De waterpokken die trekken best snel weg. Gisteren leek het er even op dat hij opnieuw ziek wou worden, maar vanochtend was hij erg goed te pas en eet en drinkt ook weer goed. Dus het gaat goed met hem. Lief dat je er na vraagt.
Hier is de volgende jarige m'n dochter, die telt hier niet mee haha maar die wordt vrijdag alweer 4!!! Ben zo trots op mijn 2 kindjes, en ik heb het er de laatste tijd steeds vaker moeilijk mee dat ze zo snel groot worden. Beetje emo af en toe 😁
Aaaaahhh wel die telt ook hier mee! Ik vind t ook lastig dat ze alweer 1 is ook wel heel gezellig maar dat ini mini is weg!! En ik ben ook trots!! Veel plezier met de verjaardag!!
Heb hier ook echt geen baby meer. Sinds vorige week kruipt ze niet meer, ze loopt alleen maar! Afgelopen maandag nog even bij cb geweest om te wegen. Nog steeds een ukkie haha 7165gr. Wauw 4 jaar Kellie! Mag ze naar school haha. Alvast een hele fijne dag!
Gefeliciteerd alvast Kellieee! V2015 dat is een kleine dame Hier was ze een maand geleden 74cm en 9.7kg
Hier ook zo'n lichte dame. 7850 gram en 74cm. Verder alles goed hoor. Zou graag willen dat ze wat aan zou komen om gewoon wat reserves te hebben maar ze geeft duidelijk aan dag ze genoeg heeft. Maar is heel tevreden verder. Behalve de afgelopen dagen. Snot snot snotverkouden en volgens mij ook een sprongetje...nog 2,5 week, dan is ze jarig!
Knappe meid! Inderdaad ook niet echt zwaar. Vervelend die verkoudheid. Ik loop zelf ook al 2 weken te kwakkelen en V is ook paar dagen koortsig geweest met een snotneus. Is ook heel vreemd weer elke keer.
Echt een mooi meisje mamasmeisje! Indd laag gewicht in vergelijking met mijn popje, dan zal jij helemaal vaak last hebben dat tailles van broeken te wijd zitten, dat heb ik met L ook vaak en die is 2kg zwaarder
@4dogs: ik koop bewust altijd smalle broekjes. Tumble n dry en Flo vallen vaak smal. De leggings van Z8 zitten ook mooi strak. Is soms wel lastig kleertjes kopen. M'n oudste van een kleine dikkerd dus haar broekjes zitten echt de wijd bij J. Maar ik hou wel van shoppen 😁
Hahaha, oh ja, shoppen ben ik ook niet vies van heb alweer veel teveel voor de baby gekocht, ook veel "sister twinning setjes" Bampidano is ook smal trouwens! Dit is m'n nieuwste aanwinst
Leuk lijkt me dat dat je zo kleding kunt halen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nog wel eens doe met onze dochter. Zelfde schoenen of zelfde kleur kleding hihi. Ze vind het helemaal geweldig.
Leuk broekje! Ik doe ze ook wel eens dezelfde kleding aan, de oudste vind t geweldig. Ik vind het dan weer geweldig dat ze pas na een hele ochtend er achter komt dat ze we hetzelfde uit zien haha.
Dat is indd ook leuk Hardlopertje! Allebei AllStars aan ofzo Mamasmeisje, hahaha, grappig dat ze dat dan pas laat doorhebben denk dat ze het hier niet door gaat hebben? Ze is dan 16 tot 20 maanden?? Ik vond het zelf vroeger vreselijk als m'n zusje hetzelfde had, zij mocht het van mij ook niet aan als ik het aan deed maar ik was toen 10jaar ofzo en zij 5 jaar, dat is anders
Onze dochter en ik hebben dezelfde addidas schoenen en zelfde roze Allstars. Wij hebben beide een roze broek met blauw tshirt en dan doen we ook allebij de addidas schoenen aan. En dan zegt ze kijk ik ben hetzelfde als mama. Zo leuk!!