Angel maakt niet uit dat eten nu niet zo goed lukt gewoon blijven drinken dan komt het helemaal goed net eindelijk een keer normale ontlasting... whahaha waar een mens blij mee kan zijn.. werd gek van die diarree en verstopping... we krijgen vanavond eters en ik moet nog stofzuigen dwijlen enz dat gaat nooit lukken lol als ik alleen douche val ik vaak al flauw en moet ik echt een uur op bed bijkomen.. voel me net 80 ipv zwanger..
Wow angel lekker buikie hoor!!! @inkie ach dan moeten ze maar snappen dat het er niet altijd piekfijn uit kan zien!! En een buikje komt vanzelf!! Baby kan zich niet altijd verstoppen!! @judiht gezellig dat je af en toe mee kletst hoor! @lefbekkie jij moet wel lang wachten zeg!!Erg vervelend! Ik heb al wel een echo gehad maarja dat was met 6 weken en 3 dagen. dus ik ken je gevoel ook nog steeds. Ben erg bang dat het dalijk ook alsnog weg is. Hier vanmorgen voor het echt weer eens uit geslapen!! Tot half 11!! Heerlijk! dochter was vanmorgen opgehaald door opa en oma dus terug naar bed! Vanmiddag even werken en dan vanavond naar zorro! Verder heb ik nu opdit moment ook nergens last van, aaaaggggrrr wat kan je toch onzeker zijn!!! Bleh
Lijkt inderdaad wel zo ja...uhm bejaardensoos van maken dan haha... Meiden dank voor de berichtjes doet me goed... Ik duik mijn bed maar weer in. Morgen weermwerken ik kan echt niet tegen thuis zitten...
Joyce dank je wel meis!! En wat heerlijk zo lang uitslapen... wou dat ik een dagje.met je kon ruilen even geen klachten lijkt me zoooo heerlijk dan vreet ik me gelijk helemaal vol
Joyce, Goddamn, uitslapen wat is dat? Da wil ik ook wel Leuk naar Zorro! Have fun! Lefbekkie, lekker slapen meid! Rust maar goed!
hahaha mag eigenlijk zowiezo niet klagen want als ik niet hoef te werken slaapt mijn dochter altijd tot half 9!! Heerlijk dus! @inkie voor een dagje of 2 wil ik wel ruilen hoor, voel ik me ff K*T kan jij even een dagje bijtanken!!! Wanneer komt je uit??
hallo allemaal ik zie dat ik nog op de lijst sta, dus dat scheelt alweer. Dat van die buddy's dat zegt me nog even niks. Ik zit hele dagen thuis en verveel me vandaar dat ik op meerdere forums mee lees. Wat kwam daar voor leuke ech voorbij, lijkt me echt geweldig omdat de eerste keer te zien, maar jammer genoeg moet ik nog 2 weken wachten, zit wel te twijfelen om naar een echo bureau te gaan, maar net als de andere toch bang dat er iets mis is. Hier de laatste dagen erg opgeblazen en misselijk, tot nu toe wel nog alles binnengehouden . Ook veel last van de darmen dan verstopt dan diarree. Mijn (.)(.) zijn vooral sávonds en s'nachts erg opgezet en gevoelig. En mijn familie komt langzaamaan met babyspullen aanzetten die nog op de zolder stonden. Erg lief allemaal, maar kan maar aan 1 ding denken en dat is de echo.
Tamendon, heel logisch dat je alleen maar aan de echo kan denken hoor! Jij krijgt hem ook al laat he?
Wel balen hoor. Waarom kunnen niet alles VK's hetzelfde doen. Tis niet eerlijk dat de een al zo vroeg een echo krijgt, terwijl de ander zo lang moet wachten..
Hallo ik heb net een echbureau gebeld en morgen middag om 15:45 kan ik komen voor een vroege echo yes yes yes. Dat word niet slapen vannacht, vind het zo spannend
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 21 juni - Clauzoe 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 juni - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 01 juli - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 04 juli - Inkie81 (1e kindje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 08 juli - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 01 dec - tamendon 1e echo 15:45 (pretechoburo) 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 06 dec - Djonna VK 06 dec - Angel78 VK 18:15 3e echo 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 09 dec - Angel78 GYN 15:35 12 dec - tamaramama afspraak gyn + echo 12 dec - Alaye 2e echo 12 dec - Poemi termijnecho 15:00 13 dec - Daiquiri intake VK 13 dec - Clauzoe VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Daggie1984 termijnecho 15 dec - hettie 1e echo 8:50 16 dec - joyce86 9:45 termijnecho 19 dec - ukkie89 2e echo 21 dec - Daiquiri 1e echo 27 dec - Poemi controle vk 05 jan - Joyce86 controle vk 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! BUDDYLIJST Angel78 - Inkie81 *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
bedankt voor het in de lijst zetten. Het kost me 30 maar het scheelt me zoveel onzekerheid. Ben zo happy vandaag, camera opladen en hopen dat we morgen een mooie echo krijgen.
tamendon geweldig leuk...hopelijk zie je een goed hartje kloppen!Ja ik ben weer even mijn bed uit, erg he lig er echt de hele dag al in... kom er nu uit buik gaat weer goed geen diarree meer maar nu koppijn!!! En ik neem echt niets als ik zwanger ben dus ga maar aan de glazen water....