Ik heb een Bykay Denim. Een geweven doek. Is een heerlijke doek! Zou hem wel tweedehands kopen, dan is ie al lekker zacht. Knoopt heel makkelijk.
Deze is gewoon uitgerekt. Gister opgemeten zit over de 7 meter Vandaag dus een andere bestellen, hij is nog prima te gebruiken, alleen wel voor iemand die wat forser is dan ik .
Zo, de prikjes zitten erin! Heel zielig maar hij heeft het goed gedaan en ligt nu lekker te slapen. Hij is alweer 60 cm en 6250 gram!
Hier heeft hij vanochtend ook de 2de prikjes gehad. Hij is telkens erg verdrietig maar voelt zich verder nog wel goed. Wat zijn sommige kindjes al zwaar. Er werd bij cb(maar ook familie en wild vreemde mensen) telkens gezegd dat onze dochter en zoon veelte dik was/is Zij was met 10 weken 5100 gram en 59 cm en onze zoon is nu met 10 weken 5760 gram en 61,5 cm. Nu komen wij alleen voor de vaccinatie maar ook vanochtend zeiden ze weer (zonder te wegen en te meten) dat hij er wel vrij fors uit ziet. Wij vinden dat helemaal niet hij is best slank en heeft iets bolle wangen maar voor de rest kan ik zijn ribbetjes tellen. Krijgen jullie daar ook commentaar op? Nu trek ik me daar niets van aan laat ik dat er bij zeggen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig of jullie hier ook commentaar op krijgen. Ik denk altijd maar zo een kind groeit op zijn eigen tempo, maar ik vind het wel heel irritant dat iedereen daar wat van moet zeggen.
Hardlopertje, hier ook! 5800 gr bij 61 cm. Een bolle toet, maar rest van dr lijfje gewoon normaal. Krijg steeds "zo zo, die krijgt goed te eten", "Hollandse welvaart" en andere opmerkingen, van vreemden ook indd. Oke ze is "flink" ; lees groot, maar ik vind haar niet dik. Baby van een vriendin was bijv veel kleiner en minder zwaar, maar die had veel dikkere spek beentjes en armpjes (veel meer plooien ook). Daarbij zei iedereen "fijn poppetje", maar misschien kijken ze alleen naar het hoofd? Want die was wel smal.. maar dat is meer bouw, dan dik of dun. Ach, laat ze lekker kletsen, je eigen kind is toch de mooiste en volledig perfect
Ik heb geen commentaar gehad. Wel van "wat is ie groot". Maar bij het cb zeiden ze dat ie een mooie stijgende lijn heeft. Niks over te dik of te groot hoor dat dat wel heeel vaak gezegd wordt maar ik heb er gelukkig ook met mijn dochter nooit problemen over gehad. Mn dochter is ook lang. Bij precies 3 jaar was ze 104cm
Ik heb een bolletje, 58cm en 6.2 kilo. Denk maar zo zodra ze meer mogen bewegen gaat het er wel weer af. Het is niet zorgelijk want er is niks over gezegd. Verder vandaag de mei tai besteld R heeft nu eindelijk ruim 2 uur geslapen, na een poosje heel veel te huilen. Dus hopelijk is die na dit slaapje weer goed gemutst hahaha
Onze zoon is ook niet zo zwaar hij is gisteren gemeten en gewogen en was 60.3 cm en 5630 gram. Kreeg geen commentaar alles was goed dus. En ook de eerste prikjes gehad arm kereltje. Gisterenavond kreeg hij lichte verhoging. Dus maar ff paracetamol gegeven voor de nacht. En hij gilt steeds als je aan zijn beentjes kwam waar geprikt was.
