Eind juni + juli + begin augustus 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door 4dogs82, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Snap het Kimberly!
    Blijft soort bedreiging.

Succes vandaag Kimberly en Seurebeure!

De eerste enting zijn 2 soorten (DHTP en Pneu) en en de tweede enting is alleen een herhaling op de DHTP. Is ook maar 1 prik.
    50/50 kans dat ze er weer last van krijgt.

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Succes vandaag!
    Liv is donderdag aan de beurt.

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ach wat moest hij toch huilen :(
    Gelukkig was die mee in de draagdoek, dus vrij snel stil en in slaap haha
    Nu 58.4 cm en 6.2 kilo.
    Nog steeds een klein propje dus :D

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Verder geen last van de prikjes Kimberly?

We zijn hier de fase in gegaan van alles in de mond stoppen haha.
    Vanmiddag waren het de sokken en net moest haar tutdoekje eraan geloven.

Sinds een paar dagen wilt ze ook graag staan!
    Dat kan ze al verrassend goed.

5. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Pas in de avond begon hij last te krijgen.
    Grappige wel hij praatte ERG veel haha
    Zit nu naast zijn bedje, wachten tot hij slaapt, anders blijf ik trappen lopen, daarnaast moet ik zijn hoofdje anders leggen want hij begint een plat achterhoofdje te krijgen :(

6. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hallo dames,

Hier toch wat moeilijker om bij te blijven met lezen en reageren.

Nog steeds veel last van krampjes, maar nu ook huiltjes om gewoon helemaal niets. Hij zit nu in een sprongetje en wil niets anders dan aandacht. Ook is hij nu wel echt een blij ventje. Lekker lachen naar mama en papa die gekke bekken trekken :D en ook druk bezig met de mobiel van woezel en pip die boven hem in de box hangt. Ook al draait ie niet hij vind het zo al geweldig. Vooral woezel dat is zijn favoriet.

Wij zijn nu volledig overgestapt naar hydrofiele luiers. En wil ook niet meer terug naar pampers. Het scheelt enorm veel geld bij hem en ook ruimte in de container. (hij jaagt er bijna 2 mega pakken kruidvat luiers per week door dus ongeveer 20 euro)

Verder ben ik benieuwd hoeveel hij gegroeid is en of hij in gewicht wel goed aankomt. Vorige meting en weging was hij 58,7 cm en woog hij 5180 gram. Hij zit nu in maatje 62 qua lengte. qua breedte heeft hij gewoon nog over. We hebben wel een weeguurtje iedere week maar natuurlijk komt hij dan met een voeding of heeft hij dan weer last van krampjes zodat hij niet gewogen kan worden of gemeten. 6 oktober moet hij weer naar het consultatiebureau. Dan krijgt hij geloof ik zijn eerste prikjes?

Voor de rest tussen zijn avond voeding en nacht voeding zit nog steeds ruim 8 uur. En de laatste 2 dagen heeft hij nog maar 5 voedingen nodig blijkbaar per dag. En zelf zit ik met een beginnende keelontsteking. Rechter tonsil voelt zwaar geïrriteerd aan. En de klieren zijn opgezet in mijn keel. Hopelijk zet het niet door zoals een aantal jaren geleden. Toen kon ik nauwelijks nog eten door de keelontsteking. Dokter geeft er niets voor en zegt als het met een week niet over is dan terug komen. Dus voor de rest gorgelen met een zoutwater oplossing en niet te veel suikers eten/drinken.

Van de week wel voor het eerst weer seks gehad, man wat was dat pijnlijk nog, en ook nog zonder voorbehoed middelen :$ want hadden niets thuis. Maar wel voor het zingen de kerk uit gegaan dus zal wel niet meteen in een zwangerschap eindigen :p En zo wel dan ben ik blijkbaar hoog vruchtbaar ;) Ook geef ik nog steeds borstvoeding en ook nog niet ongesteld geworden, en heb gehoord dat de kans dat je dan weer snel zwager word veel lager is dan normaal. Maar nu wel wat condooms besteld want willen toch eerst dat deze kan lopen voordat er een 2e of misschien wel 2e en 3e komen.

