Eind juni + juli + begin augustus 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door 4dogs82, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Met koorts zou ik t ook niet doen... Mar mijn slaapzak heeft. Nog beweging in armen

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Oh ja, jij hebt die Swaddle met rits. Ik heb ze met klittenband.
    Nou ik ben kapot! Hele nacht werd ze na 1 a 1,5uur huilend wakker :(
    Alleen nu net even 2uur kunnen slapen, omdat we samen in bed liggen. Mn man ging om 7uur weg :)
    Phoe, ik ga vandaag helemaal niks doen, nu eerst maar eens naar het koffiezetapparaat kruipen :)

3. Seurebeure

Aaah ja die heb ik ook maar die is te warm ja!! Hier ondanks dat ook onrustige nacht vaak er uit voor poepen en speentje en mevrouw wilde ipv 7 uur 4:30 eten! Ach ja gelukkig ist weer ff voorbij met prikjes! Ligt lekker weer in zak met armpjes tegen lijf en ik lig er ook nog in!! Helaas vandaag crematie van collega die op 36 jarige leeftijd plots is overleden aan hartstilstand gaat een heftig dagje worden en ik heb al zon kop pijn :( ik mag van mezelf tot 12 uur in bed blijven dan er uit!!!

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sterkte :(

5. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    De eerste prikjes gehad, ze was in slaap gevallen dus schrok heel erg wakker van de prikjes, even krijsen maar eenmaal bij mij sliep ze weer veder.
    Vandaag lekker veel knuffelen.

Bijgevoegde bestanden:

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Aah gossie ♡
    Hopelijk slaap je vannacht beter dan ik deed afgelopen nacht :)
    L viel ook bijna in slaap, maar dat mocht niet van de "prik dame", ivm schrikken en dan misschien niet meer durven gaan slapen?

7. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhh nu ik dit allemaal lees zie ik zo op tegen die prikjes.. Vind het zoooo zielig!

Hier alles goed, slaapt goed tussen de voedingen door en is een tevreden mannetje. Alleen naar buiten gaan is een drama. Net dochter naar school gebracht en nu alweer 1 1/2 uur aan het huilen.. :(

Met mij gaat het ook goed. Ben volop aan het sporten, kilo's zijn al weg maar nu alleen het hangbuikje nog :D

Nog geen seks gehad.. Kan niet wachten hahaha! Maar ben nu al ruim een week ongesteld dus dat is niet zo lekker. En volgens mij is mn vriend er nog niet aan toe.. Bevalling is voor hem natuurlijk ook niet niks..

8. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    #348 4dogs82, 2 okt 2015
    Laatst bewerkt: 2 okt 2015
    Kellieee, wanneer krijgt jou zoontje de prikjes?

Gistermiddag was L weer "de oude" hoor :) nadat ze 5uur heeft bijgeslapen ;) wel op mijn borst :)
    Vannacht heb ik ook geen wekker gezet, wel om half 4 en om iets over 5 vanzelf wakker geworden. Dus even aan dr nekje gevoeld. Geen koorts meer gehad gelukkig :) en om 6uur werd ze wakker (door de wekkers van mijn man ;) ), maar ze heeft dus van 21:30 tot 6:00 geslapen! En ik ietsje korter, maar ow wat heerlijk :p we hebben daarna nog weer geslapen :) van 6:45 tot 8:30 ;) dus weer heerlijk bijgekomen van die zware nacht ;)

We gaan zo even wandelen met de honden. Ik ben wel blij met het mooie weer hoor! Ik heb zo'n hekel aan regen en ik kan ook geen paraplu mee + een hond en kinderwagen, dat wordt teveel :p toch maar eens met de draagdoek proberen naar buiten te gaan ..

Sporten heb ik nog niet gedaan, wil ik wel binnenkort mee beginnen, ik wilde dat vanaf week 12 gaan doen, maar het irriteert me dat ik veel van mijn kleding niet meer pas, dus ik ga misschien eerder de crosstrainer afstoffen ;)

Wat nog erger is, mijn voeten zijn "uitgezakt" door die weekmaker hormonen, mijn voeten zijn een halve maat groter/breder geworden, nu pas ik nog maar 2 paar schoenen van mijn enorme schoenen collectie :$

9. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aanstaande dinsdag krijgt hij ze. Mijn dochter heeft er nooit echt last van gehad maar mn zoontje is erg gevoelig dus ik kan me vast voorbereiden op een paar zware dagen en nachten.. Dan kan het alleen nog maar meevallen :p

10. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ons zoontje mag ook dinsdag voor zijn eerste spuitjes. 'S ochtends om 9.10 al... Hoop ik niet dat hij op dat moment aan de borst wil tijdens de spuitjes anders word hij daar al hysterisch van.

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Sterkte met de aankomende prikjes!

We zitten hier weer in een sprong.
    Deze duurt 5! weken. Dinsdagavond was drama, en gisteravond heeft ze ook een hele tijd gehuild.
    Ben ik helemaal niet gewend van haar :(

12. Seurebeure

Hier ook sprong maar ze kam ineens meer!! Goed draaien op zij handjes sabbelen ze raakt je aan met handjes pakt speen beter vast maar ook vooraf aan sprongetjes flinke huil buien hoor!!
    Vandaag lekker met mams op terras gezeten! Sun slecht geslapen vandaag en zo moe dat ze door draaide en niet meer stil werd nu lekker 3 kwartier eerder fles in alle rust en in bed! Morgen ff dagje niets!!!!

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Bijzonder he dat ze dan ineens zoveel meer kan!

Ze probeert nu ook van alles in der mond te stoppen.
    Als het dan niet lukt word ze boos haha.

Ze heeft ook serieuze pogingen om te kruipen maarja die kracht heeft ze nog niet. En rollen van rug naar buik is ze flink aan het oefenen.

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Gister voor het eerst een dagje weg zonder R.
    Erg gezellig gehad, maar miste me vriendje wel.
    Hoorde ik bij thuiskomst dat die vrijwel niet geslapen had :(
    Bekaf maar zelfs na de laatste fles niet in slaap komen.
    Pas toen ik hem bij me pakte op bed was die vrij snel vertrokken en heeft die van kwart over 7 tot kwart over 6 geslapen
    En nu ligt die weer te slapen in de draagdoek .

Wat voor doek hebben jullie eigenlijk?
    De tricot slen die ik als probeersel 2dehands heb gekocht is zo lang dat knopen erg lastig gaat, frustratie dus, zeker als R zit te krijsen en ik die doek niet voor elkaar krijg .
    Wil dus een nieuwe kopen, maar heb geen idee welke...

15. Seurebeure

tricot slen ook is 6 meter id maar ik vind m heerlijk ja je houdt een stuk over maar kun je nog eens rond knopen heb je al op YouTube gekeken??

16. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik verzuip erin, moet hem 3 keer om me heen binden , en daardoor zit die niet strak genoeg en zit het ook niet lekker.

Rekbaar is dan wel weer fijn, ook is de stof lekker zacht.
    Maar die lengte is voor mij om te knopen geen doen :(

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik heb de vip carrier, is ook een flinke lap.
    MRD heeft een fijne, ik ben even de naam kwijt, maar die hoef je niet te knopen. Ik ga hem binnenkort ook kopen.
    L is ook steeds flink aan het huilen. Gister van 20:30 tot 22:30, maar daarna gedronken en toen heerlijk tot 6uur geslapen ;)
    Hier zijn het vooral krampjes, maar ze begint dr handjes nu ook te "gebruiken", is een schattig gezicht :)

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Zo heet die: Hoppediz Hop Tye.

19. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Wat kan ze haar nekje al goed omhoog houden zeg !
    Hier heeft hij nog weinig zin haha.

En bedankt, helaas hebben ze die niet bij draagdoek.nl heb er een code voor van 30%korting scheelt altijd weer he haha

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Oh, kan je hun niet een mail sturen voor advies?

Ja ze is erg sterk in dr nek en dr armpjes, al een paar dagen na de geboorte gooide ze dr hoofd omhoog, de eerste 2 weken heel lomp en moest je ook snel dr hoofd vast houden, anders knalde die weer hard terug. Vanaf week 2 kan ze het heel goed en duwt ze zichzelf zo ook op dr rug als ik haar op dr buik in de box leg :D
    De 1 doet dit snel, de ander dat ;) zij lacht bijv. nog niet met geluid en begint pas sinds een paar dagen heeel af en toe een geluidje te maken. Ze kijkt nu wel steeds geïnteresseerd naar je mond als je geluidjes naar haar maakt :) dus ik zit "de hele dag" ; ka ka, pa pa, ma ma, rrr rrr, kuh kuh, krr krr, ka ka, pa pa, enzz :p :D :D :D

Deel Deze Pagina