Dank je! Oef, om de 2uur snachts.. Hopelijk is komende nacht weer rustig Sterkte woensdag!! Lijkt me heel pittig! Ben dankbaar en blij dat ik dat niet hoef
WoW stil hier!! Wat een heerlijke snuutjes zie ik voorbij komen!! Hier alweer 4 maanden!! Eerste hapjes gehad en vies dat ze t vind al een paar dag af en toe flink krijsen denk sprong!! Over gegaan op 4 flessen en dus geen avond fles meer!!3 e prikken ook gehad en die hebben we vaarwel gezegd tot 11 maanden!!! Hopen dat ze snel weer goed slaapt overdag zonder gillen 😂 Broccoli als eerste 2 dagen hapje----> geen succes Vandaag wortel ------> ook geen succes!!! 😂😂😂
Haha seure, heerlijk die hapjes, zoo leuk Hier al een flinke tijd op 4 flessen, maar goed meneer is 7 kilo, dus hij krijgt meer dan genoeg. Ben erg benieuwd hoe hij de hapjes gaat vinden eind deze maand
Gelukkig was t regeldagje snel voorbij hier en hebben we weer een hele vrolijke dame! Werken viel me niet tegen, zag er als een berg tegenop. Vanaf 1 januari ga ik ouderschapsverlof opnemen, daar kijk ik wel naar uit. Ga dan van 20 uur per week naar 8 uur per week werken. Ben ook erg blij dat dat kan! Haha dat gezichtje Seure! Gaat t al beter? Ik ga na 6 maanden starten met vaste voeding. Vind 4 maanden te jong en zolang ze voldaan is en goed groeit op de bv, dan is t goed.
Wij geven onze zoon ook geen vaste voeding voor de 6 maanden. Maar dat komt omdat hij koemelkallergie heeft en dat dus daarom niet mag. Soms als wij wat lekkers eten bijv pannenkoeken. Is echt zo familie ding iedereen vind het heerlijk. Dan kwijlt hij het uit. Zo leuk om te zien dat dat er al gewoon zin zit.
Schattige foto Seure! Hier is ze wel erg geïnteresseerd aan het kijken als ik eet, maar ze moet nog 2 à 3 maandjes geduld hebben Donderdag weer een prikje, bah!! En m'n man zou die afspraken mee gaan, maar hij kan niet en het kon ook niet verzet worden
Hier zit hij nog wel eens aan tafel bij mij op schoot, grootste lol had hij laatst , uit het niets opeens lachen haha. Ooh en mijn bord erg interessant, hij probeert alles te grijpen haha ook hier met 4 maand beginnen met hapjes, banaan peer enzo, lekker vers geprakt of anders op de rapley methode, dat vond ik wel interessant lekker zelf laten doen Verder is die weer lekker voeding aan het terug geven Ondanks de johannespitmeel, hij is wel verkouden hopelijk ligt het daar aan.
Wat een prachtig meisje 4dogs! Mooie ogen! T gaat ineens zo snel! Ze probeerde laatst van buik naar rug te draaien! Zo leuk! En ze begint steeds meer te schaterlachen! Heerlijk. Ook even showen dan nog:
Hallo iedereen, ik weet niet of ik hier de goeie map te pakken heb maar mijn kleine man is inmiddels 3 maanden. Hij is geboren op 02-08-2015.
