angel wat goed dat het eten en drinken beter gaat!! volhouden zo!! pff nog 3 kwartier en dan gaan we weg naar de vk! heb een halve dag vrij voor een 'ziekenhuis afspraak' maar ja tis voor het goede doel! ben ook heel zenuwachtig! omdat ik nie veel klachten heb en bijna ieder ander wel.. duimen jullie voor mij?
@Daggie, hij is 2,5 jaar. @Inkie, sinterklaas is zoooo leuk! Voor mijn meisje is het de laatste keer. Die is al 7 jaar... @Hettie, suc6! En het gaat vast goed meis!! Vandaag heb ik op tot nu toe: 3 bruine boterhammen met slaatje en gekookt ei 2 witte boterhammen met pindakaas 2 glazen sap 1 glas milk and fruit En ik had een pakje chocolaatjes gekocht, zijn al op... ahum hihi
Angel wat goed!! Heb vandaag alleen nog maar een banaan op en een flesje nutridrink.. dat zijn 300 kcal in vloeibare vorm.. heb wel veel gedronken zit nu op een liter.. heb echt helemaal geen trek bah... nou over een kwartiertje ga ik richting ziekenhuis spannend
Gaat wel goed hoor! Vermoeidheid begint langzaam aan wel toe te nemen merk ik. Verder alleen wat last van lichte duizeligheid en hoofdpijn die komt en gaat.
Die duizeligheid had ik ook heel erg de eerste weken is nu wat minder gelukkig... ik ga er vandoor tot later!!
JAAAAAAAAAAAAAAA JOEHOEEEE was bij de vk geweest!! het ging heel goed en omdat ik zo zenuwachtig was.. heeft ze een snelle echo gedaan!! en zag een mooi hartje kloppen!!!! WOWOWOWOW ben zo blij!!! helaas geen foto maar die krijg ik vanavond wel!!!!
baby was 1.4 cm kwam overeen met precies 8.0 weken! dus klopt aardig haha loop steeds met een lach van oor tot oor!! vanaaf krijg ik 2 fotos mee maar ben pas laat thuis is een uur rijden vanaf hier dus zal morgen als ik thuis ben van het werk de foto proberen te scannen!
Zooooo daar ben ik weer! Alles was goed we hebben het hartje nu ook gehoord was wel heel speciaal.. ben 3 dagen terug gezet naar 8 weken en drie dagen en ben nu op 7 juli uitgerekend.. het groeit heel goed jeeeeeej we hebben gelijk bloed geprikt voor screening en voor de combinatietest ik moet 19 dec weer terug bij de gyn voor controle en di 3 jan hebben we de nekplooimeting.. ze hebben ook urine afgenomen voor van alles en 10 buisjes bloed... Ik zal de foto zo in me album zetten vinden jullie me baarmoeder niet raar gevormd dat zwarte me beste vriendin zij dat hij er raar uit zag lang en dun bij haar was het gewoon rond.... of is dat bij iedereen verschillend??? Nou ga ik me weer zorgen maken omdat zij zegt dat het er raar uitziet
@Hettie Wat super zeg, dat je het hartje al gezien hebt! Fijn dat ze toch even snel voor je wilde kijken @Inkie Mooie echo hoor! En qua vorm maakt het denk ik niet zo veel uit, is volgens mij ook je vruchtzak en niet je baarmoeder. Als het niet goed zou zijn zou de gyn daar echt wel wat over hebben gezegd. En kerst... pfff... hier ook nog bezig met sinterklaas. @Angel Goed bezig met eten vandaag zo te lezen! Wat lief van je zoontje trouwens *smelt* @Joyce Ahh.. wat zielig voor je meisje zeg. Vandaag weer een drukke dag gehad op het werk. Ik had gehoopt rond kerst/oud en nieuw 2 daagjes vrij te kunnen nemen maar dat zit er helaas niet in Ik heb voor de 27e ook weer een afspraak staan voor de vk, om 11.00 uur, dus ik zou dan minstens een halve dag vrij moeten hebben, maar zelfs dat was lastig. Ze weten niet dat ik dan naar de vk moet, heb alleen gezegd dat ik een afspraak heb staan maar er werd wel gevraagd of ik die afspraak niet eerder of naar het einde van de dag kon verplaatsen. Wat dan wel weer leuk is dat manlief op de crèche te horen kreeg dat onze kleine man het dreumes zijn een beetje overslaat en al richting de peuter gaat qua niveau Dat maakt de dag wel weer een beetje goed.
Angel ik heb je gepingt en gesmst en de foto gestuurd maar hoor niks van je... is alles wel goed daar???