Joyce morgen!! Whahahaha grmblgrmlgmbl... net een half uur bezig geweest me mail box te legen het schijnt dat je elk berichtje op FACEBOOK ook in je mail krijgt whahahaha
Angel voor jou heb ik dan volgende week wel een plekje om te ruilen!! Tamedon joehoe morgen en echo!! Super! Inkie morgen is goed, jij bent morgen helemaal zonder klachten!!! En ikmoet toch naar school dus maakt ni uit!!!
Net bij mijn ouders geweest, om te vertellen dat we morgen zelf een echo laten maken, word mijn vader boos!!!!! We hebben het niet breed en daarom vind hij het weggegooid geld en kinderachtig dat ik niet nog 2 weken kan wachten pffffffff dat was ff niet leuk om te horen........... Hij heeft ook wel een klein beetje gelijk, kost 30 euro en het kan altijd nog mis gaan.
tamendon ik ben ook bij een echo buro geweest daar is mijn echo van! vond de vk ook te lang duren! heb er geen spijt van!! en het hartje ws heel mooi en goed te horen luid en duidelijk!!
Mannen snappen dat gewoon niet haha En mijn moeder zei al ik ken jou jij bent nou eenmaal heeeeel ongeduldig..........
haha ik kon ook echt niet wachten hoor!! gelukkig snapt mijn man het wel. hij zei al als we de 10 wk echo gehad hebben maken we tussen de 10 wk echo en 20 wk echo nog een echo want dat duurt wel lang haha
meiden ik zoek mn mandje op ben zo moe pff val bijna in slaap!! truste allemaal meiden die een echo krijgen veel suc6 morgen!
Meiden, vandaag te horen gekregen dat het kindje niet meer leeft. 2e miskraam en ga nu ook de MMM in... zijn er kapot van, willen jullie mij van de lijst halen, dank je wel.
Goedenmorgen! @Inkie, jee hoe komt dat nou dat je dat hebt van facebook in je mail? *evil laugh* @Djonna, lieverd heel veel sterkte! Het is niet eerlijk! het was je zooo gegunt meis! Dikke knuffel!Ik zal je van de lijst halen. En bij de vlindertjes plaatsen @Joyce, oh ja graag! Volgende week komt goed uit! @tamendon, snap je vader wel hoor, maar het is JOUW keus. Ja toch.
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 21 juni - Clauzoe 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 juni - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 04 juli - Inkie81 (1e kindje) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 08 juli - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 11 juli - Daiquiri (3e kindje, heeft al 2 meisjes) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - spinnekop (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) AFSPRAKENLIJST 01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 06 dec - Angel78 VK 18:15 3e echo 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo 09 dec - Angel78 GYN 15:35 12 dec - tamaramama afspraak gyn + echo 12 dec - Alaye 2e echo 12 dec - Poemi termijnecho 15:00 13 dec - Daiquiri intake VK 13 dec - Clauzoe VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Daggie1984 termijnecho 15 dec - hettie 1e echo 8:50 16 dec - joyce86 9:45 termijnecho 19 dec - ukkie89 2e echo 21 dec - Daiquiri 1e echo 27 dec - Poemi controle vk 05 jan - Joyce86 controle vk 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! BUDDYLIJST Angel78 - Inkie81 *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
nu niet zo klagen he want je hebt toch echt er om moeten lachen........en anders angel en ik wel.........xxxxx jullie reserve buddy..... *breekt weer uit*
Angel en esther stelletje draken whahahahah jullie sporen niet... maar idd geb er erg om moeten lachen lieffies Ik heb vandaag hele scherpe pijn net onder me navel.. durf me soms niet eens te bewegen..... hoop maar dat het erbij hoort..