Kom weer ff spieken (kan me ff niet concentreren op werk) Heb zo'n last van duizeligheid Morgenochtend toch ff langs de huisarts
duizeligheid...kan bloedarmoede zijn, maar kan ook een kwaaltje zijn, heb ik ook last van vanaf dat ik zwanger ben, maar zekere voort onzekere he meis!
01 dec - miss28 intake en 1e echo vk 01 dec - spinnekop 1e echo 13:00 01 dec - Tamendon 1e echo Suc6 meiden!!!!
gadverdamme, ik ben dus echt kei misselijk he Koppijn er ook nog eens bij... Shitshitshitterdeshit!!!!!
begon bij mij ook pas tussen 5 en 6 weken maar echt kl*te hoor Morgen 10 weken (jihaaaaa!!!) en dan hoop ik nog 3 weken misselijk en bij de andere kids wast toen over...duim duim
Heyyy yasmin duizeligheid had ik ook heel erg de eerste weken.. is heel irritant.. Helemaal als je op je werk zit lijkt me... Angel die kut misselijkheid ook.. ik voel me vandaag raar niet echt misselijk en me boobies doen ineens ook geen pijn meer pfffff
hey meiden, kwam weer s even spieken. @djonna heel veel sterkte meis. @tamendon kan me heel goed voorstellen dat je zelf heel graag die echo wil is beter als in onzekerheid zitten, bij mijn eerste moest ik wachten tot 12 weken nou dat was ook echt lang, heb nu al 3 echo's gehad. @angel wat lekker dat je steeds meer gaat eten, wel jammer van jemisselijkheid. hier echt mega beroerd... ik op bed kids spelen op 1 van hun kamers zo mezelf maar even opladen en dan broodjes eten en dan hopen dat de kids gaan slapen (mama dan ook)haha vanmiddag auto ter reparatie brengen en dan is die eindelijk goed gekeurd. em ik zou wel buddy willen zijn met clauzoe aangezien we in t zelfde dorp wonene en al tel contact hebben
WOWIE 10 weken zwanger...leuk eindelijk die kleine getallen uit haha... Moet nog een week wachten maar wil het zo graag van de daken schreeuwen...ok al twijfel ik nog elk moment dat het goed gaat en zo... Pff DJONNA meid gruwelijk dikke knuffel voor je en ik denk op mijn manier aan je... jullie wens gaat vast gauw echt in vervulling! Sterkte!
inkie komt allemaal vanzelf wel goed waarschijnlijk zijn je boobs in t begin gewoon hard ontwikkeld en nu wat langzamer gevolg is dan dAt zre minder zeer doen.
nou ja zeg...........dat zegt dat gewoon zo even.............. geen zorgen maken meis, ik had in mijn zwangerschap ook de ene dag overal pijn en steken en de andere dag helemaal niks meer..........en je hebt de foto's gezien dat het echt wel goed is gekomen!!