Vlindermama, baker je Joas al in? Zo niet, zou ik dat gaan proberen als ik jou was. Ik gebruik de "Swaddle Me", goedkoop en werkt fantastisch! Bol.com heeft ze
Ja, ik heb een puckababy! Merk dat hij graag op zijn buik ligt, overdag als ik erbij ben leg ik hem op zijn buik maar in de nacht echt niet. Durf ik niet. Maar denk als ik dat zou doen hij langer zou slapen..
Oh joh, dat hij zo vaak wakker wordt ondanks het inbakeren... balen zeg! Ik zou het dan ook niet weten..... Op de buik leggen vind ik zelf ook te eng.. overdag in de box doe ik dat wel eens, maar dan kijk ik wel regelmatig. Ze is al heel sterk in haar nekje, maar laatst lag ze toch met haar gezicht in het boxkleed, ik kreeg een flinke hart verzakking maar ze lag in een "naad" met haar neus, dus ze kreeg nog lucht
Zou me niet gaan blindstaren op het doorslapen. Je ukkie is nog geen 2 maanden oud. Heeft dus duidelijk nog een voeding nodig! Gaat vanzelf langer slapen. Als ie fles krijgt kan je proberen de laatste fles wat op te hogen. Hier krijgt ze ook flesvoeding. Heeft de eerste maand borstvoeding gehad maar had niet de energier om zelf te drinken dus moet elke keer kolven. Was dat echt zat!
Ik had Vlindermama's tijden niet goed bekeken, maar inderdaad, hier komt ze ook meestal na 3,5 a 4,5uur snachts. Overdag na 2,5 a 3 uur. Ik geef BV.
OMG! Mijn man komt net terug van zijn werk in Frankrijk. Heeft "de klant" een kadootje mee gegeven voor L, het is super lelijk! Gelukkig maat 74/80, dus tegen de tijd dat ze het zou moeten passen zijn ze het vast vergeten.. het is van Petit Bateau, de jas vind ik wel gaan, maar die broek en die kraag van dat shirtje heb ik weer Nieuwsgierig als ik ben, toch even gekeken wat het koste.. meer dan 150 Mijn man zn reactie : nou dan trek je het maar mooi bij haar aan hoor Die jas oke, maar de rest eeeecht niet!! ik heb veel lelijke dingen gekregen maar deze tuinbroek met knoopjes aan de pijpen wint
Poh dat snap ik, dat is dubbelop dan he. Hier krijgt meneer wel nog bv. Oké, misschien moet ik me ook niet blindstaren maar iedereen om me heen met kinderen of baby s zegt, slaapt ie nog niet door????
Leuk jasje!! Maar idd een lelijk tuinbroekje Hahaha Truitje ook leuk! Tuinbroek mooi in de kast laten hangen Oké, jij hebt die tijden dus ook. Ik geef ook bv. Misschien vinden ze het gewoon gezellig s nachts dicht bij mams
Ja ze zijn nog zo klein, hele nacht slapen hoeft nog niet toch mn borsten lekker na 4,5uur ook Heb je de zwarte pieten kraag op het shirtje ook gezien
Ik vind de kleertjes wel leuk haha ach ja smaken verschillen. Hier ook wel wat gehad dat ik dacht liever niet, maar gelukkig ook maatje 86 dus duurt nog ff. Vind 86 trouwens wel erg ver vooruit kopen. Bedoel 62, 68 hooguit 74 , dan zit je alweer bij de 6 maanden. 86 is een jaar ongeveer dus nee als mensen kopen heb ik liever de maatjes die ik hierboven noem.
Hier ook borstvoeding, ik heb vaak het gevoel dat er te veel op dat doorslapen gehamerd wordt. Moet wel zeggen: ik las laatst dat iemand z'n 3jarige nog op de kamer had slapen en nog nachtvoeding had, dan denk ik wel hmmm misschien andere tactiek gebruiken, maar met zo'n kleintje? Juist goed dat t snachts drinkt en goed aankomt. Tuurlijk is het doorslapen fijn, maar zo klein zeker niet "normaal".
Ohhhh ik moet ff zeuren! Heb echt een goede nacht gehad! Laatste voeding om 22.15 en toen weer 02.30 en toen 6.15. Maaaar.. Nu moest ik dus mn dochter naar de peuterspeelzaal brengen.. En daar was ie het niet mee eens... Krijsen krijsen.. Zelfs in de auto.. Ik weer heeeelemaal gestresst natuurlijk, weinig tijd om mn dochter een beetje "gezellig" naar school te brengen.. Heb echt gewoon af en toen de neiging om haar dan maar niet meer naar school te doen naar dat is toch niet de bedoeling?! Ik heb op deze dagen ook niemand die haar voor mij kan brengen en halen, of ff op Finnley te passen.. Toen k thuis kwam net gelijk ingebakerd en in zn bed gelegd.. Wist t anders ook niet meer.. Nu is ie wel stil, maar wat een vreselijke ochtend.. Voor mij, maar ook voor allebei de kindjes.. Zo dat ben ik kwijt
Slaapt hier ook niet door nog. Ook borstvoeding soms tot een uur of 6 maar vannacht kwam ze weer om 2 uur. . Tis niet anders Hier hoor ik ook alleen dat kindjes allemaal doorslapen. . sommigen zelfs al vanaf kraamweek als moet geloven. Overdag gaat slapen nu wel beter
L is erg aan het hoesten en heeft een snotneus, ik zelf heb ook wat keelpijn. Mn man was vorige week ziek.. heeft hij ons toch aangestoken, ik weet dat t erbij hoort, maar toch vind ik het zielig voor L... hoop dat het morgen beter gaat, want ik zou bij een vriendin op bezoek gaan (half uur rijden). Straks maar even haar temp. bekijken, ze voelt niet warm en lacht ook gewoon
Vlindermama, dat vroegen ze bij ons ook al toen ze pas een maand oud was. Niks van aantrekken. Je kleintje gaat vanzelf langer slapen. Kellieee, ook geen buurvrouw die even kan oppassen? Wel vervelend als dat elke dag zo gaat. Sneu 4dogs! Er begint ook van alles te heersen. Beterschap voor jullie!
Hier ook in de ziekenboeg gezeten met sun gelukkig weer aardig op geknapt op wat snottenbellen na!! Hier sliep sun ook ene keer langer snachts en andere keer nachtvording nu al paar dagen geslapen van 23 tot 7 komt dus echt wel goed en ik geef haar ook gewoon geen nachtvoeding meer ipv 6 dus 5 flessen van 180-6 deze drinkt ze meestal maar 1 keer leeg maar mocht t haar gewoon aanbieden van cb omdat ze aan moet komen!! Begin nu echt regelmaat te krijgen dat is echt prettig en dat kont echt vanzelf!!
Hier ook een verkouden jochie, en zelf keelpijn /snotteren. Doorslapen doet die hier wel en niet. Ene keer slaapt hij van 8 tot ongeveer 6 Andere keer komt die snachts wel. Mij maakt het niks uit, de nachtelijke knuffels altijd erg gezellig
Ik heb niet echt contact met mn buren, vrijstaand huis dus buren niet zo dichtbij.. Maar het is uiteindelijk wel weer goed gekomen hoor moet ook daar nog ff mn draai in vinden
Ik dacht dat moeders nooit ziek werden Ik voel me toch beroerd is mn man ook nog eens van gister 6u in de ochtend tot morgen 23u weg voor zn werk Gelukkig heeft L vannacht lekker veel geslapen 1x 5:15 en 1x 5:30 tussen de voedingen nu ga ik nog wat proberen te slapen, fijne dag!