Eind juni + juli + begin augustus 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door 4dogs82, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Och, ook een plaatje! Dank je wel ;)
    Nog eentje :p

2. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Wat een heerlijk wijs koppie ❤️

3. Seurebeure

Hebben jullie kindjes ook last van sprongetjes? Hier nu wel!!

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Nee niet echt geloof ik.. Soms is ze een dagje erg rustig en stil en dan is er meestal de volgende dag een nieuw dingetje of geluidje in het assortiment :p
    Ze is trouwens al super lang eenkennig :( dat vind ik wel balen, vooral voor de oma's niet leuk. Al vanaf dat ze 4,5/5mnd is (nu bijna 8mnd oud). En echt niemand mag naar d'r kijken of ze zet het op een huilen. Verjaardagen zijn dus bijv.nu echt uitjes waar ik tegenop zie.. Aankomende zondag een familie dag van mijn man. Allemaal ooms en tantes, neven en nichten van hem die L nog nooit gezien hebben ;) dus haar allemaal gaan bekijken ;)

5. Seurebeure

Ohjeeee dat lijkt me ook lastig En ook lang al! Sun heeft dat niet heel erg maar mensen die ze ff niet gezien heeft moet ze altijd erg ontdooien bij mama op schoot en zodra d'r een lachje af kan is t helemaal ok!
    Hier wel sprong vooral savonds voor t slapen gaan maar ook dat gaat over :)

6. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Onze zoon heeft om de paar week ook wel last van sprongetjes.
    Onze zoon sliep de eerste maanden heel lekker door, maar sinds een maandje wordt hij telkens 1 keer wakker per nacht. de ene keer loop je even met hem heen en weer en is het goed en soms wil die een fles best vermoeiend. Mijn man kan daar gelukkig heen goed tegen. Ik heb wat meer slaap nodig.

7. Seurebeure

Oh ja dat lijkt me ook vermoeiend gelukkig als Sun slaapt hoor ik d'r amper maar eerder legde ik d'r in bed en viel ze zelf in slaap en hoorde ik d'r zelden! Nu elke avond gillen als ik weg ga e-nieuws vaker wakker ( soms er uit gelukkig niet vaak) maar de sprong durt nog 20 dagen dus knuffel lekker met r voor t slapen en leg r er dan in!! Niet echt de manier waar ik achter sta want weet dat ze beter slaapt als ze zelf in slaap valt maar ik ga in deze fase echt niet moeilijk doen!!

8. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ons ventje gaat ook nog niet zo snel. Alleen over mama en papa heen kruipen op de bank dat kan hij als de beste. Vooral als 1 van ons 2 een afstandsbediening of telefoon in de handen heeft.

Hij is nu 7,5 maand oud nog steeds geen tandjes.
    Krijgt nu nog 5 a 6x daags borstvoeding (ligt er aan hoe vaak hij 's nachts nog wakker word)
    Ligt nog steeds op onze slaapkamer, maar dat willen we snel veranderen omdat mijn man nu ook bijna geen oog meer dicht doet sinds deze sprong. Zo en ma nacht kwam hij weer om de 2 uur voor een voeding :$ en mama maar zere tieten hebben :( en stuwing na de nacht.
    We weten alleen nog niet hoe we dat nu precies aan moeten pakken om hem te laten wennen aan zijn eigen kamer. Hoor al uit omgeving dat we een 2e bedje moeten gaan plaatsen om m eerst te laten wennen overdag, maar het geld groeit ons ook niet op de rug.
    Hij zit nog steeds in de wasbare luiers en poept en plast zelfs al op het potje (niets gedwongen helemaal vanzelf en hij vind het geweldig) Poepen in de luier gebeurt tot op heden sporadisch. Bijna alle poepjes gaan op het potje. Alleen 's nachts moet hij wel een ww luier om omdat hij zoveel plast 's nachts dat een wasbare het niet meer vol houd.

