Eind juni + juli + begin augustus 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door 4dogs82, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal MRD! ;) wat sneu dat hij zo veel pijn heeft! En ook moeilijk voor jullie. Hopelijk gaat het snel beter! Een draagdoek is inderdaad makkelijk! Alleen mijn mannetje is zo onrustig dat zn hoofd er elke keer uit vliegt, en hij vind het zelf niet zo prettig. Maar nu slaapt ie (even afkloppen) heel goed in zn eigen bed :D

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    MRD, ik heb die "doek" even opgezocht, mooi zijn ze!!
    Ik vind het knopen ook een hele klus, dus misschien dat ik ook zo 1 ga kopen ;)
    Weet jij vanaf wanneer je op de rug mag dragen met die? L gaat namelijk vaak huilen als ik net sta te koken, maar met koken op je borst dragen vind ik te gevaarlijk...
    En is hij wel een beetje koel?
    Ik heb nu een vip-carrier, die zou niet te warm zijn, maar ik vind het behoorlijk warm nog.... ik gebruik hem sinds afgelopen week pas, maar had hem met de warme zomer dagen echt niet prettig gevonden.

L heeft ook nog veel krampjes (en veel spuitluiers), niks aan te doen.. soms wel frustrerend, soms huil ik gewoon even mee :) vooral tijdens het voeden is het vervelend; huilen om een krampje en daarna huilen omdat ze weer wil drinken ;) hopelijk wordt het gauw minder!

3. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Volgens mij mag je rug dragen vanaf 3 maand, maar helemaal zeker weten doe ik niet. Ben ook lid van een Draag groep op fb. Moet je anders maar is op draagpraat zoeken op fb. Daar kun je veel antwoorden krijgen op draag gerelateerde vragen.

4. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Soooo, ik heb jullie gevonden.
    Hihii.
    Hoeist met iedereen??

Hier pittig! Heel pittig.
    Ons mannetje huilt veel, heel veel.
    Osteopaat niks geholpen.
    Hij blijkt verborgen reflux te hebben en heeft hier nu medicatie voor.
    We slapen amper en dit breekt op.
    Op een goede nacht, echt een goede moet ik er 4keer uit waarvan 3 voedingen.
    Wat slapen jullie kindjes al goed door, wat lekker!!
    Ook heeft Joas veel krampjes, heel veel.

Xxx

5. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh ja en die goede nacht was afgelopen nacht 1x

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hoi Vlindermama ;) vervelend voor jou en Joas! Hoop dat het gauw beter zal gaan.

Dank je MRD! Ik zal daar eens kijken ;)

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat sneu allemaal Mrd!
    Hopelijk gaan die krampjes snel over.
    Je bent zo machteloos.

Dragen vind ik ook heerlijk!
    Heb een Bykay Denim. Paar minuten en dan is ie geknoopt.
    Meisje vind alleen dat slapen niet meer nodig is! Dus die heeft alles mee gekregen van het rondje bos gisteren haha.

Vlindermama, wat heftig!
    Dat breekt je echt op. Kan je wel beetje bijslapen op de dag?
    Heeft ie al lang de medicatie of ben je net begonnen?

Hier gaat alles goed.
    Gisteren een feestje gehad, 02.30 in bed en 06.30 wekker voor een voeding 😵 Ben daarna echt nog even terug gegaan en denk dat ik samen met V. naar bed ga vanavond om 22.00 haha.

Ze was afgelopen maandag 4105 gram!
    Bijna dubbele van geboorte gewicht.
    Thuis poging gedaan tot meten en volgens mij is ze 53cm.

Vandaag is ze 12 weken!

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik heb ook sindskort een draagdoek , R slaapt er heerlijk in, zelf nog wel even flink oefenen met knoopje leggen, doe hem of te strak of te los haha.

Verder voor mijzelf een 2dehands crosstrainer gekocht, ff de kilo's eraf trainen en conditie trainen :D

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik heb ook sindskort een draagdoek , R slaapt er heerlijk in, zelf nog wel even flink oefenen met knoopje leggen, doe hem of te strak of te los haha.

Verder voor mijzelf een 2dehands crosstrainer gekocht, ff de kilo's eraf trainen en conditie trainen :D

10. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Ik vind dragen ook heerlijk!! Mijn meisje ook!!! Wat rot mrd van de krampen bij sun zat er de 10 e hersen nog iets vast deze slaat op de buik, hebben veel baby's na lange of snelle bevalling! En ik ben 2 keer bij osteopaat geweest en t gaat een stuk beter heel ander kind!!

