Omdat ons aftel topic bijna vol is... Hierbij ons 'mama-topic'. Zodat wij al onze belevenissen en ervaringen met elkaar kunnen blijven delen.❤
Hierbij ons meest recente lijstje! ♥ Zwanger ♥ Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Juf1985 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Oktober 2014 - Verrassing! 2 Verrassingen ♥ Bevallen ♥ Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6) Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5) Nijntje11 (35 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4) AngelaV (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.1) Lea (30 jaar) derde kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 04 Oktober 2014 (38.6) Boogschutter88 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.0) Sylph (33 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 05 Oktober 2014 (39.6) Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.3) Lizzie086 (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.0) Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 10 Oktober 2014 (39.2) Exciting (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 10 Oktober 2014 (37.2) Marrie28 (35 jaar) derde kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 12 Oktober 2014 (39.6) Sitalita (27 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 12 Oktober 2014 (41.0) Jes89 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Y. ♥ op 12 Oktober 2014 (40.3) Saar82 (31 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 13 Oktober 2014 (41.0) Rxy88 (26 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 15 Oktober 2014 (38.0) Esje13 (27 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 16 Oktober 2014 (39.5) Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 16 Oktober 2014 (41.3) Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 17 Oktober 2014 (40.2) AnnaCF (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 19 Oktober 2014 (41.2) Mees90 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 21 Oktober 2014 (41.1) Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 22 Oktober 2014 (39.2) Emma86 (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 22 Oktober 2014 (40.4) Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 23 Oktober 2014 (40.4) Loenaa (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 24 Oktober 2014 (39.5) Fenske (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 24 Oktober 2014 (39.5) Roosviceetje (26 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 24 Oktober 2014 (39.1) Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 25 Oktober 2014 (41.0) Mamske (28 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 26 Oktober 2014 (40.3) Yupgup (26 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 27 Oktober 2014 (40.1) Wenda (21 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 Oktober 2014 (40.6) Melkos (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 01 November 2014 (41.0) Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan
Super leuk boomm!! nooit geweten dat ie bij 5000 dicht gaat! Mooie oplossing dit! En tis ook geen afteltopic meer! Noujaa bijna niet meer! Hoe gaat het juf? Waarschijnlijk heb je jullie kindje al in je armen! Hoop dat alles goed is gegaan! ik ben blij met mijn lichaam! Mijn eigen broeken pasten na bevalling alweer! En nog 1-2 kg Dan zit ik op mijn oude gewicht! Ik heb helemaal geen straie! ik ga in het nieuwe jaar weer sporten! Heerlijk! ik gebruikte de bibi speen i love mama! Werd er tegen mij gezegd dat die uit de schapppen zijn gehaald omdat ze onveilig zijn wegen verstikkings gevaar! Pff.. Nu een andere speen van de Hema maar daar zuigt ie lang zo goed niet op! Die komt tegen zijn neus! Welke hebben jullie? heerlijk die regen op het dak raam! voor de fv mama's! Welke fv geven jullie? Ik geef hero baby! Ben wel benieuwd naar wat jullie gebruiken! zat gister even het begin van het topic te lezen! Maar dan zijn er veel dames die niks meer van zich laten horen! Was ook erg benieuwd hoe het met wintersun ging! slaap lekker!!
Kunnen wij hier mooi verder kletsen dan gooi ik die speen ook maar weg ligt in de kast zat bij een baby pakket. @speen hier heeft y avent. Heb ze ook van difrax maar heb het idee dat ze avent fijner vindt. @fv y krijgt ook hero baby
oke! Ik denk dat wij wel weer voor de bibi gaan! Alleen dan 1 die veilig is. Indd deze bibi speen zat in een box! Moet je toch niet aan denken dat die speen los laat en in de keel komt !!! Hier weer een 2e flesje.. Eerste om 01.30 en nu weer. Zou het wel erg lekker vinden dat ie strax wat langer door gaat slapen hoor! Hihi om 10.00 uur weer visite. Blegh helemaal geen zin in! Die 2 kids zijn stront vervelend! En daar kan ik niet tegen.. En hun moeder zegt er niets van! Bah! Hoop dat ze gauw weer weg gaan! Vanmiddag om 17.40 naar het cb! Ook zon *** tijd! Nouja tis niet anders! Even een dagje waar ik helemaal geen zin in heb! Wil gewoon lekker thuis blijven met M! Nou klaag modus uit, hopelijk zo nog even slapen!
