Vandaag mijn doos zwangerschapskleding van zolder halen en wassen...zal niet lang meer duren, vorige keer kon ik met 6 wekenn ook mijn kleren al niet meer aan... Goed ff wat doen maar weer...
goedemorgen dames, Ik zie weer een paar nieuwen, gezellig! Gefelicteerd en welkom! Angel, jou testje van gisteren..zo ziet mijne er vandaag uit Heerlijk gevoel toch he..zo mooie dikke streep.. Nog een week wachten op de 1e echo! Weet dat ze dan nog geen hartje kunnen zien..maar als er al wat te zien is op de juiste plaats ben ik al blij Kwaaltjes, hier nog steeds erg misselijk..humeurig valt gelukkig mee. Wel wat sneller geirriteerd en m'n borsten zijn behoorlijk gevoelig.. Kleding..vorige x had ik ook met 7 weken ofzo al zwangerschapskleding aan en m'n buikje begint al flink te bollen door m'n darmen..dus ik draag nu eerst lekker veel leggings en jurkjes lefbekkie, haha wat een actie..zou zo wat voor mij zijn! Wij hebben het nog niemand verteld.. gaan met sinterklaas wat leuks bedenken..maar eerst maar een goede echo met een kloppend hartje..dan zien we wel weer verder.
Dus ik ben niet de enige die last heeft van een opgezette buik. Ik dacht al man wat is dit nou, heb al 2 weken last van mijn buik maar nu wel erg opgezet. enne yummy, hier krijgt man al een snauw als hij het alleen maar durft zich met de was te bemoeien hoor. maar je sokken moet je zo aan kunnen doen inderdaad.
Nee je bent niet de enigste hoor..kijk maar eens bij het topic Juni buikjes op pagina 21..daar staat mijn buikje..
Ik ben ook wel benieuwd of mijn buik snel gaat groeien! Ze zeggen vaak dat het bij een tweede sneller gaat toch? Nu ben ik redelijk slank, dus ik ben bang dat het wel snel zichtbaar zal zijn (goede reden om weer te gaan shoppen: slobber vesten en truien kopen haha)
Hier al dagen niet naar de wc geweest ik kan gewoon niet Mijn darmen en buik doen pijn en ook bij mij is mijn buik gigantisch opgezet!!! Zucht heb van de week een hele mooie dure leren jas gekocht, je raad het al die gaat heel snel weer de kast in en moet een nieuwe hebben die ik 9 maanden blijf passen hahahaaha. Bij mij weten mijn vriendinnen het wel en mijn collega's maar mijn familie blijft speciaal zeg maar daar wil ik wat leuks voor doen... al is mijn mama morgen jarig en zit te bedenken om 1 van die testjes mooi in te pakken met daarbij een lief briefje ofzo... Jullie een idee?? maarja als het weer fout gaat????
Hier ook enorme last van gehad en nog steeds wat meer maar ik drink tegenwoordig 2 glazen flink lauw/warm water als ik opsta en binnen het half uur kan ik dan wel !
Kunnen jullie je ook zo moeilijk concentreren? Ik heb voor vandaag nog 3 lastige dossiers liggen die ik moet behandelen en ik kan me gewoon niet concentreren. Het zijn echt zaken waar ik me enorm in moet verdiepen, wetten moet doorlezen/interpreteren en mijn advies moet geven. En dat lukt gewoon echt niet! Na een halve minuut denk ik: Ik ben gewoon zwanger!
Hier al weken de stofzuiger stuk, dus bellen met de firma van die stofzuiger hoeft er alleen maar een nieuw filter in!!!!! Dus heb maar meteen dat besteld en hopelijk is het snel binnen want ik wil gewoon mijn huis weer kunnen stofzuigen!!! Zo moest ik even kwijt... ben van plan een 2e stofzuiger aan te schaffen want ik zie mijzelf met een paar maanden niet meer een stofzuiger naar boven tillen en daar de boel schoonmaken... ben bang dat dat niet gaat werken... Verder net mijn mama verteld dat ik weer zwanger ben!!! Mama helemaal blij!!!! Zei haar al mama ik wil gewoon met je praten erover over mijn angst voor weer een mk en dat ik me zo beroerd voel... mijn kerel snapt me wel maar die begrijpt me niet.... Dus net een uur lang al mijn gal lopen spuwen over waar ik me aan erger en mama heeft heerlijk naar me zitten luisteren... zo dat lucht op!!!! Begrijp me niet verkeerd heb de liefste kerel van de wereld maar het is en blijft wel een man.... need I say more