Bij deze nog een draag foto van vandaag mevrouw vond t ook niet nodig te slapen vandaag met wandelen :)

11. Seurebeure

Arme Jonas en papa en mama! Lijkt me ook echt pittig hoop heel gauw dat de medicatie helpt en dat jullie ventje heel snel heel blij gaat worden en jullie kunnen genieten!!

Voor de baby's die zich niet zo fijn voelen dikke kusjes van Sun!!!

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hihi, schattige Sun 💜

Mooie draag-foto van jullie Seurebeure ;)

Kimberly, ik heb ook een crosstrainer. Heeft mn man een paar jaar geleden gekocht en er 5x op gestaan ofzo :p ik hoop dat ik het wat langer ga volhouden, want ik blijf nu al even op 80kg hangen en er moet echt nog wel 13 a 15kg af (ik ben 1.83m).

Fijne week dames! Mijn man is vanmiddag naar Frankrijk vertrokken voor zn werk, gelukkig komt hij morgen avond weer thuis, want het is best veel gedoe, 3 honden en een baby :) gelukkig plassen de honden op commando, dus ik hoef niet een eind met ze op pad :D

13. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Vanmiddag voor het eerst samen met L in het bad geweest, was gezellig :D
    En vanmorgen lekker lui op papas buik geslapen :D💜

14. Seurebeure

Aaaaaaaaahh zo lief!!

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat lekker samen badderen!
    Vind het jammer dat wij geen bad hebben haha. Maar samen douchen is ook heerlijk.

Lieve foto Seurebeure!

Donderdag voor de 2e keer prikjes.
    Hopelijk heeft ze er deze keer ook geen last van.

16. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik blijf ook hangen, gister was de laatste snaaidag.
    Vanaf vandaag alleen nog maar eitjes komkommer enzo.
    Gezonde dingen en dus op de crosstrainer..
    Helaas ging de training die ik wilde doen niet goed, op de plek van de ruggenprik nog steeds stekende pijn als ik teveel doe.

Hoop dat de crosstrainer minder belastend is zodat ik wel aan de slag kan, erger me dood dat ik mijn eigen broeken nog niet aan kan :(

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik pas ze ook nog niet.. zo zonde.. ik heb echt een jeans verslaving, dus zou zonde zijn als ik die (ongeveer) 20 broeken niet meer pas.... maar ik heb al wel 3 nieuwe in een grotere maat gekocht, want die zwangerschapsbroeken zitten niet fijn meer (zakken af omdat ze zo laag zijn).
    Vervelend dat je je rug nog steeds voelt. Ik heb zelf nog steeds af en toe last van mijn stuitje, hopelijk zijn we gauw weer de oude ;)

Ik heb ook al onder de douche gestaan met L, vond zij ook heel leuk, ik vond het alleen best eng en durfde ook geen "zeep" te gebruiken bij haar, omdat ze dan glibberig zou worden :)

18. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhh wat een super lieve foto's! Ik kan via mn telefoon geen fotos plaatsen, zo jammer!

Ik ben al 3 weken op mn oude gewicht. Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen.. T was er ineens vanaf.. Tijd voor nieuwe kleding, want bijna alles is te groot. Heb namelijk ook nieuwe shirts enzo gekocht tijdens de zwangerschap.. Mja die zijn nu natuurlijk te groot. Ik wil wel gaan sporten, om t allemaal weer een beetje strak te maken haha :)

19. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto s zie ik hier voorbij komen!!!!

Bij wie mocht ik zijn voor bij de whatsapp club??
    Ik doe graag mee!

Joas heeft nu bijna een week die medicatie.

En heeft er iemand nog tips voor het doorslapen?
    Of deden jullie baby s dit vanzelf?
    Hier kwam meneer vanannacht (na een voeding om 21.30) om 00.15, 3.00 en 7.30.

Gewicht, tjaaaa ik mag ook nog 5 kg!

Fijne dag dames!
    Het zonnetje schijnt iig!

Dikke kus!

20. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pittig denk ik he als je er dan ff alleen voor staat, laat staan alleen staande mama s!
    Mijn vriend gaat in oktober van maandag tm vrijdag naar Zweden voor werk! Niks aan!

Deel Deze Pagina