En ons ventje moet nu al bijna voor de 2e keer naar de kapper. Zijn haar groeit echt enorm snel. Niet dat je het zo ziet want hij word echt mega blond :$ had ik eerst niet verwacht omdat ik zelf toch wel rossig ben. Maar gelukkig heeft hij de haarkleur van mijn man :D De ogen heeft hij nog steeds van mij :D Toch nog iets van mij :p hahahaha

9. Seurebeure

wauw wat een knappe vent en wat snel op het potje! Kan hij dan aangeven als hij moet poepen? Of hoe zie ik dat?? Sun heeft ook super lang bij ons gelegen en op een gegeven moment waren wij toe aan eigen kamer ik heb haar er eerst overdag gelegd en zo laten wennen en er na ook snachts! Ik vind mijn eigen kamer terug ook wel weer heel erg fijn!! Maarre hij is super blond aan het worden he? Was hij niet ook een beetje rossig??? En dan ook al naar de kapper hihihi super! Sun heeft haar tot op d'r schouders alleen ook kale plekken tussen door en je ziet het noet want ze krijgt heel veel krullen!! Ik ga nog niet naar kapper want wil veel te graag staartjes maken binnenkort :)

10. Seurebeure

En om de twee uur echt in sprong dus dat lijkt me best pittig!!! Gelukkig gaan die fases ook weer over ik moet zeggen hoef er vaak niet meer uit snachts merk dat dit erg goed doet want duurde ook wel ff !! Sun heeft ook last van sprong die huilde telkens bij t slapen savonds overdag geen probleem! Vandaag voor t eerst weer zonder gillen in bedje gekregen :))))

11. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Meestal zit hij of op schoot of ligt hij in de box en dan begint hij aandacht te vragen door te huilen of krijsen en heeft hij de aandacht dan maakt hij van die pers geluidjes. En dan vraag ik hem moet je poepen dan begint hij te lachen. Dan gaan we samen naar boven naar zijn potje en wanneer hij er op zit dan begint hij ook meteen te drukken :D Scheelt mij weer enorm veel uitspoelwerk :D

12. Seurebeure

jeetje zeg wat knap!! Slim is ie!!!!
    Hoe moet je die poep luiers dan toch schoon krijgen als ik zie wat Sun af en toe produceert lijkt t me niet t fijnste klusje??

13. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    je kunt inlegvelletjes er in doen zodat je het meeste direct door het toilet kunt spoelen.

14. Seurebeure

ooooh ok ja ik heb d'r geen verstand van :) zijn jullie bezig met ronde 2? Wat spannend en leuk!!!!

15. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ja zitten in ronde 2, maar helaas als het deze ronde niet raak is moeten we er ff een punt achter zetten. Ik ben tijdens en na mijn zwangerschap nu al 4x door mijn rug gegaan en het word steeds erger. Nu bij de osteopaat geweest en mijn bekken staan zo scheef als wat. Ruim 4 cm hoogte verschil tussen links en rechts. Nu moet ik oefeningen doen om ze weer recht te krijgen en daarna aan te sterken. Het kan wel tot een jaar/ anderhalf jaar duren voordat het allemaal weer sterk genoeg is tenzei ik er volledig voor ga dan kan ik er met een half jaar vanaf zijn.

16. Seurebeure

Jeetje wat vreselijk zeg!!
    Wat een pech en dan is het helemaal klaar of heel hard werken dat t over gaat en dan opnieuw??

17. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    We gaan er hard aan werken dat mijn rug weer ok word. We willen echt nog een 2e. Maar als het niet gaat dan hebben we pech. We hebben iig 1 gezonde jongen :D Die net heerlijk naar de gastouder is. (zit hier om de hoek gelukkig :D ) Ooooh wat is hij druk vandaag pfffff geen moment kan hij stil zitten en continu aan mama hangen

18. Seurebeure

Nou hoop van harte dat het lukt!! En jaaaa gelukkig gezonde kindjes kan ook heel anders gaan!!! Je bent goed bezig als ie druk is naar gastouder 😉 Ik ga er ook een benaderen maar moet even zien hoe het gaat met belasting enzo! Vandaag bij cb geweest Sun woog 9,3 en 70 cm nog iets en alles was goed! We hoeven pas in juni terug dat is wel lekker!!

19. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sterkte met je rug MRD! Hier is wel een wonder gebeurd :) zie onderschrift..

L heeft ook nog geen 1 tandje en steeds denk ik "nou nu komen ze hoor!", maar dan was het een harde keutel die de hele dag al dwars zat :p

20. Seurebeure

Waaauuuu gefeliciteerd!! Wat snel ging t vorige keer ook zo vlot? Ik wil ook heel graag weer maar wil ook nog heel even wachten tot Sun iets zelfstandiger is! Ben al 34 dus kan ook niet te lang wachten ( of wil)maar de kriebels zijn d'r!!!

Deel Deze Pagina