Nog wel discussie gehad met die vrouw van cb. We geven 4 flessen van 160cc. (Ze laat er 5 uur tussen en slaapt 's nachts door) ze drinkt ze niet altijd leeg maar ze heeft vaak wel 1 keer dag dat ze heel veel drinkt. Fles van 190cc of soms zelfs 220cc! Nou dat mocht absoluut niet. Dat was veel te veel voor der. Ik moest maar een 5e fles gaan geven. Ze kon me alleen niet vertellen waar op de dag dat dan moest zijn. Uiteindelijk maakt het ook helemaal niks uit want ze krijgt op dag altijd ongeveer de hoeveelheid die de richtlijn aangeeft. Kan een keertje meer zijn ook een keer minder. Alleen dan in 4 flessen en niet in 5.
Bij 't CB gewoon "ja en amen" zeggen en daarna je eigen ding doen Fijn dat je meisje geen last vd prikjes heeft gehad! En wat een heerlijke lange nachten zeg! Jaloers!
Ik word zo moe soms van het cb. Het is juist heerlijk dat je 4 flessen geeft, en precies wat je zegt; zelf heb je soms toch ook een dag dat je wat meer eet. Gewoon zorgen dat het niet teveel wordt en klaar 😆
Oh nou dan zal ik er ook wel van langs krijgen op het cb haha. Als R om 19.00 de fles heeft gehad is dat de laatste, vaak rond 6 uur komt die dan pas weer, dat betekent dan dat die 4 flessen heeft gehad van 165cc Hij komt vanzelf wel als die honger heeft, zo denk ik teminste.. Maar goed op het cb zeg ik ook altijd Ja en Amen, thuis kijk ik gewoon naar hem en wat die vraagt
Wij moeten donderdag, mn vriend is vrij dus die gaat mee, we moeten er om 9 uur zijn, dan wordt ze meestal wakker en krijgt ze een fles dus we zullen haar wel wakker moeten maken. Gisteren was ze erg aan g et mopperen, weinig slapen vandaag haalt ze alles weer in slaapkop. Zo kraamvisite.. ben er wel een beetje klaar mee
Mmm wie weet welke zetpillen er gebruikt mogen worden? Ik wil ze voor de zekerheid halen ivm de prikjes morgen. Maar op elk doosje staat vanaf 3 maand, en tja dat is hij nog niet....
Ik ook via dokter was 60 Mg Zoooo hier gister Aaf 19 uur sun fles gegeven om 23 lag ze zo lekker te slapen dacht wacht ff met fles laat r zelf komen ben zelf ook in slaap gevallen en om 5 uur werd ze wakker gewoon 10 uur geslapen!! Ik schrok wel ff maar ze is een heel blij ei ze was wel klaar wakker vanaf 7 uur haha
Gebeurd hier regelmatig, ik maak hem niet meer wakker als die een fles om 7 uur heeft gehad. Maar snap dat je schrok haha had ik ook de eerste keer.
Oh ik had een naar nachtje... eerst wel van 23 tot 3u geslapen, maar na die voeding, spuugde ze om half4 zo'n beetje alles eruit zo zielig! En ze is ook zo verkouden Ze spuugde mijn kant op, de wieg staat tegen mijn bed, dus ik stond vannacht om half 4 eerst haar + haar wieg te verschonen en daarna mijn matrashoes, gelukkig nét niet tegen mn deken en kussen, dus die ga ik vanmiddag pas vervangen. Om half 7 werd ze alweer wakker, had ze last van krampjes en na 3min kramp een flink volle luier toen weer honger en daarna nog samen een uurtje op bed geslapen Hoop dat die verkoudheid snel over gaat
Ik had gister weer een heerlijke pestdag. R was niet te genieten heel veel huilen, zo sneu Was alleen thuis dus even afgeven aan vl kon ook niet, zelfs toen die naar bed ging heeft het bijna een uur geduurd voordat die eindelijk in slaap viel. De oudere kinderen kwamen terug van een weekendje pappa, vl kwam later ook thuis met een heel fijn verhaal, je nachtmerrie is uitgekomen.. En tja ik wist gelijk waar het over ging. De meid die hij voor mij had wil hem terug Ze weet blijkbaar alles want vraagt ze viavia allemaal, ook over R. Dit is nooit zomaar een vriendinnetje geweest, zit een lang verhaal aan vast. Je snapt mijn dag was daarna helemaal niks meer. En toen we naar bed gingen, niet al te vrolijk en ik de katten bij elkaar zocht merkte ik dat er 1 weg was :x had meneer de voordeur open laten staan tijdens iets pakken :x Nou ik kan al niet slapen als er een dier mist ( zijn binnenkatten) Dus lopen zoeken. Op het laatst zijn maatje mee naar buiten genomen en goddank meneer kat reageerde op zijn geur, want daarna zat die in de tuin. Dat was om 1 uur snachts. Toen dacht R kom laten we maar even komen voor de fles, dus lag om 2 uur eindelijk in bed en kwart over 7 ging de wekker weer Dus vanavond VROEG slapen
Zo naar hè, als ze zoveel huilen L is ook al de hele dag aan het jammeren.. wil steeds mn pink in dr mond en alleen korte slaapjes. Net in dr badje geweest, daarna heeft ze wel 1,5uur geslapen, maar daarna ook direct weer huilen.. Succes met je relatie! Klinkt niet echt fijn dat je dat als een nachtmerrie ervaart....
Heel veel sterkte Kimberly. Ik moet eerlijk zeggen dat wij met beide kinderen ontzettend veel geluk hebben. Beide kinderen sliepen al vrij snel goed door. Onze zoon maakt soms nachten van 12 uur maar zeker van 9 uur. Voor de rest is hij erg makkelijk en is hij eindelijk weer opgeknapt.
Wat balen allemaal Kimberly. Maar zolang je vriend er niks mee doet komt het toch goed? Ik snap dat je er flink van baalt. Been there, done that zal ik maar zeggen. Hopelijk morgen een betere dag!
Nee hij doet er niks mee, maar toch de angst he kan er niks aan doen. Ja dat huilen is erg sneu gelukkig had die vandaag een betere dag. Morgen wordt het weer huilen ben ik bang... prikjes dag.
Blehhhh hier woensdag prikje dag baaaah zie d'r nu al tegen op hebben baby's altijd last als ze de eerste keer ook last hadden???