Zo ik heb net op advies van cb, na de ochtend voeding gekolft! Kwam aardig nog wat uit. Dus begin van een voorraad is een feit😊👍
Standaard Re: Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014 Ik zit nu ff gauw op de mobiel, hier alles goed. We genieten er zo van! Boommm mag ik ook op de lijst dat ik bevallen ben. bevallen op 31 okt van J. Andere bevallen dames gefeliciteerd!
Hier de difrax speen van -2 tot 2 mnd, is wel een succes. Flesvoeding de nutrilon h.a. zo naar het cb, jammer dat het gaat regenen, is toch een half uur lopen gelijk maar even de problemen met krampjes en slijm bespreken.
Gaat alleen om de nieuwe bibi spenen die niet veilig zijn! Hier wilde hij de difrax -2/+2 speen niet en de bibi spenen ook niet, difrax 0-6 maanden wil hij wel! Gelukkig is de galsteenaanval niet teruggekeerd..pff wat deed dat pijn zeg!
Goedemorgen allemaal! Wat ver elend Ellen, galstenen...hopelijk blijft de pijn weg... Hier een rotnacht gehad. Maar nu heerlijk relaxed. De oudsten naar school en ik met een kop thee op debank en h. Bij me....heerlijk! Ontbijtboel staat nog wel op tafel. Zie ik....oeps! Haha
waar staat dit topic onder als ik naar forum ga? Kan het niet vinden! zwangels nog gefeliciteerd! Geniet ervan! ellen, pff ja geloof je direct! Hopelijk blijven ze weg!! lea, heerlijk Geniet ervan!
Onzekeremama. Ik ben nog niet helemaal tevreden met m'n lichaam. Maar vanaf volgende week ga ik weer sporten en ik denk dat het dan wel snel gaat. Maar je bent pas net bevallen he, je moet je lichaam ook de tijd geven om te herstellen Juf. Denk ook dat je inmiddels met je kindje in je armen ligt.. Hopelijk is alles goed gegaan. Speentjes. Er is volgens mij een bepaald soort (excellente ofzo) van bibi teruggeroepen. Wij gebruiken ook de Bibispeentjes. Die van avent vind ze ook wel oke. Flesvoeding. Wij geven nutrilon. Rxy. Wat fijn dat kolven zo goed ging! Gebruik je een elektrische? Zwangels. Gefeliciteerd. Lekker genieten van je mannetje nu. Moon. Als je je gegevens doorgeeft zet ik je weer op het lijstje. Hier een onrustige nacht gehad. M was alleen maar wakker en aan het huilen. Ben op een gegeven moment maar beneden gaan zitten met haar en een film gekeken. Ben gesloopt. Nu ligt ze lief te slapen..
Goedenmorgen, goed idee om hier verder te kletsen! Opzich ben ik al 16kilo kwijt hoor van de 26.. *bloos* maar wil nu wel graag weer wsporten. En ik mis mijn werk ook enorm... beweeg ook veel daar dus dat is ook al een soort sporten. Ik geef d nutrilon standaard. Maar moet donderdag naar cb en dan wil ik eigenlijk overstappen op eten voor hongerige baby's. Heb het idee dat hij veel honger heeft terwijl hij genoeg krijgt. Qua speen hebben wij difrax. Vind ik heel prettig. Hij pakt hem goed. Valt er wel regelmatig uit natuurlijk... maarja das nog wel logisch hij is zo klein.
