Jeetje de kindjes zijn groot aan t worden allemaal!! Sun gaat goed slaapt snachts echt top!! Vandaag huil dag we zijn bij familie en daar was t erg druk ze had vanmorgen amper geslapen dus moe heel moe en enorm over de rooie!! Heeft vanavond uren in doek geslapen dat is dan erg lekker!! Soms nog wel krampen en als ze zo moe is extra gevoelig!! Morgen weer naar huis en weer strak in ritme Ipv douche of bad maar eens zo!! Gaat ook prima
Mam1991, dat koppie 💜 Seurebeure, zo schattig! Ik heb ook zo'n foto van mijzelf Beeb, ik werd toch een beetje bang dat ik ook wat met mijn rug krijg.. dus dit is mijn oplossing We hebben een behoorlijk hoog aanrechtblad, werkt een stuk fijner
Haha das ook handig ja! Ik doe het ook nog wel is op de bank als ik geen zin heb om baar boven te lopen
Deze zijn iets goedkoper en "beste getest 2015" door iets https://dragenenzo.nl/winkel/draagzakken/boba-carrier/boba-carrier-4g-kangaroo/
Mooi 4dogs! Ik heb zo'n ding van bykay ofzoiets maar ik vind het niks. Finnley trouwens ook niet echt hoor hij is veeeel te beweeglijk mn dochter heb ik wel zo gedragen als ik de hond uit moest laten, ideaal! Nu geen hond meer dus ook niet meer dragen haha. Finnley heeft vannacht weer van 23.15 tot 06.00 geslapen! Ben zo blij!
Nou ik zou blij zijn als die de bak van de kinderwagen uit kan en de buggy in mag. Heb nog nooit een kindje gehad die zo'n hekel heeft aan die bak. En altijd dragen is gewoon geen optie. Hij wil gewoon graag wat zien, als de kap naar beneden gaat is die vaak veel stiller. ..
Thanks dames, ik vind de print ook heel mooi, maar ze hebben veel verschillende. Kellieee, die ByKay doek is volgens mij hetzelfde als de VIP Carrier. Ik vind dat ook teveel gedoe. Kimberly, heb je geen "maxicosi" mogelijkheden op je kinderwagen? Dan kan hij ook al meer om zich heen kijken Ik gebruik die ook als ik het centrum in ga (met de auto).
Maxi cosi is niet al te best om lang in te liggen. We hebben geen adapters bij de bugaboo, wil ze nog wel haha
Ik wandel/loop nooit langer dan 20min. Dus dat is niet te lang. Gaat er volgens mij om dat als je op vakantie gaat bijv. je je baby er niet langer dan 2uur er in moet laten zitten.. toch? Als we naar mijn ouders rijden zit ze er een uur in (langste rit).
Mooie drager 4dogs! Hier is ondertussen de emeibaby binnen en hij draagt heerlijk. Heb ook de tula uitgeprobeerd maar die vond ik helemaal niks. Zo groot en log. Dus helemaal blij met mn emeibaby.
Ik heb van de week een kokadi flip toddler gewonnen ☺ duurt nog ff voordat hij er in past maar is wel leuk ff en draagzak winnen van 160 euro ☺
Wat gaaf MRD!! Mamasmeisje, die ziet er ook mooi uit zeg! Ook apart, half zak half doek lijkt wel? Welke kleur heb je? Vinden jullie kleintjes de boodschappen ook zo vermoeiend