Spannend! Ben je alleen overtijd of heb je ook een positieve test gehad? Ik zat gister nog in je NOD lijst te neuzen, maar zag nog geen nieuws van je. Ben je dan 15dec uitgerekend? Zitten we in dezelfde bevallingslijst? ben benieuwd!! Even m'n deugniet spammen hoor
Zijn jullie al overgestapt naar een auto stoel ipv de maxi cosi? V is pas 6,5kg dus eigenlijk kan ze er nog een tijd in maar ze vind het niet leuk meer op lange afstanden. Kwam net stoeltje tegen voor 0-18kilo maar weet niet zo goed of dat iets is. Heeft een van jullie toevallig zo'n stoeltje?
Ik vind t ook lastig Sun is 10 kilo ongeveer en kan zitten ondertussen en ik heb een stoeltje voor haar maar weet ook niet wanneer ik haar er in kan zetten
0-18 ken ik niet. L d'r schouders komen bijna boven het begin vd gordels vd Maxi-Cosi, dus die gaat rond 9mnd (1 mei) over op de vervolgstoel. Ik heb een Maxi-Cosi Tobi gekocht. Ik wil haar zo lang mogelijk achterwaarts vervoeren, vandaar dat ik nog even wacht. Een achterwaartse vervolgstoel past helaas niet in mijn autootje, anders had ik een Axiss gekocht. 6,5kg is nog wel echt klein, ik zou dan nog echt een tijd de maxi-cosi gebruiken. Niet leuk vinden? Zou ze een andere stoel dan wel leuk vinden?
Hallo meiden, Wat ontzettend leuk om te lezen hoe het met jullie en met jullie kindjes gaat. 4dogs en MRD gefeliciteerd met jullie zwangerschappen 😊. Bij ons gaat het verder goed. Onze kleine D. heeft ook nog geen tanden. Verder rolt ie van buik naar rug maar andersom doet ie niet. Hij schuift op z'n rug naar waar hij zijn moet. Eten doet ie goed. Hij lust bijna alles en krijgt nog 3 flessen. Hard aankomen doet ie alleen niet. Hij is nu zo'n 6,5 kilo maar wel bijna 72 cm. Verder is het een heerlijk vrolijk en vriendelijk ventje.
Wat een mooi mannetje ! Lekker vrolijk koppie ! Wij hebben ook de Tobi en bevalt erg goed ze kan nu lekker naar buiten kijken. Van de zomer gaan we naar Italiƫ met de auto ben benieuwd hoe dat gaat zo lang in de auto.
Heerlijk ventje mijn meisje is mooi zwaar met r bijna 10 kilo 😂 Alweer richting de 10 maanden boehoeee steeds minder baby!! Maar wel steeds gezelliger!!
L weegt denk ik ook ruim 10kg. Ik zal morgen eens de weegschaal opstappen met haar Dank je Jenn! Mooi ventje zeg, vrolijk koppie! L is rond de 75cm denk ik? Ze zit nu net in maat 80
Onze zoon is rond de 9 kilo en 74 cm. Hij is bijna 9 maanden. Hij zit sinds een week in de vervolgstoel. Hij schreeuwde alles bij elkaar en kwam telkens helemaal naar voren om om het hoekje te kijken. Naar onze mening is dat ook niet verantwoordelijk. Dus hebben wij de maxi cosi pearl er bij gepakt. Hij zit er heerlijk in en huilt helemaal niet meer.
Dat hadden wij idd ook. Vooral als ze wat langer in de maxi cosi was was het alleeen maar jengelen. Dan rij je ook niet prettig. L is 8515 gr & 71,2 cm
Hier gaat ze ook helemaal recht op zitten maar achteruit vervoeren is wel beter! Dus twijfel nog beetje
Ik dacht ruim 10, maar zo voelt 9.5kg dus Ik denk dat L in de Tobi straks net zo miept als in de maxi-cosi, ze miept over het algemeen wel veel dus
Och Jenn wat een lachebekkie! Heerlijk. 4dogs, wij dachten dat ze het misschien leuker zou vinden als ze naar buiten kan kijken. Nu heeft ze echt helemaa niks te zien.
Zo wat een lachebekkie jenn. Mooi mannetje. Ik zou hem veel ouder schatten dan die werkelijk is. Hihi leuk joh. Het zo wijs koppie.
Dat helpt misschien indd, L kijkt nog niet echt vaak om zich heen, bijv. in de kinderwagen is ze druk met de zonnekap of d'r speelslinger een mooie zwaan die bijv. voorbij loopt is niet interessant Maar is V wel lang genoeg om dan naar buiten te kunnen kijken? De Tobi is bijv. heel hoog, maar dat zijn niet alle stoelen.