Eind juni + juli + begin augustus 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door 4dogs82, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik durf ook niet te kijken Flengeltje :)

L is weinig wakker, ik houd het niet echt bij, maar ik voed haar zo'n 20 a 25min (wakker) en dan is ze daarna vaak even 10min slaperig en dan een half uur a 3 kwartier wakker en slaapt dan weer tot de volgende voeding (om de 3u).

L heeft 2x naar haar rug gerold, nadat ik haar op haar buik in de box leg (om dr nekje te trainen). Verder rolt ze nog niet, wel van dr rug half op dr zij als ze ongeduldig is en op mn bed ligt om de borst te geven. Dat is meer "overstrekken".

Liesje, is de box nog schoon? Hier heeft mevrouw net eerst de hele commode onder geplast en daarna nog even een straal spuitpoep over het aankleedkussen gespoten :D ging zo hard, was niet op tijd met de luier ervoor houden :p

MamaSophia, even groot en zwaar als L :)

Hechten; bij mij was ze echt een dik uur aan het hechten, er kwam speciaal een andere VK voor, die "meer ervaring" had.. ze zei tijdens het hechten leuke dingen als "zal dit hieraan horen, of daar aan?" :$ en toen ze klaar was "Je was mijn puzzeltje voor de nacht" ;) echt leuke dingen om te horen, NOT! :)

Beeb, maar was het sowieso niet meer gevoelig? Of dat nog wel, maar had je er bij het vrijen geen last van? Ik voel namelijk wel nog echt pijn als ik een tijdje op mijn zij lig met mn benen bij elkaar of bij het afvegen.

L is de laatste 2x voor het eerst zonder huilen het badje in geweest, het grote bad met mijn man vond ze ook niks, dus zwemmen doe ik nog maar even niet :)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Het was nog heel iets gevoelig maar hebben het echt rustig aan gedaan.
    En beetje glijmiddel doet ook wonderen :D

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    De box is nog schoon maar dat zal vast nog wel gebeuren haha

Nou ik ga maar condooms en glijmiddel kopen haha misschien van het weekend als de kleine het toe laat met slapen haha

4. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Wij willen ook wel, maar doen het ook nog maar ff niet. Ze hebben bij mij na de 10 dagen een knoopje doorgeknipt maar nu voel ik draadjes naar buiten komen. Dus dat zal niet zo fijn zijn voor mijzelf maar ook niet voor mijn man aangezien de uiteinden in de opening van de vagina zitten.

Ze hebben hier aan 1 stuk doorgehecht. Heb ook 3 hechtingen maar dus in iedere huidlaag 1 lange hechting.

5. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Zijn er hier ook dames die een katheter hebben gehad? Omdat ik met 5 cm al persweeƫn had kreeg ik een ruggeprik tot ik 10 cm ontsluiting had die dan uitgezet werd zodat ik wel dan de persweeƫn zou voelen. enig nadeel was dat ik een katheter kreeg. En nu heb ik soms nog steeds last dat ik de drang tot urineren of te laat aanvoel of helemaal niet. En hoe lang het kan duren tot het weer helemaal normaal is. Doe iedere dag de bekken oefeningen dus is niet zo dat ik niets probeer.

Daemon is momenteel 's middags erg hangerig. Hij wil dan niets anders dan bij papa of mama liggen, en niet in bed of in de box. Heb nu online een goedkope draagdoek gevonden van bykay dus ga dat dan maar ff proberen misschien dat ik dan tussendoor nog wel ff wat kan doen.

6. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

De nacht was redelijk ok ze schrok de hele tijd en moest dan heel hard gillen ze sliep heel lekker als ik mijn armen om haar heen legde en haar aan raakte, voor sun heerlijk voor mama wat minder maar vriend heeft fles van 6 uur gedaan en met haar gelegen tot 10 dus kon ik ff bij tanken vandaag gaat ze weer heel goed ze is alleen heel moe dus is na de fles meteen weer vertrokken dus papa en mama kijken filmpjes ( gelukkig weer iets gezelliger gelukkig) vandaag t schrikken ook weer over en ze mag weer lekker in d'r inbaker zak doet haar ook zichtbaar goed!!
    Prikjes zijn echt stom, en ze zeiden dat het tegenwoordig allemaal wel mee viel nou voor ons niet dus!! De flessen van 150+5 gaan er ook in als zoete broodjes dus er gaat hier snel een 5 flessen per dag komen!! Lekker!!!!!!

Over de korte slaapjes weet niet meer wie t zei: ik merkte dat sun met paar weekjes ook weinig sliep overdag maar zij krijgt echt teveel prikkels als het te lang duurt met wakker zijn na voeding dus wij doen heel saai, voeden schone luier enorm knuffelen, in de box niet lang, of in wipstoel en zodra ze begint te gapen of met oogjes draaien of aan oortjes wrijven maak ik haar klaar voor t slapen, in de inbaker doek ons sunshine liedje zingen en in bedje... Dit duurt echt niet heel lang en meestal ligt ze 1,5 uur na voeding weer te slapen tot volgende voeding. Dan wordt ze heus wel eens wakker maar valt ook weer in slaap! Dus slaapt echt wel veel! Als het riedeltje te lang duurt gaat ze jengelen en is t duidelijk te veel voor d'r! En kan ik de hele dag in de weer met speentjes en troosten dus werkt voor ons goed om naar haar te kijken

7. Seurebeure

Ook katheter gehad merk wel als ik erg nodig moet plassen dat ik druppels verlies, doe ook oefeningen maar ik heb wel eens een maand met katheter gelopen en toen had ik t veel erger, dit is ook goed gekomen dus denk dat t tijd nodig heeft! Mijn tampons vliegen er ook uit dus vraag me ook af of dat goed komt hahaha maar zal heus!!

8. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hier ook heel even een katheter gehad. Verder geen last van incontinentie, maar is heel normaal, kan ook zonder katheter gebeuren. Ik heb wel dat ik slecht voel dat ik moet, dus als ik dan ga zonder dat ik echt moet, komt er soms toch een hele stortbak uit :) je blaas heeft in een benarde positie gezeten en heeft ook tijd nodig om te herstellen.

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Nou de prikjes zijn achter de rug!
    Tot nu toe heeft ze nergens last van. Hopelijk blijft dat zo :)
    Ze is 52 cm en 3670 gram! Ze is al zo hard gegroeid.
    Cb was zeer tevreden.

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Slapen gaat hier ene keer heel goed andere keer is hij een hang baby die dus telkens bij me wil liggen.
    Zit nu te wachten tot die weer gaat slapen, is nu dik een uur wakker.

11. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik heb ook katheter gehad, geen last.

Hier een jochie die maar niet wil slapen.. Beetje vervelend aangezien we allebei best wel moe zijn..

12. Seurebeure

Hier een meisje wat zichzelf en mams har bed volgekakt heeft! Gelijk fles d'r maar in en wasmachine aan gezet nu een slapende baby en een wakkere mama, en we lagen zo lekker te slapen boehoeeee

13. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ohh bahh
    hier nog steeds in een sprongetje volgens mij zo jengelig en alleen maar bij mama willeb ligge .de oei ik groei app klopt wel hier.
    We gaan zo winkelen met oma dus dan kan ze lekker slapen niks fijner als rond gereden worden haha
    en mama op zoek naar leuke kleren ze zit net tussen maat 50 en 56 in lastig. .

14. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Ook een katheter gehad. Bij mij duurde het niet lang toen het gevoel goed terug was. Ik denk na een week ofzo.

15. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier ook katheter maar nergens last van.
    Voor de zwangerschap moest ik er elke nacht uit om te plassen... nu niet meer :D

Oei ik groei app? Daar moet je voor betalen of heb ik de verkeerde gezien.
    Hier ligt het mannetje nu ff lekker bij me,hopelijk is die zo stil als ik hem wegleg, was bezig met de koelkast ontdooien haha.

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb geen katheter gehad.
    Gevoel van moeten plassen heb ik iets 2 weken niet gehad.
    Heel vreemd vond ik het!

O bah Seurebeure!
    Daar zit je niet op te wachten zo vroeg in de ochtend.

Ons meisje heeft gisteren de eerste prikjes gehad.
    Totaal nergens last van gehad! :D
    Ze heeft ook gewoon de hele nacht doorgeslapen.
    Doet ze al een week! :D
    Cb was zeer tevreden en ze groeit super goed.
    Ze is nu 52 cm en 3670 gram.

17. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier dinsdag voor het eerst naar het CB , ben benieuwd, volgens mij is R al wel 5 kilo :)

Ik heb gister het aquarium eindelijk maar eens gedaan, de vissen gingen dood :(
    Heb hem gelijk weer verplaatst, waardoor de box lekker bij het raam kan staan, mijn andere kinderen vonden het heerlijk om naar buiten te kunnen kijken, en R blijkbaar net zo.

Nachten doorslapen gebeurd hier nog niet , gister wel van een uur of 10 tot uhm half 4 , dat vond ik wel erg knap.
    Helaas wilde die daarna niet meer slapen ;)

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hahaha, zo'n grappige foto Kimberly! :D

Seurebeure, sorry, ik moest erg lachen om je bericht, ik zou minder hard lachen als t mn eigen bed was :p

Zo schattig, L wordt nu erg sterk in dr nekje, dus dan ligt ze me steeds zo lief aan te kijken als ze op mn borst ligt ♡

19. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Pfff ons ventje komt de laatste 2 dagen om de 1.5/2 uur voor de voeding. Voel mij nu echt een melkkoe :( Kan bijna niets doen in huis word er helemaal gek van. Alleen 's avonds/ 's nachts slaapt meneertje meestal 2 x over 5 uur door.

Hij huilt nu ook veel en is erg hangerig en wil alleen maar bij mama of papa liggen. Vriendinnen van mij zeggen dat hij wel eens in een sprongetje kan zitten. Maar in de oei ik groei app staat dat het eerste sprongetje met 5 weken pas is. Maar hun zeggen dat het vanaf de 40 weken zwanger word gerekend. Dus dan zou het idd kunnen aangezien hij bijna 2 weken te laat geboren is.

20. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja klopt gaat vanaf de uitgerekende datum liv zit er ook in heeeel vervelend maar wat er staat klopt wel.
    zal het even kopiƫren voor je

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina