Eind juni + juli + begin augustus 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door 4dogs82, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hey meiden!

Mijn schoonzus is in mei bevallen en heeft met haar meiden op het forum een ontmoeting gehad en van de kids een foto gemaakt met elkaar op de bank. Het is zo'n leuke foto geworden dat ik me afvraag wie het hier ook leuk lijkt om een keer elkaar te ontmoeten. Via PB telefoonnummers uitwisselen en app groepje maken bijvoorbeeld.

Ben benieuwd!

2. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Gefeliciteerd! Lijkt mij heel leuk!!!

3. Seurebeure

Gister bij osteopaat geweest net sun ivm onrust en krampen, ze huilde ongelofelijk terwijl ze zo tevreden is dus de gok genomen.. Was een man met nest grote handen en ik vond het best spannend maar t was een super lieve vent die helemaal uitlegde hoe of wat! Haar bekken kammetje zat vast en haar 10 e hersen nog wat die te maken heeft met buik was heel gespannen!! Heel grappig ze lag op de bank en je zag haar zichtbaar ontspannen. En ze zocht zijn blik en begon te kletsen!! Was al paar dagen geleden dat ze zich zo gedroeg!! Vandaag zou het erger kunnen worden maar moet zeggen mijn meisje heeft amper gehuild veel gelachen en heerlijk geslapen!!! Dus wat een verschil!!!volgende week nog een keer en ik hoop dat ze weer d'r tevreden zelf gaat worden!! Maar zo lijkt t wel!!!

4. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ik moet zeggen dat ik ook alleen maar goede ervaringen heb met een osteopaat seure. Wij gaan er met D heen omdat ie een voorkeurshouding heeft naar rechts. Het is nog niet helemaal weg maar wel al een stuk verbeterd. Zo'n rustige man. D. wordt ook helemaal relaxed.

5. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik ben er ook geweest, hij kon niks vinden wel vertelde hij dat liv overprikkeld is en alles wil kunnen doordat ik heel lang weeën heb gehad en ze niet ingedaald was en ik erg lang heb geperst alles klopte wat hij zei.
    Maar we hoefde niet terug te komen.

Het gaat nu ook een stuk beter al vind ze slapen nog steedse saai ze wilt niks missen.

Snachts slaapt ze gelukkig wel alleen in slaap vallen duurt erg lang.

6. Seurebeure

Meisje had om 16 uur de fles gemoeten maar slaapt nog ( wat in te halen denk ik ) en slaapt dus nog! Dus gewoon niet meer wakker worden van de krampjes!! Laat r vandaag maar lekker slapen !! Kind moet wel doodmoe zijn van alle hazenslaapjes van afgelopen dagen

7. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Dank je wel!

Leuk! Als je nou je telefoonnummer pb't dan start ik een whatsapp groepje :)

8. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Lijkt mij ook erg leuk! Ik pb ook even mijn nummer.

9. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Mikjez heb je ook pb gestuurd!

10. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Groepje is gestart, voor de meiden die er ook bij willen, stuur me even een PB :)

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Lijkt me heel gezellig maar heb al meerdere groepsapps lopen en word er soms al hor en dol van dus ik pas.

Lijkt me wel leuk om contact te houden met meiden die echt dicht in de buurt wonen. Dan is eventueel afspreken ook wat makkelijker :)
    En handig met leuke tips voor in de buurt enzo.

Omgeving Ede, Rhenen, Elst, Veenendaal, Renswoude enz.

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik houd het liever bij dit forum :)

Misschien als de meeting erg dichtbij is wil ik wel komen, maar ik ga niet heel ver ervoor rijden :)
    Huizen, Almere, Muiden, Zeewolde, Hilversum, die regio ;)

Mn schatje is gister avond en vandaag weer erg onrustig geweest, vannacht wel goed geslapen. Hopelijk wordt ze gauw weer vrolijk :)

Net heerlijk van het mooie weer genoten ;)

13. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ook ik hou het lekker bij dit forum. Heb ook al zoveel groepsapps lopen 😊

14. Seurebeure

Omgeving Arnhem

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Tis hier ook wel gelijk uitgestorven.
    Jammer!

16. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad! Al ben ik er zelf ook niet veel meer haha. Heb het veel te druk, al weken aan het zoeken naar een goed ritme voor mn ventje! Nu hooooop ik echt dat ik het juiste heb gevonden (zelf verzonnen :D ) overdag om de 3 1/2 uur voeden en snachts op verzoek. Overdag na het wakker worden samen gordijnen open, verschonen, voeden, knuffelen/spelen, bij de 1e signalen gordijnen weer dicht en naar bed. Ff laten piepen en als t echt huilen word, troosten en weer weg. Ik hou alles bij in een boekje qua eten, slapen, huilen. Misschien vind ik er een patroon in ofzo. Ik hb een beetje van alles wat ik op internet kon vinden mn eigen dingetje van gemaakt en hoop dat het werkt. Vanmiddag mee begonnen en het ging gelijk goed. Ben zo benieuwd en enthousiast omdat ik er wel vertrouwen in heb dat dit gaat lukken haha :)

17. Seurebeure

Inderdaad stil hier iedereen druk met de baby's :)

Ik vind het wel gezellig verder te kletsen op de groepsapp want is wat makkelijker!!