Lees nog steeds af en toe mee hier maar laat weinig horen. Hier gaat t goed. Juliette is een lief dotje en we genieten enorm. Al een redelijk ritme en d'r grote zus is apetrots. Wat leuk te lezen dat er een aantal van hier ook dragen. Ik heb 2 geweven draagdoeken (een dikkere voor koude weer en een dunnere voor de warme dagen). En er is nog een drager onderweg naar hier, een emeibaby. Is een drager met doekenstof. Juliette vind t heerlijk in de doek en ik vind het verslavend leuk. Maar gebruik ook nog regelmatig de wandelwagen. Zal nog even een foto uploaden van onze meisjes
Het lukt mij nog steeds niet om foto's hier te plaatsen, maar het is me wel gelukt om ze op mijn profiel te plaatsen. Dus als je benieuwd ben naar mijn kindjes neem een kijkje op m'n profiel! (zijn btw nog maar 2 foto's hoor haha)
Ik ga zo even kijken Kellieee ik vind dat wel leuk Mamasmeisje, wat een schattige foto's! Mooie doek ook! Ik heb nu een draagzak besteld, een "boba carrier". Want dat knopen vind ik niet zo prettig. Er liggen hier na een halve dag ook steeds hondenharen op de grond, en vind het niet fijn als die doek daarmee vol komt en het is gewoon gedoe om haar er in en eruit te halen. Vooral irritant als ze er net in zit en ze de luier vol knalt.. als ik haar er dan uit haal en weer er in wil doen gaat de doek te los zitten.. Deze drager was in de aanbieding bij Dragenenzo omdat hij "2e hands" is (van de uitleen geweest). Dus ik hoop dat hij weinig is uitgeleend Ik ben benieuwd hoe dit gaat bevallen
Hallo Dames Hier weer minder leuk nieuws Ben door de rug gegaan alweer En de huisarts zegt gewoon weer paracetamol er in en doorgaan, maar niet te zwaar tillen enzo. Nou dat gaat nogal wanneer je je zoon minstens toch wel een keer of 10 in en uit bed/box/kinderwagen moet tillen voor de borst of een schone luier. En de pijn is dit keer ook ondragelijk. Fysio kon er ook niets aan doen. Ze vermoed dat een zenuw klem zit. Dat word dus ook niet de komende dagen dragen in de draagdoek/zak Ons zoontje heeft ook besloten om zijn wakker/slaap ritme ff om te gooien. afgelopen 2 nachten niets anders dan huilen 's avonds en 's nachts. Gisteravond was het zo erg dat hij in bed niets anders dan huilde en legde ik m op mijn buik dan was hij stil. En wat gebeurde er ik viel met mijn zoon in slaap in bed. Dat was iets dat ik zei zou noooooit gebeuren maar toch gebeurde het. Gelukkig kon ik door de pijn die ik in mijn rug had toch niet omdraaien zonder al te veel pijn te hebben dus ging het gelukkig goed.
MRD, wat naar! Heel veel beterschap met je rug!! Ik voel mn rug ook regelmatig, maar gelukkig als ik dan goed vanuit mn knieen til gaat het wel. Ik moet alleen nog een andere manier vinden om haar beneden te verschonen, ik doe dat nu in de box, maar dát is zo slecht voor mn rug gelukkig blijft het bij pijn op het moment, lijkt me vreselijk als het erin schiet sterkte!! Hopelijk komt je mannetje gauw weer in een beter ritme met een beter humeur
Lieve foto's mamasmeisje. Lekker in de doek. Wat een knapperds Kelieee! En hij heeft zeker lekker geslapen Jeetje mrd, dat is echt heel vervelend! Lastig ook vooral met een ukkie in huis. Ik wilde ook nooit slapen met m'n meisje op de buik, had ik me echt voorgenomen. Maar in het ziekenhuis moedigde ze het juist aan voor binding en kalmering. Was als de dood dat ik zou omdraaien maar is nooit gebeurd. Thuis ben ik het ook blijven doen zo af en toe. Ga dan wel zo in bed liggen dat als ze eraf zou glijden dat ze niet uit bed valt. 4dogs, ik verschoonde ook altijd in de box maar was echt funest, zeker nu het wat langer duurt omdat ze heel beweeglijk is haha. Pak der nu op en neem der mee naar boven. Stuk fijner. Vandaag voor de laatste keer bij de kinderarts geweest. Ons moppie is 55cm en 4480gram!
Hey dames! Hier lang niks van me late horen. Alles gaat goed! Jorn groeit als kool 😊 hij is inmiddels 2 maand, laatste x cb was hij 58 cm en ruim 5,5 kg.. Dinsdag mogen we weer heen. Hij doet het goed, begint dag nacht ritme te krijgen en slaapt z'n 6/7uur achter elkaar. Bv gaat nog steeds goed. Hier een foto