Gaaf! Ik doe ik tekens mee maar wijn echt nooit wat Snap vaak ook niet waarom ik nog me doe met win acties
Ik heb laatst voor het eerst mee gedaan aan een win actie op Facebook. Daarbij moest je op het bericht reageren en je hoefde het niet te delen. Ik erger me altijd aan al die reclame/deel berichten op FB. Ik zou dan nog eerder een aparte facebook account daarvoor aanmaken, zodat mn vrienden er geen last van hebben Ik had het niet gewonnen trouwens en heb het toen maar gewoon gekocht
Hoe is het met jullie kindjes? Hier gaat het goed. Onze zoon is een echte slaapkop en als ik hem niet uit bed haal dan slaapt hij van 8 uur avonds tot de volgende dag 12 uur middags. met als gevolg dat hij dus te weinig voeding krijgt en afvalt. Wij gaan hem dus nu maar meer wakker maken en meer voeding geven. Voor de rest is het een heel makkelijk en vrolijk mannetje.
Joh, zo lang!! Met L gaat het wel goed, ik geniet volop Ze heeft alleen nog heel veel last van krampjes maar dat wordt gauw minder als het goed is Ze huilt daardoor iedere dag wel 3 a 3,5 uur totaal waarvan soms wel 2uur aan 1 stuk door. Ik kan daar nu goed mee omgaan, maar mijn man vindt het wel moeilijk. Ze begint nu te brabbelen, dat is echt zooo schattig! Normaal slaapt ze snachts 1x ongeveer 6uur en daarna nog een keer 3 a 4 uur. Gister heeft ze alleen overdag amper geslapen en heeft dat vannacht ingehaald, 8,5uur achter elkaar geslapen daarna nog 3uur Ik zelf werd alleen wel na 6,5uur wakker, zeiknat door de lekkende melk
Zo dat is lang! Ik geef nog wel eens een 'droomvoeding'. Slapend aan de borst leggen en uit reflex drinkt ze. Dan leg ik ze terug en slaapt ze verder.
Hier ging het weer minder. Doordat hij ineens besloot door te slapen moest ik zijn voedingen overdag verhogen. Nu is ie zoals ik al verteld heb ivervoed geweest, en het is een super gevoelig mannetje, dus dat ging niet goed. Weer heel veel buikpijn. En ineens na een week niet meer doorslapen. Voedingen weer iets verlaagd. Wat kan je verwend zijn na een week doorslapen! Nu komt ie 'snachts weer om de 3 1/2 uur Maar goed het hoort er bij en het komt vanzelf wel weer goed denk ik! Verder heeft hij moeite met poepen door de reflux medicijnen dus krijgt nu een theelepeltje slaolie en wat extra water door zijn fles. Voor de rest is het een tevreden mannetje, lacht en kletst. En ik kan na al die weken eindelijk lekker genieten van hem, ondanks dat het af en toe nog niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan.
Ik zie dat er eigenlijk niet meer gekletst word maar wilde toch even zeggen dat ik me afmeld van het forum. Ik mis het zwanger zijn en betrap m'n eigen er elke keer weer op dat ik kijk bij de testen en buikfoto's e.d. Zou denk ik beter voor mezelf zijn om afstand te nemen. Ik wens iedereen het allerbeste met de kleintjes! Wie weer komen we elkaar weer tegen over een paar jaar
Jammer Beeb, maar ik snap je wel Misschien tot later, al wil ik graag sneller weer zwanger worden dan over een paar jaar, je weet nooit hoe het loopt Het beste voor jou en je kleintje!
Snap het beeb . Zelf ben ik er over een paar jaar niet meer denk ik, mijn zwanger zijn tijd is voorbij. Hier gaat het verder allemaal prima, druk druk dus minder tijd voor hier.
Mooi mannetje. Mijn zwanger tijd is ook voorbij. Wij hebben 2 schatten van gezonde kinderen en daar houden wij het bij.
Ik hoop toch ooit... Als mijn relatie crisis voorbij is!! Sun alweer bijna 4 maanden volgende week mag ze hapjes t gaat snel allemaal!!!
Relatiecrisis.. Dat klinkt niet best seure... Sterkte ermee..! Ik zou er nog wel 1tje bij willen, alleen mn vent niet.. Die vindt zichzelf te oud (38)... Ik vind het onzin. Maarja we moeten het wel allebei willen! Vandaag op controle geweest bij de kinderarts. Alles gaat helemaal goed, alleen een laxeermiddel meegekregen omdat ie moeite heeft met poepen door de nexium. Hij is 6760 gram en 62,5cm 😨
De 27ste mogen wij weer, prikje 3.. Niks aan,maar goed. Ben wel benieuwd hoe die weer is gegroeid, vind hem een beetje een dikkertje maar hij krijgt netjes 4 keer per dag 200ml , wel met johannespitmeel misschien dat het daar aan ligt? Ach ja hij loopt het er straks wel weer af
Ach bij onze dochter hadden ze telkens wat te zeuren in het begin te dun later te dik. Nu is ze echt mega dun en mag ze wat mij betreft wel iets meer aankomen. Onze zoon is niet dik alleen bolle wangen en dat wordt het alweer snel gezegd zo wat een dikkertje terwijl hij maar 5,8 kilo weegt op 64 cm. Ach als ze lopen lopen ze het er vanzelf weer af. Dat klinkt niet goed seurebeure. Denken jullie daar nog uit te kunnen komen.
Hallo dames, Ook hier druk met van alles. Ondanks dat het niet allemaal lekker loopt nog met ons ventje zitten we er al wel over na te denken om over een half jaar/1 jaar over te denken om aan een 2e te beginnen Ons ventje heeft helaas nog krampjes en zijn laatst met hem ook nog naar de osteopaat geweest. Die kon ons ook nog vertellen dat zijn nekje niet helemaal lekker zat. Dat waarschijnlijk omdat hij tijdens de geboorte vast heeft gelegen in mijn bekken en hij met de vacuüm gehaald is. En moeten volgende week weer terug komen. Voor de rest gaat alles prima ook de borstvoeding gaat heel goed. Vorige week zijn we voor het eerst wezen zwemmen met een vriendin en haar zoon. Moesten er wel een stukje voor rijden maar daar mochten we al met 2 maand oud zwemmen en hij vind het heerlijk, net zo'n water rat als mama en papa.
Mooie foto's mrd! Hier een uur korter geslapen... Normaal is die altijd rond 7 uur wakker soms half 7. Nu dus half 6 ... Hopelijk 1malig...
Schattige foto's MRD en Kimberly! Hier ook nog steeds veel last van krampjes. Doorslapen gaat wel goed, zo'n 7,5 tot 8,5 uur, sinds 2weken nu ongeveer. Alleen vannacht was het een onrustige nacht. Gister de hele middag en avond op bezoek geweest en ze had daar ook veel kramp (zo'n 2,5uur gehuild). Ze is bijna 3maanden, dus hopelijk wordt het gauw minder..
Mooi meisje 4dogs! Hopelijk heeft ze snel minder last van krampjes. Is zo zielig voor ze! Hier een regeldagje en nachtje. Om de 2 uur wil ze drinken en ook snachts. Best pittig maar verder een heel tevreden meisje. Woensdag weer werken... Verlof en vakantie voorbij