En nog even 2 foto's van ons mooie manneke :D

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Mooi manneke mrd!

8. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ff heerlijk aan de wandel :)

9. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    MRD, mooie foto met je hond ♡
    Fijn dat het goed gaat, L huilt ook nog steeds heel veel, zomaar en door krampjes, ze wil dan alleen mn pink, dus ook als ze aan de borst ligt en kramp krijgt helpt een pink 9 vd 10x als troost. De borst wil ze dan ook echt niet.
    Vanaf 3 mnd moeten de krampjes wel over zijn. Dus nog iets meer dan een maand, we zijn over de helft ;)

Beeb, lekker alles nat kwijlen :p

Kimberly, is het vannacht goed gegaan met R?
    Leuk dat kletsen, dat doet L nog niet, maar komt vanzelf wel :)

Wij zijn net bij de kinderkliniek geweest, voor na-controle ivm hoge geboortegewicht, alles was in orde, we hoeven niet meer terug te komen ;)
    5805 gram en 61 cm.
    Straks moeten we naar het CB voor de prikjes.. gaan ze dr vast weer opmeten en wegen. Ik ga zeggen dat meten niet hoeft. Hopelijk nemen ze ook het gewicht gewoon over, scheelt toch weer gehannes met haar. Die prikjes zijn al erg genoeg :)

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hoe is de nacht geweest Kimberly?

Knap ventje Mrd!
    Vervelend dat die krampjes nog niet over zijn. Gelukkig is ie wel lekker vrolijk.
    Je hebt wel lef, seks zonder bescherming 😜
    Beterschap!

Succes 4Dogs!
    Hopelijk geen last van de prikjes.
    Flinke dame 😊

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Oei, dat ja, nou wij hebben het zaterdag voor het eerst weer gedaan, was heeel even pijnlijk. Wij hebben ook niks gebruikt :) ik had er helemaal niet bij stil gestaan :$ nu zal het bij ons ook vast niet zo gauw raak zijn?? Maar je weet het niet :) volgende keer toch maar een condoom hoor :D wij willen als ze 6 a 7 maand is weer gaan proberen. L kwam niet makkelijk en ik ben ook "al" 33jr. dus mocht het weer 2,5jr gaan duren (ook al zullen we nu eerder geholpen worden)....

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Phoe, dat hebben we ook weer gehad.. ik vond het zooo zielig, ik had ook de tranen in mijn ogen staan :( :)
    Van tevoren afgesproken dat papa dr vast zou houden, maar ik kon dr niet afgeven, ik heb haar dus zelf maar stevig blijven vasthouden :) nu liggen we samen op bed bij te komen :)

13. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier een zielig mannetje.

Met bult op zijn been en wat koortsig.
    Zetpil er maar in en nu ligt die bij me te slapen.
    Vanacht was die meer wakker ,dus.ja toch wel wat last van de prikjes.
    Ach 4dogs wat sneu he :(

Seks hier deed geen pijn maar daaronder ben ik sowieso nooit beurs geweest dat zal wel schelen denk ik.

14. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Sex deed de eerste 3 keer ook erg pijn, maar nu is alles weer als voor de zwangerschap gelukkig.
    Wij doen het nu met condoom en als ik ongesteld wordt een mirena.
    Wil heel graag een 2de maar verlopog niet hahaha volgens de vk is het daarbinnen een warm nestje naar de bevalling.

Morgen hier ook de prikjes ben benieuwd of het gillen wordt. .
    Ze worden zo groot he allemaal, zie elke dag veranderingen veel kletsen, en staan vind ze geweldig dan duwt ze zichzelf omhoog.

15. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @4dogs als je borstvoeding geeft achten ze de kans zeer klein dat je snel weer zwanger word. Vandaar dat ik er niet zo heel erg bang voor ben. Ben zelf 32 en we willen ook wachten tot de kleine bijna een jaar is voordat we het weer proberen. En hoop dat we dan iets langer mogen oefenen dan de afgelopen keer :p

Arme kindjes met die spuitjes :( ik moet volgende week alleen met hem naar het consultatiebureau dus ben benieuwd hoe het gaat. Het is dus handig om zetpillen thuis te hebben mocht hij er koorts van krijgen?

Hebben vanochtend ff heerlijk anderhalve uur gewandeld in het bos. Het was echt heerlijk. En ons manneke was heerlijk aan het slapen. En net, alleen maar krijssen... aan 1 stuk door en niet stil te krijgen dus ik denk ga ff de luier nakijken.... en ja hoor meneer had een enorme spuitluier. Gelukkig niet op de rug en buik doorgelekt, alleen bij de beentjes. Dus ff zo goed mogelijk schoon gemaakt en vanmiddag als mijn man weer thuis is gaat hij lekker met mij onder de douche. Was trouwens mijn eerste nacht alleen met ons kleine ukkie. Mijn man moest het hotel in omdat de klus toch wel iets langer duurde en het 2,5 uur rijden was. Dus vanavond mag hij de luiers weer doen :p

16. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    4dogs, ach arm kleintje :( ja prikjes zijn niet leuk!

mrd, je kan wel voor de zekerheid zetpillen halen ja. Onder de 5 kilo moet je die van 60 mg halen, erboven mag tie 120 hebben. Wel wordt er gezegd dat je het beter niet kan geven. Zonder kan je baby net wat beter zelf antistoffen aanmaken, en daar gaat het natuurlijk om.

Hoi trouwens :) alweer een tijd niet gereageerd hier. De dagen zitten ook zo snel vol met een kleintje. Hier vorige week de eerste prikjes gehad. Ik weet niet wie harder moest huilen, zij of ik :p nee het was echt niet leuk. Ze heeft de rest van de dag zitten huilen en dronk slecht. Gelukkig geen koorts gehad, alleen lichte verhoging.
    En we zijn toch weer begonnen met borstvoeding. Of in elk geval, het weer proberen op te wekken. Ik was gestopt omdat ik te weinig melk had. En door alle hectiek met een ontstoken wond en het wennen aan ons nieuwe leven had ik gewoon te weinig tijd en energie om de productie omhoog te krijgen door te kolven. Ik produceer nog steeds niet meer dan een paar milliliter maar Roos wil wel gewoon aangelegd worden. Dus de laatste dagen in het aanleggen, kolven, aanleggen, kolven, en hopen dat ik het toch weer opgang ga krijgen. :)

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    He bah, om 18:30 nog 37.1 graden, nu 38.3 :( net een half baby zetpilletje gegeven ... hopelijk straks minder koorts..
    Zal een lange nacht worden denk ik, mag haar vannacht ook niet inbakeren.. Gelukkig afgelopen nacht 1x 6uur aan 1 stuk geslapen, dus ik heb wat extra energie ;)

18. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Mijn kind is ontploft :) vorige maand woog ze 3,8 kilo nu 5,1 ze was 53 cm nu 57 :) in een maand tijd!! Prik was weer vreselijk maar behalve dat ze huilerig en hangerig is valt t mee gelukkig ik kan er zelf denk ik ook beter mee om gaan!! Lekker geknuffeld!!!

19. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hier heb ik haar wel in inbaker zak de zomer versie dunne alleen in romper en lakentje nou ik check r telkens maar is echt niet warm dus kan ze lekker slapen zonder wiebel armen!!

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Nou ik twijfel, dr koorts is nu wel weg. Om 0:30uur weer 37.2 en nu net 36.8.. maar ja, als ze wel weer koorts krijgt... lastig... denk dat ik gewoon zo door ga... korte slaapjes, maar goed... ;)
    Die inbakerdoek is indd niet heel warm, maar bij koorts moeten dr armpjes niet tegen dr lichaam aan gedrukt blijven, maar lekker luchten :)

Deel Deze Pagina