Boommm, oke.. dus in principe wordt ze zelf wakker om de 3 uur. M wordt hier dus ook gerust soms pas na 4,5 uur wakker.. Gisteren hebben we geprobeerd om haar om de 3 uur ongeveer te voeden, eens kijken of dat beter ging. Op zich ging het wel, maar als ze geen zin heeft om wakker te worden, drinkt ze overdag slapend haar fles op. Afgelopen nacht is ze wel maar 1 keer geweest. Dus of dit ermee te maken heeft... De nachten ervoor dat we overdag haar ritme (bijna) helemaal pakten kwam ze s nachts 2 x. Vandaag dus nog maar een keer proberen of het werkt met 7 voedingen om de 3 uur (waarvan 1 nachtvoeding dus). Fv, hier ook de Hero Baby hoor. Nutrilon kon mn zoontje minder goed tegen. De Hero schijnt ook iets zachter te zijn, en wat goedkoper. Hoeveel drinken jullie kleintjes? Hier gaat er met 6 voedingen bijna 150/5 in en met 7 dus wisselend. Soms drinkt ze 120, soms 150. Ze doet het verder echt super. Het boeren gaat wat lastig soms waardoor we een uur later alsnog de kleertjes onder de spuug hebben, maar erg weinig krampjes nog. Gelukkig! Met ons zoontje hebben we uren rondgelopen.. dus dit is wel erg lekker.
Boommja ik heb een elektrische kolf van tommee tippee. Net bij cb geweest en hij woog 3260gr Vrijdag 29-10 woog hij 2960 dus gaat de goeie kant op👍
Onzekeremama. Goed hoor. Al 16 kilo! Wandel je al veel? Ik wandel elke dag sowieso 2 uur. Sitalita. Lastig he? Kreeg jullie zoon ook fv? Ben benieuwd hoe het vandaag bij jullie gaat! Hopelijk weer zo'n goede nacht. Hier krijgt M trouwens nog 90/3cc. Enne wa heerlijk dat ze nauwelijks krampjes heeft!! Tevreden meisje dus Rxy. Wat is L goed gegroeid! M logt te slapen in de box en heb N even voor de tv geparkeerd dus ik ga even snel douchen
uuh en waar vind ik het subforum de mama's? ik denk dat ik nu ontzettend blond ben hoor, maar ik kan het echt niet vinden! Nouja, dan ga ik gewoon naar mijn profiel en dan mijn laatste berichten! Hier vanmorgen visite gehad van schoonzus en 2 kids. Pfff wat was ik blij dat ze weer weg ging! Die kinderen zijn zo vervelend en kunnen dus totaal niet spelen! Overal aan zitten, de koekje kruimels lagen overal, met de schoenen op de bank staan, steeds naar de hal en weer terug lopen, aan het behang zitten peuteren.. Blegh! Sorry kan daar absoluut niet tegen! En moeder zegt er niks van! Op laatst heb ik maar gezegd: niet aan het behang, niet met de schoenen op de bank! En dan zijn die kids direct boos en verlegen! Tsja, hoe komt dat? Omdat thuis alles mag! Nou als ze hier komen moeten ze zich gedragen! Bah bah bah! Maar goed, dat hebben we weer gehad! Hoop dat ze voorlopig niet weer komen! Ik ga lekker het huis schoonmaken! M ligt lekker in de box te slapen! Vanmiddag 17.40 naar het CB. Rot tijd! Zitten we weer met het eten, weet even niet hoe ik dat op moet lossen met aardappelen! ML moet maar thuis blijven en de aardappelen opzetten zodat we direct kunnen eten als ik weer thuis kom! Hou er niet zo van als het zo laat wordt met eten, ben je de hele avond weer laat! Ben zo benieuwd hoeveel hij nu weegt Oh en heb een hele mooie foto toegevoegd aan het namen topic! Nog even 1 van de fotoshoot als voorproefje! Donderdag waarschijnlijk de rest
Als je zegmaar op de pagina bent met alle subforums. Moet je heel ver naar beneden scrollen. Dan komt er het forum: na de geboorte. Dan staat er een rijtje met kraamtijd, prematuur, baby&dreumes, peuter&kind etc. En in dat rijtje staat ook 'De mama's'.