Heey dames, ik ben eigenlijk benieuwd zijn alle borstvoeddende mama's al weer een keertje ongesteld geworden? Ik zelf ben het nog steeds niet geworden en begin nu een beetje te twijfelen of ik misschien een zwangerschapstest moet gaan kopen. We vergeten al een tijdje om condooms te kopen en hebben wel sex maar dan voor het zingen de kerk uit gaan. En nu weet ik niet of ik zo misselijk ben vanwege mijn rugpijn of dat ik gewoon weer zwanger ben 😱of dat ik gewoon een griepje onder de leden heb
Hahaha, lekker MRD 😃 sorry dat ik het zo grappig vind zou er ff een testje tegenaan gooien 😉 Mijn cyclus is aan het rommelen (zie onderschrift). Vaak als de nachten langer dan 6u zijn gaat je cyclus weer "op gang" komen. L slaapt meestal 8 a 9uur snachts ☺️ Welkom Reffet, tis hier tegenwoordig wel een beetje uitgestorven hoor Dank je mamasmeisje, ik vind haar ook beeldschoon maar dat schijnt standaard te zijn bij je eigen baby jou meisje vind ik ook heel mooi, ze lijken wel een beetje op elkaar Kimberly, echt een jochie, heerlijk ❤️
Daemon heeft een hele tijd 6 tot 8 uur doorgeslapen nu is het ineens weer gewijzigd in om de 4 a 5 uur slaap. Meneertje wil ineens veel meer drinken. Gisteren bij het consultatiebureau geweest voor zijn 2e prikje en ons manneke is nu 65 cm lang en nog niet eens helemaal uitgestrekt want dat wil meneer niet maar thuis doet hij dat wel. En hij weegt op dit moment 6115 gram. Dus lang dun manneke. Maar ze waren heel tevreden over hem bij het consultatiebureau. Borstvoeding gaat nog steeds goed en kolven nu ook. Druk een voorraad aan het aanleggen voor de gastouder en voor papa 's avonds. Maar ik mag nog niet weer aan het werk. Zit weer in de ziektewet nu want waarschijnlijk hebben mijn rug en bekken toch een hoop te verduren gehad tijdens de zwangerschap/bevalling. Ik mag de komende weken geen zware huishoudelijke taken doen, kleine rondjes met de hond wandelen en dan alleen verharde wegen en geen bospaden. Morgen maar eens even langs de kruidvat strompelen dat kom ik de laatste tijd niet zo vaak meer aangezien we geen pampers meer gebruiken. Ons zoontje zit nu volledig in de katoenen luiers en dat scheelt echt een hoop geld en een hoop ruimte in de container maar eens even een testje halen dan het Is iig niet zo dat het dan niet welkom is hoor, alleen wel een beetje vroeg na elkaar
Hi, onze zoon is geboren op 09.08. Ben niet echt ongesteld geweest zoals ik dat gewend was. Wel gewoon wat bloedverlies gehad. Ik twijfel soms ook of ik zwanger ben haha. 😂
Leuk onze zoon ook op 9 augustus ☺ hier nog helemaal geen bloedingen gehad. Oh en test was negatief.
Het is hier echt uitgestorven, hier nu ook ongesteld geworden 95 dagen na de bevalling. Geheel onaangekondigd mocht ik vanacht mijn bed gaan verschonen.
Ik ben nog steeds lekker druk hier, R houd me lekker bezig met zijn hazenslaapjes overdag. Hij wil alles gewoon te graag weten. Hij begint echt steeds meer echt te lachen, is gek op bert en ernie ( op tv) Als hij bij me op schoot zit tijdens het avondeten kletst hij ontzettend veel en uiteraard veel lachen waardoor wij allemaal ook stuk gaan haha. Dus tja alles gaat prima Mrd wat vervelend zeg midden in de nacht nog wel en sterkte met je rug en bekken.
Zo dames net de groep weer gevonden na juli. Tijd niet gekeken maar wat leuk om jullie verhalen te lezen! Mees groeit goed en doet het eindelijk goes. Tijd gekwakkels met hem en bij de kinderarts gelopen, medicatie gehad en lijkt nu stukken beter te gaan. Eva is ook heel leuk met Mees, wel druk Eva van 18 mnden en Mees 4 maanden maar het is allemaal te doen en ook weer erg genieten. Begin januari start ik als gastouder dus kan nu optimaal genieten van mijn kids. Ga hier weer wat vaker rondkijken!
Oh toevallig de jouwe ook 09.08! Balen dat je nu dan alsnog ongesteld bent geworden. Ik ook weer, maar ook weer niet echt.