Gaat t goed met jullie kindjes?? Hier echt super! Sun is zooo blij en zo opgeknapt na de osteopaat echt hele dag lachen top!!! Ook alweer 11 weken dus gaat ook hard!! Vanavond grotere fles voor de nacht kijken of ze m op krijgt en lekker slaapt!! Verder al een week mega ongesteld echt vreselijk gedraag me ook vreselijk!! :)

Mama ligt met sun in bed en gaan lekker Penoza kijken!! Heerlijk!!!!

Fijne avond!!!

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hier een druk weekend gehad, mn vader en mn man hebben gister en vandaag de keuken betegeld. Echt mooi, na het kitten zal ik een foto showen :D
    Ik had vanmorgen bezoek van een vriendin met dr man, die kwamen rond voedingstijd (2,5uur na de laatste voeding). Dus even gekolfd, werkt toch wel erg handig :) ik ben niet zo van het in het openbaar voeden. Vind het knap als je het kan, maar ik ben er te preuts voor :)

Hier dus geen vaste ritmes, probeer wel alles op een bepaalde volgorde te doen, zodat ze leert wat er komen gaat.
    Vannacht had ik een zwaar nachtje.. eerst 0.00uur gevoed (daarvoor had ik niet geslapen = spiiijt!!), daarna ging ze lief slapen, toen om 4:15, daarna besloot mevrouw dat ze lekker wakker bleef ;) terwijl ik snachts niks tegen haar zeg en maar 1 klein lampje aan doe.... ;) 6:15 viel ze eeeindelijk in slaap.. 1,5uur duurt lang als je wil slapen (25/30min gevoed).. 7:30 maakte ze me alweer wakker ;) ze zat heel luidruchtig te "persen" en na 5min ging ze liggen jammeren, maar toen ik haar ging verschonen had ze alleen een klein plasje gedaan...? Zo flauw :p maar goed, ze had wel weer honger en was daarna ook weer klaar wakker... kort nachtje voor mij dus..
    Nog wel grappig; rond half 5 stoot ik mijn man aan omdat hij te ver op het midden lag en ik L daar neer leg om die kant de borst te geven. Zegt hij "Tjonge, maak je me daarvoor helemaal wakker", nog geen minuut later hoor ik hem weer snurken :p hihi

L heeft sinds vanmiddag ineens op 1 billetje echt nare luieruitslag, doet haar ook echt pijn. Vanavond maar even in dr blote kont op een "puppy matje" gelegd, vh kraampakket ;)
    Morgen ga ik Maïzena kopen. Ik las dat dat het beste werkt? De creme (sudo of bepanten) blijft niet plakken op de pijnlijke plekjes).

19. Seurebeure

Prima toch om niet openbaar te voeden? Iedereen zijn eigen ding wat hij fijn vind! Mij maakte t niets uit maar ben daar ook makkelijk in!
    Hier is t ritme telkens in de war
    Ene keer slaapt ze van 23 tot 6 andere keer 20:30 laatste fles en kan mama 1 uur nog eens en 6 uur zoals vandaag en mevrouw moest lekker kakken om 3 uur dus gebroken nacht :) en een lol dat ze had in d'r eentje 😂
    Ik heb id vaker gehoord dat maizena werkt heb er geen ervaring mee maar zou t anders ook proberen!!
    Nou nog ff slapen, straks nog kraamvisite pfff ben er wel een beetje klaar mee na bijna 3 maanden en heb de beschuit met muisjes per nu afgeschaft 😜😜😜😜

20. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Haha, heerlijk die verhalen!

Ik heb ook nog absoluut geen ritme in. Merk wel dat meneer dag en nacht al goed onderscheid gezien dat hij snachts een stuk rustiger is. Gister overdag veel wakker en vanacht van 23.30-08.30 geslapen! Ik werd om 08.00 wakker en dacht, jeetje.. Nog max 45 min en dan maak ik m wakker, toen kwam hij uit zichzelf, toch een beter gevoel bij :)

Grote broer en manlief gaan morgen op vakantie naar Ibiza om familie te bezoeken dus hebben Noud en ik het hele rijk voor ons alleen! Hoop dat hij deze slaapnachten zo voortzet 😅

Deel Deze Pagina